Calla Skrevet 4. februar 2006 #201 Del Skrevet 4. februar 2006 Ha en fortsatt fin helg vennen! Ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. februar 2006 #202 Del Skrevet 4. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 4. februar 2006 #203 Del Skrevet 4. februar 2006 Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. februar 2006 #204 Del Skrevet 4. februar 2006 Så koselig det må være å få høre hjertelyden God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 5. februar 2006 #205 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei LinKri Har vært en laber dagbokskriver og ikke minst leser i det siste, men nå er jeg "back on track" igjen. Ser det er mye spennende som skjer med deg og magen for tida, så koselig Det må jo ha vært skikkelig herlig å høre hjertelyden da. Huser jeg vi også syntes. Du får ha en fortsatt fin helg/søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. februar 2006 #206 Del Skrevet 5. februar 2006 Heia du!! Takk for sist! hehe! Chat er morsomt! Hvordan har arbhelga gått? Håper du har fri imorgen nå da.Er så tungt med ørten arbeidsdager på rad.. Søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. februar 2006 #207 Del Skrevet 6. februar 2006 La Traviata, cons, iss, Bertine, Pi@, Cecilia og Skytte Så godt å se deg igjen Cecilia , har tenkt på deg skjønner du. Håper alt står bra til med deg og den lille Arbeidshelgen har gått greit, Skytte. Var stille og rolig hele helgen Men kjente jeg ble sliten av 3 netter på rad. Var en del kvalm siste natta også... Så det blir ikke mye ekstranetter på meg.. Da får det heller bli kveldsvakter. Håper formen din blir bedre snart I dag har jeg fått time til UL!!!! Skal dit 1.mars... og det er jo så lenge til Men får vel bare smøre meg med tålmodighet... Lurte på om jeg kjente liv i helga jeg... Tror egentlig at det er litt tidlig selv, men... Det var noe rart jeg kjente som jeg helt ikke kan forklare :klø: Men har ikke kjent det flere ganger, så det var kanskje ikke det... I morgen skal jeg til frisøren Den timen har jeg venta på leeeenge.. Håret mitt er så slitt, så det trenger en real klipp! Tenkte jeg skulle farge det litt og GLEDER MEG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 6. februar 2006 #208 Del Skrevet 6. februar 2006 Deilig å freshe seg opp litt hos frisøren! Blir spennende å høre om UL. Vil dere vite kjønnet? Ha en fin dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #209 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei på deg! Så flott med UL-time! Og det går fort til 1.mars vettu! Det er jo langt inn i februar allerede, og februar er jo en kort måned! Det er visst mulig å kjenne liv så tidlig - og det er heller ikke unormalt at det kan gå lang tid mellom hver gang når det er så tidlig - så det kan godt hende at det var den lille du kjente i magen din! :-D Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. februar 2006 #210 Del Skrevet 6. februar 2006 Er en stund til UL enda, men både gruer meg og gleder meg Vi vil vite kjønnet ja.. hvis de klarer å se det da Synes det er greit å vite det jeg, for da går det ann å kjøpe inn litt ting og sånn. Går jo ann å kjøpe mye allikevel, men må alt bli nøytralt.. Det er mange som ikke skjønner hvorfor vi vil vite det, ettersom det er så spennende med fødselen. Men det er jo like spennende å få vite det på UL synes vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. februar 2006 #211 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei Kverula!! Så koselig med nytt fjes i dagboken min. Du er hjertlig velkommen :bukke: Gleder meg til jeg kjenner ordentlig liv, altså så jeg VET med sikkerhet at det er den lille Ønsker deg en fin kveld også ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #212 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg syns også at det må være like spennende å få vite det på UL. Jeg håper også at vi får se kjønnet - tror ikke jeg har tålmodighet til å vente til fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 6. februar 2006 #213 Del Skrevet 6. februar 2006 Så morsomt med UL! Skjønner at enkelte vil vite kjønn, lettere å kjøpe inn klær da. Jeg kommer til å bli helt gal når jeg blir gravid, kommer til å kjøpe inn massevis. Blir spennende dager og uker fremover for deg nå som du begynner å kjenne liv. Så glad på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. februar 2006 #214 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg syns også at det må være like spennende å få vite det på UL. Jeg håper også at vi får se kjønnet - tror ikke jeg har tålmodighet til å vente til fødselen. ← Jeg har heller ikke tålmodighet å vente til fødselen.. Er litt utålmodig av natur.. Og det er jo like spennende å få hilse på den lille, og se hvordan han/hun ser ut (etter fødselen). Så morsomt med UL! Skjønner at enkelte vil vite kjønn, lettere å kjøpe inn klær da. Jeg kommer til å bli helt gal når jeg blir gravid, kommer til å kjøpe inn massevis. Blir spennende dager og uker fremover for deg nå som du begynner å kjenne liv. Så glad på dine vegne ← Tror du jeg går å sikler på babyklær eller?? Men vil egentlig vente til etter UL.. Men tror jeg må kjøpe litt i morra. JEG MÅ BARE!! Går jo ann å kjøpe en hvit sparkebukse for eksempel... og helseteppe og noen sokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #215 Del Skrevet 6. februar 2006 Det finnes mye nøytralt som er nusselig også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. februar 2006 #216 Del Skrevet 6. februar 2006 JA det gjør det helt klart. Skrev det litt før i dagboken min også, men jeg fant en så herlig sparkebukse på Cubus. Den var nøytral. Og det var en så søt bamse på den, men matchende lue!! Men da jeg stod med den i hendene, så tenkte jeg: Herregud, skal jeg få et så lite menneskebarn!?? :grine2: Tror jeg må ta en shoppingrunde i morra.. tenkte jeg skulle finne et par mammabukser. Buksene strammer litt over magen kjenner jeg, og det er ubehagelig på en annerledes måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #217 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg skjønner hva du mener når du sier ubehagelig på en anderledes måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 6. februar 2006 #218 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvordan står det til? Leeeenge siden jeg har vært innom deg nå... Jeg går også å kikker på mammaklær- selv om jeg ikke er gravid...bare går å drømmer meg bort Håper alt står bra til! Klem fra Line! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. februar 2006 #219 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg skjønner hva du mener når du sier ubehagelig på en anderledes måte! ← Ja, tror det er noe med at jeg skal være så beskyttende ovenfor magen min Sambo og jeg begynte jo nesten å krangle om hvem som skulle holde og stryke på magen i dag tidlig Hvordan står det til? Leeeenge siden jeg har vært innom deg nå... Jeg går også å kikker på mammaklær- selv om jeg ikke er gravid...bare går å drømmer meg bort Håper alt står bra til! Klem fra Line! ← Så koselig å se deg. Er ikke så veldig flink til å titte innom dagboken din selv.. Skal prøve å skjerpe meg litt Nå holdt du på å lure meg altså.. Trodde du var gravid jeg nå TULLE HØNA!! Har ikke sett på så mye mammaklær selv jeg.. håper jeg finner noe fint! Håper alt står bra til med deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 6. februar 2006 #220 Del Skrevet 6. februar 2006 Så bra at du endelig har fått time til UL! Den hadde du jo venta lenge på Det er hvertfall virkelig noe veldig stort å se frem til Jepp, jeg også synes det er helt greit å vite kjønnet. Er jo som du sier, mye lettere og ikke minst morsommere å handle klær da Klarte ikke helt å dy meg jeg, og kjøpte litt babyklær i helga Veldig koselig å lese om deg og magen, og at alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå