Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Gjest Myztica

Ja, det er kanskje lurt å ha begge deler i sykehusbagen... :) Men 56 er vel ikke akkurat så veldig mye større enn 50..? :klø: Og det er jo som du sier, bedre at det er litt for stort enn for lite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh... jeg husker da jeg gikk og ventet på lillegutten min. Var så rart å vaske de små klærne og se de henge til tørk på stativet sammen med de store sokkene og trøyene våre... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Tror nok jeg skal vaske de små klærne jeg har kjøpt... Bare for å se det henger på stativet lissom :ler: De er jo SÅÅ søte... :hjerter_rundt:

Endret av LinKri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED 16 UKER!!!!!!

Fantastisk!! Er så herlig når tiden går syns jeg!!

hehe,har også tenkt på det der når jeg faktisk skal ha de bittesmå klærne på en bitteliten person :overrasket: Hjelp...

Tror jeg blir å satse på litt 50 og litt 56...Håper jeg får en bebis som syns 50 er stort nok til å begynne med..den skal jo tross alt ut.....................Har visst begynt å tenke litt på det jeg...

Men det er nå heldigvis enda lenge til!!

Ha en koselig kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Jeg er ikke den eneste som tenker på det nå nei.. :ler: Jeg håper også på å få en "50-baby", med tanke på at den skal ut! GRØSS! Men som du sier, det er lenge til enda. Men plutselig så er dagen der gitt... :sjenert:

:vinke: til Cr@sh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Er du ironisk i dag, eller trykte du feil Litle Lady..? ;) Koselig at du kommer innom boka mi, håper alt er bra med deg om dagen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 16 uker!! :hoppe: Du er jo snart halvveis jo!

Jeg har veeldig lyst til å se magebilder! Man må vel ikke være supermedlem for å legge ut bilder i albumet? Litt morsommere å ha de i dagboka da men...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Her er et supermedlem som melder seg frivillig om det er interesse for det! ;) )

Ellers ville jeg bare titte innom og si hei - og håper at det gikk bra å kjøre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.. :)

det er litt forskjellig fra butikk til butikk også da når det gjelder str på disse klærne,jeg kjøpte det meste av smått på H&M og der er vel str.50/56 den første trur jeg!!Men Anell veide 3520 og var 50cm da hun ble født og jeg brette vel armene på body 50/56 de 2 første ukene hvertfall hehe

Husker min første klesvask ,det var så rart å se de bittesmå klea og vite at inni de skulle det snart komme noen..Jeg var oppe hver natt på do etterhvert på slutten da hun snudde seg å lå med hodet ned og fra bade vinduet mitt kunne jeg se sykehuset og jeg husker at jeg kikka ditt hver gang og tenkte at snart skal jeg dit.

Og plutselig en dag så var vi der og etter en laaaaaaaaaaaaaang fødsel kom verdens nydligste jente selvfølgelig me masse hår og store øyne og den følelsen da de la henne på brystet mitt kan ikke beskrives :babyjente:

Nyt tiden du går gravid hvis du er i fin form

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Cecilia: Har ikke sett 48 jeg... Minste jeg har sett er 50.. Så jeg vet ikke jeg altså :ler:

@nea: Tror man kan legge ut i albumet, men det er jo ikke akkurat så mange bilder man kan ha der. Og mine bilder er alt for store, samme hvor små jeg gjør dem.. det skal ikke være enkelt ;) Men det ordner seg nok på et vis.. :klem:

Kverula: Å takk :hjerte: Skal si i fra da jeg har noen bilder jeg ;) Det gikk bra å kjøre, men det var så vidt jeg kom meg ut på veien i dag tidlig... JEG VIL HA SOMMER!!! :klem:

Gullet26: Kanskje jeg skal kjøpe litt av hvert da? :ler: laaaaaaang fødsel?? Jeg er nysgjerrig :sjenert: Leser fødselshistorier både her og der om dagen :ler: Er i fin form nå, håper formen holder seg slik. :hjerte::klem:

iss: :vinke: Kjenner igjen det der... :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...