Populært innlegg shana Skrevet 10. januar 2022 Populært innlegg #41 Del Skrevet 10. januar 2022 Har alltid likt Belinda veldig godt. Men noe har skjedd de siste årene. Nå dette med smykke, og spleisen til broren. Veldig trist og vondt at broren er syk, men vil tro at de som familie kunne hjulpet han med nytt gulv og nye vegger i leiligheten. Ser de har leid et palass av en leilighet i Spania. Mulig jeg er sær her, og at spleisen var helt innafor, slik at de slapp og bruke sine egne penger. Men jeg tenker om det hadde vært mitt søsken, hadde jeg lett tatt noen mnd mindre i Spania for og hjulpet. 53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 10. januar 2022 #42 Del Skrevet 10. januar 2022 (endret) Hun anonymiserte den (psykisk) syke broren, omtalte ham bare som "et familiemedlem", da hun først fortalte om problemene. Det var da hun ba om penger på spleis han ble navngitt. Penger trumfer visst det meste... Endret 10. januar 2022 av FruRosa Tastefeil 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 10. januar 2022 #43 Del Skrevet 10. januar 2022 Jeg følger bare planteinfluencere og hagekontoer. nå følger jeg ikke Belinda lenger ✔️ 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 10. januar 2022 #44 Del Skrevet 10. januar 2022 shana skrev (2 timer siden): Har alltid likt Belinda veldig godt. Men noe har skjedd de siste årene. Nå dette med smykke, og spleisen til broren. Veldig trist og vondt at broren er syk, men vil tro at de som familie kunne hjulpet han med nytt gulv og nye vegger i leiligheten. Ser de har leid et palass av en leilighet i Spania. Mulig jeg er sær her, og at spleisen var helt innafor, slik at de slapp og bruke sine egne penger. Men jeg tenker om det hadde vært mitt søsken, hadde jeg lett tatt noen mnd mindre i Spania for og hjulpet. Jeg vil tro boutgiftene der nede skrives på firmaet, siden de har kunder der nede og at det sånn sett kan forsvares. Firma økonomi og privat økonomi er to ganske forskjellige ting. Derfor blir det feil i mine øyne å skulle blande inn den økonomiske biten ved å bo der nede en periode sammen med familiesituasjonen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shana Skrevet 10. januar 2022 #45 Del Skrevet 10. januar 2022 Tbag skrev (33 minutter siden): Jeg vil tro boutgiftene der nede skrives på firmaet, siden de har kunder der nede og at det sånn sett kan forsvares. Firma økonomi og privat økonomi er to ganske forskjellige ting. Derfor blir det feil i mine øyne å skulle blande inn den økonomiske biten ved å bo der nede en periode sammen med familiesituasjonen. Ok, det har du nok helt rett i, det tenkte jeg ikke over. Trodde de var på ferie, siden hun blir deprimert av vinteren i Norge. Men da er det jo en helt annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 10. januar 2022 #46 Del Skrevet 10. januar 2022 (endret) shana skrev (4 timer siden): Ok, det har du nok helt rett i, det tenkte jeg ikke over. Trodde de var på ferie, siden hun blir deprimert av vinteren i Norge. Men da er det jo en helt annen sak. Jeg er nok ikke enig i at det er en helt annen sak, er mer enig i det første du skrev all den tid man kanskje har råd til å gi broren sin private penger dersom firmaet går bra. Man så blir man visst ikke rik av å bruke egne penger og det er bedre å spørre etter andres. Men så er det jo frivillig å gi penger til Spleisen, så det er også helt ok å starte en. 🤗 Endret 10. januar 2022 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 10. januar 2022 #47 Del Skrevet 10. januar 2022 Bare jeg som synes det er småflaut at moren til Belinda har hevet seg inn i kommentarfeltet på posten til Vera? 🙈 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartie Skrevet 10. januar 2022 #48 Del Skrevet 10. januar 2022 Scutum skrev (1 time siden): Bare jeg som synes det er småflaut at moren til Belinda har hevet seg inn i kommentarfeltet på posten til Vera? 🙈 Herregud! Det gjorde om mulig enda mer vondt å lese enn kommentarene fra Belinda selv... Jeg er så glad for at dette kommer frem i lyset, plante-insta er egentlig et fantastisk sted! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 10. januar 2022 #49 Del Skrevet 10. januar 2022 smartie skrev (2 minutter siden): Herregud! Det gjorde om mulig enda mer vondt å lese enn kommentarene fra Belinda selv... Jeg er så glad for at dette kommer frem i lyset, plante-insta er egentlig et fantastisk sted! Det er jeg enig i at det er! Og det er også en av grunnene til at jeg irriterer meg over at Belinda kaller seg planteinfluenser. Etter alt «levende jord» tullet og samarbeidet med Morgen Bragdø, som også har oppført seg bedritent mot kritikere, til å gi masse feilinfo i tips om planter, til å henge ut kritikere på story - er ikke hun noen jeg ønsker å ha i det miljøet for å være ærlig. 🙃 (Men så har hun vel aldri vært særlig inne i det miljøet heller, det hun sitter på sin høye hest.) 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym00000000 Skrevet 10. januar 2022 #50 Del Skrevet 10. januar 2022 Scutum, jeg hørte nesten alt av Bragdø og Belinda før på plantepodden da det først kom ut, men har hørt av flere av at det er mye som ikke stemmer helt med opplegget der. Hva er det som er kritikkverdig ift Levende jord og resten av pakka der? Lurer fordi jeg ikke vil bli lurt😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 10. januar 2022 #51 Del Skrevet 10. januar 2022 Anonym00000000 skrev (21 minutter siden): Scutum, jeg hørte nesten alt av Bragdø og Belinda før på plantepodden da det først kom ut, men har hørt av flere av at det er mye som ikke stemmer helt med opplegget der. Hva er det som er kritikkverdig ift Levende jord og resten av pakka der? Lurer fordi jeg ikke vil bli lurt😄 Du kan gå på IG til @emiliesrede og lese highlight om ø-kompostjord for eksempel, står mye der. For det første er ordet de har funnet på «levende jord» bare tull. All jord du bruker til plantene dine er levende, i den forstand at den er full av mikroorganismer. For det andre er det mange som har mistet masse planter når de har forsøkt seg på jorden fordi den blir kompakt, steinhard, og dreper røttene. Den funker kanskje i hagen, men ikke inne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym00000000 Skrevet 10. januar 2022 #52 Del Skrevet 10. januar 2022 Takk!✌️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeisen Skrevet 10. januar 2022 #53 Del Skrevet 10. januar 2022 Dette var kvalmt å se, fy fader så ekkel hun er mot denne stakkars jenta som er den opprinnelige designeren. Stygge var de også, originalen er vakker 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 11. januar 2022 #54 Del Skrevet 11. januar 2022 Scutum skrev (15 timer siden): Bare jeg som synes det er småflaut at moren til Belinda har hevet seg inn i kommentarfeltet på posten til Vera? 🙈 Jeg hadde gravd meg ned om det hadde vært min mor i alle fall, særlig om jeg hadde visst godt selv at jeg hadde driti meg ut. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 11. januar 2022 #55 Del Skrevet 11. januar 2022 Belindas mamma som trer inn i rampelyset for å forsvare den tretti år gamle datteren som har driti på draget er det flaueste jeg har sett så langt i 2022 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym00000000 Skrevet 11. januar 2022 #56 Del Skrevet 11. januar 2022 Under hvilken post er det moren kommenterer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonjemor74 Skrevet 11. januar 2022 #57 Del Skrevet 11. januar 2022 Anonym00000000 skrev (7 minutter siden): Under hvilken post er det moren kommenterer? Det lurer jeg på også - hva skriver hun? Så bare Belinda sin tafatte forsøk på å forklare/unnskylde seg som var patetisk. Utrolig dårlig gjort av en såpass stor influenser som tjener masse penger og er så "lykkelig og vellykket" at hun ble så smålig. Stjele ideen til Vera, ikke gi henne kred for gratis smykke og jukse seg unna skatt ved å unngå sponsinnlegg. Har som sagt sluttet å følge Belinda - jeg tåler ikke smålige personer som attpåtil tjener rått på å misbruke andre... Dessverre mange blinde blodfans som ikke får dette med seg. Kjempesynd. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 11. januar 2022 #58 Del Skrevet 11. januar 2022 Tonjemor74 skrev (29 minutter siden): Det lurer jeg på også - hva skriver hun? Så bare Belinda sin tafatte forsøk på å forklare/unnskylde seg som var patetisk. Utrolig dårlig gjort av en såpass stor influenser som tjener masse penger og er så "lykkelig og vellykket" at hun ble så smålig. Stjele ideen til Vera, ikke gi henne kred for gratis smykke og jukse seg unna skatt ved å unngå sponsinnlegg. Har som sagt sluttet å følge Belinda - jeg tåler ikke smålige personer som attpåtil tjener rått på å misbruke andre... Dessverre mange blinde blodfans som ikke får dette med seg. Kjempesynd. Hos Vera Simonsen. Der har moren noen lite gjennomtenkte kommentarer. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartie Skrevet 11. januar 2022 #59 Del Skrevet 11. januar 2022 Med tanke på utviklingen i kommentarfeltet på Veras post: Det hadde vært så utrolig interessant å se hvordan Belinda og moren hadde håndtert det dersom dette fikk oppmerksomhet i media... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 11. januar 2022 #60 Del Skrevet 11. januar 2022 smartie skrev (50 minutter siden): Med tanke på utviklingen i kommentarfeltet på Veras post: Det hadde vært så utrolig interessant å se hvordan Belinda og moren hadde håndtert det dersom dette fikk oppmerksomhet i media... Enig. Håper virkelig media plukker dette opp. Det hun har gjort er motbydelig, og jeg hadde aldri vist ansiktet mitt igjen om det der var meg. Æsj, null moral og integritet🤢 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå