Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Gjest S-UHfqrl

Altså, hva er det med den kjerringa!? Alt ho tar i blir jo MAGISK. Bare se instagram posten om diy lampa.

Ren magi fra sprayflaska

Innlegget er ryddet for personangrep.

Endret av S-UHfqrl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Belinda. Hun er befriende normal i en ellers gal influenserverden. Søt og glad, lite selvhøytidelig, og jeg elsker planteinteressen hennes. Og så liker jeg at hun egentlig ikke kan en dritt om planter, og ikke er redd for å innrømme det. Å innrømme feil er en sjeldenhet i den bransjen der. En fin konto å følge for oss som også elsker planter. 🥰

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DIGGER ho. Jada litt mye magisk og sånt, men virker som hun har mange gode verdier! Viser normale sider. Liker det! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forfriskende pust i Influenserville. Om hun bare kunne slutte å forsvare The Solution! Så bra at KG har gått ut med kritikk av dette på tross av vennskapet med Belinda. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest S-UHfqrl
9 minutter siden, Pikeliten skrev:

Belinda er vel en av de mer erfarne i denne bransjen. Se feks denne artikkelen fra 2013 der det står at hun har blogget i 11 år:
https://p3.no/dokumentar/froken-stroken/

Hun har vel jobbet mye med sosiale medier «på bakrommet» i tiden hun ikke har vært i rampelyset.

Det vet jeg å. Hun har jo bachlor i markedsføring. 

Men det betyr ikke at det passer til personligheten hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Antirobe skrev:

Jeg liker Belinda. Hun er befriende normal i en ellers gal influenserverden. Søt og glad, lite selvhøytidelig, og jeg elsker planteinteressen hennes. Og så liker jeg at hun egentlig ikke kan en dritt om planter, og ikke er redd for å innrømme det. Å innrømme feil er en sjeldenhet i den bransjen der. En fin konto å følge for oss som også elsker planter. 🥰

Kan ikke en dritt om planter, skriver du, men tar likevel 500 kr for en halvtimes videokonsultasjon der folk kan få hjelp med plantene sine... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FruRosa skrev:

Kan ikke en dritt om planter, skriver du, men tar likevel 500 kr for en halvtimes videokonsultasjon der folk kan få hjelp med plantene sine... 

Gjør hun? 😂😂 Det har jeg ikke sett. Har du link? Jeg hadde ikke betalt for det, det er helt sikkert. Hun er jo flink nok med planter, men på nivå med meg selv, som har det veldig grønt hjemme, men definitivt ikke er en gartner. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Antirobe skrev:

Gjør hun? 😂😂 Det har jeg ikke sett. Har du link? Jeg hadde ikke betalt for det, det er helt sikkert. Hun er jo flink nok med planter, men på nivå med meg selv, som har det veldig grønt hjemme, men definitivt ikke er en gartner. 

https://www.plantemagasinet.no/booking

Jeg retter meg selv; hun tar 495 for en halv time, ikke 500. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, FruRosa skrev:

https://www.plantemagasinet.no/booking

Jeg retter meg selv; hun tar 495 for en halv time, ikke 500. 

Hahaha jeg elsker Belinda, men det hadde jeg aldri betalt for. 😂 Hun vet jo ofte ikke navnet på plantene sine engang, blir korrigert (og legger seg flat) hele tiden på Instagram. Alt hun kan bidra med er vel å be deg kjøpe en luftfukter, og å tipse om å lese deg opp på hva plantene trenger av lys og vann. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrooolig skuffende at hun reklamerer for svindelen Oslo skinlab. Boikotter av den grunn alene 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun der så veldig opp i halsen.... Hun har minimalt med snøring på planter, men snakker så mye at nybegynnere tror hun har råpeiling..Men blir tatt gang på gang av oss andre som vet bedre... Blir helt matt... Og når jeg sier vi som vet bedre er fordi det har blitt sjekket opp med kilder som er troverdig ifht forskning som har knust hennes "blogginnlegg" uten kilder... 

Og fanklubben forsvarer "kunnskapen" hennes som om hun var guddommelig....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver av og til å følge henne, men hun legger jo ut eviglange storyer hver dag, så jeg ender alltid opp med å avfølge etter en uke eller to. Blir alt, alt for mye. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reagerer på at hun som fronter naturlig kropp og å elske seg selv som man er, liker alt CBE poster av lettkleddbilder på IG.

CBE er vel det stikk motsatte av naturlig kropp og å elske seg selv som hun er... 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så direktesendingen hun hadde på Instagram i dag tidlig som kan fortelle hva den handlet om? Hun har alltid så tidlige sendinger så jeg får som regel bare med meg slutten 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sinnsykt. Så glad for å landet trygt i Spania... Håper de koser seg i karantene når de kommer hjem igjen

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Bjelleklangg skrev:

Helt sinnsykt. Så glad for å landet trygt i Spania... Håper de koser seg i karantene når de kommer hjem igjen

Tror hun er på jobbreise

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, mariaisaa skrev:

Tror hun er på jobbreise

Uansett om det er jobbreise. Det er så sinnsykt mye smitte i Spania at det er ikke det landet man reiser til uansett.. Fhi fraråder alle reiser til de landene uansett. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes IG kontoen og bloggen er veldig fin -mange flotte bilder og jeg har lært masse av henne som nyfrelst plantenerd. Hun kan MYE, og deler tips og erfaringer. Synes definitivt hun er verdt å følge!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er dyktig men hun sier ting og gjør noe annet. Hun var veldig streng på corona men så gjør hun dette.

itillegg så snakker henne om å elsker kroppen sin og sånn den er men så drikker hun ting for å passe på endringer i kroppen hennes. Dette er jo ikke noe bedre. 

hun sier : kan ikke kropp bare være kropp men da må man godta men kroppen sin. Inkludert fjeset sitt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...