Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å.... du er SÅ heldig som kan kjøpe babyklær da... :hjerter_rundt: Ønsker mmeg også å bli mamma...:hjertesmil: Men har en gubbe som ik er helt klar for d store steget da... :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holdt du på å lure meg altså.. Trodde du var gravid jeg nå :ler:  TULLE HØNA!! 

Ja, jeg er ei lita tullehøne :ler:

Jeg håper da den tid kommer for meg også en gang.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Nå kommer jeg innom en tur! Må jo holde meg oppdatert!

Så heldig du er som har fått time til UL!!! Venter på min jeg.....TTT!!!

:overrasket: Tror jammen meg selveste huldra er på God Morgen Norge å synger!! Hvis det er sånn hver morgen fikk jeg da enda en grunn til å ikke være tidlig oppe :ler:

Er sååå koselig å kjøpe babyklær ja!! Heldigvis så har de jo litt i nøytrale farger! Er så mye rosa og lyseblått at jeg blir litt provosert kjenner jeg! Selv om jeg får en jente vil jeg ikke at hun skal se ut som et sukkertøy til stadighet!! Hehe!

Heldigvis skal mamma og svigermor strikke masse som jeg får bestemme fargene på!

Ups,babler i vei her nå...!!

Ha en fiiiiin tirsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt med UL time snart. Det kommer til å gå kjempefort. Når det blir min tur så vil jeg også vite kjønn hvis det er mulig, og det vil sambo også (for det har vi nemlig snakka om :sjenert: )

Håper du ble fornøyd hos frisøren, det er så bra med en ordentlig shinings av og til.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Litle Lady: Sambo var ikke så klar på forhånd han heller, men nå er han kjempeklar!! :):klem:

Monja: Velkommen hit :) :bukke:

Malina: :klem:

Skytte: JØSS, så tidlig du var oppe i dag da!? :sjokkert: Er vel ikke så lenge til du får time til UL heller :) Helt enig med deg, er for mye rosa og lyseblått altså. Men på H&M hadde de litt grønt, gult, brunt og rødt også ;) På mitt hjemsted i alle fall.. :sjenert: Du har en mor og en svigermor som skal strikke du også ja... Har jeg og :):klem: Pst: Synes det bare er koselig at du babler i boka mi jeg ;)

Pi@: Gleder meg SÅ til UL-time! :hoppe: Og hvis jeg tenker etter, så går det jo fort da... :sjenert: Ble veldig fornøyd med sveisen i dag. Har vel klipt av 10 cm omtrent :sjokkert: Og nå fikk jeg kort hestehale!! :ler::klem:

Kverula: Takk det samme til deg :) Jeg har fått shoppa litt i dag da. Skriver om det mer nedenfor ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

I dag har jeg vært på farta hele dagen. Var først hos frisøren fra 12-14.. Klipte av meg ca. 10 cm!! :sjokkert: Nå ble håret mitt kort... Og litt oppklipt da :) Så fikk jeg inn noen røde striper for å gjøre litt mer liv i håret. Er så kjedelig med bare lyst hår... :sjenert: Så jeg er veldig fornøyd :rosasmil:

Etter det dro jeg til nabobyen for å møte 2 venninner, da gikk vi på cafe og koste oss med GOD MAT. Så fikk jeg endelig spist litt is. VANILJEIS MED SJOKOLADESAUS :sikle: Så har jeg fått shoppa litt da... Har kjøpt en gulhvit sparkebukse, en body med elefanter og sjiraffer på, og en hvit lue :hjerte::hjerter: Noe så nydelig altså! Sambo smelta helt han og... Trykte tøyet inntil seg og koste litt med det :hjerte: Men nå skal jeg vente til etter UL da, med å kjøpe mer.. De hadde så mye fint til både gutt og jente!

Nå skal jeg bare kose meg i sofaen med KG og TV :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhh... jeg vil også kjøpe babyklær... ;)

Tror nesten jeg kommer til å slutte å kjøpe klær til meg selv en periode når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyklær i ikke rosa og lyseblått er tingen! Blir litt smårar av alle de veldig søte greiene, så når jeg en gang blir gravid har Skarven og jeg en plan om å ikke si kjønnet til noen. Så blir de fint nødt til å kjøpe litt mer nøytrale plagg. (Jada, dette er planlagt i detalj! Viktige saker, må vite! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

:ler: Du klarte ikke dy deg du heller nei? Skikkelig koselig på babyshopping da. De klærne hørtes veldig søte ut hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

åå... så kjekt med baby shopping!

Jeg har allerede kjøpt en liten t skjorte jeg.... he he :ler:

Mannen som fant den på hm, den var maken hans t skjorte, så vi måtte bare ha den!! Motorhead t-skjorte! :ler:

Ha en fin natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: heisannn

så kos at du skal bli mamma,jeg har ei lita solstråle på 1år....*mmm* masse kos,husker første baby tøy handlinga ja,kunne gått bersherk vet jeg,di bitte små plagga som ser så knøttsmå ut og jeg tenkte dette er vel for smått,men neida de måtte brettes opp..Håper formen din er fin og nyt dagene og forandringene som kommer i kroppen!!Lykke til :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Klærne du kjøpte hørtes veldig fine ut! Det er så gøy å kjøpe klær! :hoppe: Gleder meg virkelig til vi skal kjøpe utstyr også!!!

Jeg skal ikke kjøpe så veldig mye mer før UL jeg nå, for nå har jeg faktisk en del som er nøytralt - nå vil jeg ha noe med farger - og gjerne lyseblått eller rosa! ;)

Gratulerer med ny hårklipp forresten, 10 cm må ha utgjort en god del ja! :)

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så mye besøk!! :hoppe: Blir så glad da dere er innom boka mi :hjerte:

Ephemera: Ser for meg noe lignende her og :) Men får tenke på babyen nå, jeg kommer i andre rekke :sjenert:

Fjellrypa: Ja, hvorfor ikke? Da slipper du i alle fall ha skapet fullt av rosa/lyseblå ting.. Kunne tenkt meg noe i lyseblått eller rosa da... Men ikke for mye altså. Men det var mye fine klær på H&M i andre farger også ;) Jeg vil vite kjønnet nå!! Jeg vil shoppe mer :sjarmor::klem:

cecilia: Klarte ikke å dy meg nei.. :sjenert: Men har holdt ut ganske lenge da.. Det blir ikke mer shopping nå, før jeg har vært på UL. Bare tiden kunne gått litt fortere... Håper du og den lille har det bra :klem:

Bertine: Motorhead skjorte ja :ler: Bra det er flere enn meg som er tidlig ute da... ;) Jeg vil shoppe mer!! :sjenert: Håper du har det bra :klem:

Gullet26: Så koselig med nytt fjes i boka mi. Du er hjertlig velkommen :bukke: Det ene plagget jeg kjøpte i går ser jo alt for stort ut synes jeg... og det er jo str 56 :klø: Men lua ser jo knøttliten ut!! Tror den blir for liten jeg... Så koselig med ei lita solstråle på 1 år da. De er jo så nusselige :hjerte::klem:

Kverula: du fikk logga av til slutt i går :ler: Det var veldig gøy å kjøpe klær. Og jeg gleder meg virkelig til å kjøpe utstyr også! :hoppe: Må vel sette meg ned en dag, å få en oversikt over hva vi må kjøpe inn og hva vi får av andre... Men en ting er sikkert, vi får i allefall vogn! NY!! 10 cm av håret var litt mye, men tror håret mitt ble veldig gla for å få det bort også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns også 56 ser knøttlite ut - men jeg håper jo selvfølgelig at Kveruliten ikke er større enn at han får plass inni dem - greit å ikke skulle føde en kjempestor baby! ;)

De klærne jeg kjøpte/fikk i går var i størrelse 62 - spennende å se når han kan bruke dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

16 UKER I DAG!!

I dag skal jeg begynne å ta magebilder.. Men vet ikke om jeg får lagt dem ut her, for jeg er jo ikke supermedlem :(

I natt så drømte jeg at vi var på UL.. Og fikk beskjed om at jeg var 1 mnd kortere enn jeg trodde!! :hakeslepp: Og jeg prøvde desperat å forklare legen at slik var det ikke, for jeg kunne jo ikke teste positivt før jeg ble gravid! Og legen ville ikke høre på meg... :ler: Det var egentlig en fæl drøm, for det føltes så virkelig... Drømmer så mye rart for tida altså!

Nå snør det som bare det ute!! IKKE MER SNØ NÅ!!! Skal på jobb i natt, og den veien er helt forferdelig å kjøre da det snør sånn. Var i alle fall det i helga, bilen gikk jo dit den ville selv.. Gruer meg :sjenert: Ellers har jeg bestilt time på verkstedet, for bilen min lever sitt eget liv for tida. Ene frontlyset virker da det selv har lyst, og samme med blinklyset. Er nok mange sjåfører der ute som forbanner seg over meg da jeg skal svinge inn en vei (spesielt hvis de står og venter). Men det virker innimellom da, men ikke da jeg trenger det som mest! Ble stoppa i kontroll en dag pga frontlyset.. Men han kommenterte ikke blinklyset mitt da... Men rett etter jeg hadde kjørt derifra, virka begge deler igjen! :klø: TYPISK..

Ja, det var nok babbel fra meg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Jeg syns også 56 ser knøttlite ut - men jeg håper jo selvfølgelig at Kveruliten ikke er større enn at han får plass inni dem - greit å ikke skulle føde en kjempestor baby! ;)

De klærne jeg kjøpte/fikk i går var i størrelse 62 - spennende å se når han kan bruke dem! :)

tenkte jeg skulle kjøpe inn noe i 62 jeg også.. Men har du kjøpt noe i 50?? Er så redd for at det skal bli for lite jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg har noe i str 50 - hvis ikke den ene bodyen jeg fikk fra monja var i 50! :klø: Kommer nok til å kjøpe et par bodyer og en dress i 50 - i tilfelle det passer. Men kommer nok til å ha både 50 og 56 i sykehusbagen tror jeg. ;) Sånn for sikkerhetsskyld.

Og egentlig holder det sikkert med 56 - for det er jo ikke så farlig om det er litt for stort da - verre om det er for lite! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...