Lassie Skrevet 6. desember 2005 #101 Del Skrevet 6. desember 2005 Dette er gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 7. desember 2005 #102 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) * Ryddet * Endret 29. januar 2008 av Gika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #103 Del Skrevet 7. desember 2005 GRATTIS BETHINA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #104 Del Skrevet 7. desember 2005 GRATTIS BETHINA ← Dette var en uinnlogget høstdame som skrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. desember 2005 #105 Del Skrevet 7. desember 2005 Bare en liten time igjen nå, med gjetting på Lassie. Kom igjen da - tipp i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. desember 2005 #106 Del Skrevet 7. desember 2005 Hvordan plukker dere ut nestemann som skal beskrives? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. desember 2005 #107 Del Skrevet 7. desember 2005 Lassie, beskriv deg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 7. desember 2005 #108 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Mens vi venter på Lassies beskrivelse av seg selv, setter vi igang med neste runde! Jeg fortsetter med....... Maibrud´06 Hvordan ser Maibrud´06 ut, og hvordan vil dere beskrive denne damens KG-personlighet! (Jeg gjentar at dette er en tulletråd, og ingen må føle seg støtt over beskrivelsene. Send meg en PM hvis du reagerer negativt på beskrivelsen din!) Lykke til jenter! Da teller jeg ned det neste døgnet! :hoppe: Endret 7. desember 2005 av Markblomsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #109 Del Skrevet 7. desember 2005 MAIBRUD 06 har rødt hår tror jeg. Grønne eller blå øyne og antagelig en str 40 i klær. Rundt 1.75 høy og god til å lytte, men god til å skravle også. Hun gleder seg lett over ting og det er en av hennes egenskaper. Blid og imøtekommende men også langsint! Er dette helt vilt gjettet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #110 Del Skrevet 7. desember 2005 MAIBRUD 06 har rødt hår tror jeg. Grønne eller blå øyne og antagelig en str 40 i klær. Rundt 1.75 høy og god til å lytte, men god til å skravle også. Hun gleder seg lett over ting og det er en av hennes egenskaper. Blid og imøtekommende men også langsint! Er dette helt vilt gjettet?? ← dette var meg Izaria - ikke innlogget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. desember 2005 #111 Del Skrevet 7. desember 2005 MAIBRUD 06 Vel, jeg antar at hun skal gifte seg i 2006, i mai. Ellers har hun kanskje mørk blondt hår, grønne øyne? Ca. 175 cm? Er omsorgsfull, en som tar i et tak og kanskje litt sporty? Liker å ha det moro, er kreativ tror jeg. Virker alltid blid og fornøyd. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. desember 2005 #112 Del Skrevet 7. desember 2005 Maibrud 06 er en fornuftig dame med 2 små barn. Hun skal gifte seg i mai neste år (sjokk) med sin gubbelille. Bryllupet ble til på en orginal måte. Hun har brunt hår til skuldrene og brune øyne. Hun har 175 cm høy og er slank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 7. desember 2005 #113 Del Skrevet 7. desember 2005 JEG VANT:):):) I`M THE champion.....WOHOOO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 7. desember 2005 #114 Del Skrevet 7. desember 2005 Ja, her var det mye feil! Litt riktig også da.. Lassie tror jeg har blondt hår, blå øyne, ca. 170 cm høy. Er søt, har en god latter som smitter. Liker "myke" farger, som f. eks lysere blått, osv. Liker å holde seg i form? Er glad i å hygge seg med venner, og sett på som omsorgsfull og snill tvers i gjennom. ← Blondt hår er riktig, blå øyne er riktig, men 170 er totalbom. Er vel knapt 162, jeg Ler mye med en smittende latter ja, men om den er god? Nuvel, har fått høre det før, ja. Liker all slags farger, egentlig, men til klær så er det egentlig mer knæsje farger, mer pyntet så er det mykere farger. Liker å holde meg i form? Joda, ikke det at jeg er like flink til det hele tiden, men er glad jeg ikke har bil for å si det sånn. Ellers blir jeg sett på som omsorgsfull, ja, men om jeg er snill tvers igjennom vet jeg ikke. Kan være ganske bitchy innimellom, faktisk, om jeg blir provosert. Lassie er normalt høy. rundt 170 cm tenker jeg. Er mellom til mørk blond med blågrå øyne. Hun har normal kroppsbyggning og store pupper. Hun er veldig glad i andre mennesker og sier ikke nei dersom noen trenger hjelp eller trøst ← Angående utseende så var det vel kun store pupper du hadde rett på Er ganske lys blond, nemlig. Eller, håret mitt ser stripa ut når det ikke er det, så litt vanskelig å bedømme fargen egentlig. Det du skrev om at jeg ikke sier nei stemmer veldig bra, det er meg i et nøtteskall.. Her er vel jeg ganske inhabil, hvertfall på utseende. Men hun er en kjempe koselig jente.Omtenksom,romantisk, utrolig glad i sin kjære og unger. Er stort sett blid og glad og fornøyd med både seg selv og livet :icon_smile: ← Her hadde du rett i det aller meste, gitt. Men ang. det fornøyd med seg selv - er flink av å gi inntrykk av det, men det stemmer nok dessverre ikke. Jeg tror Lassie har englehår! Litt fall i det, blondt, ikke så tykt. Blå øyne, ca 165-170, normal kroppsfasong (men hva som er normalt er jo relativt da. Tror ikke hun er tynn som en modell-strek, men normal og sunn!). Jeg tror hun er litt jålete, altså i form av sminke og hudstell, og har en casual klesstil. Jeg tror Lassie er fryktelig snill, og kanskje synes det er fryktelig vanskelig å si nei? Hun er dessuten IKKE av den sytende og klagende menneskesorten! Har jeg litt rett? ← Englehår - I wish! Her er det fall kun når håret er vått dessverre. Og jeg har veldig tykt hår Verken normal størrelse eller tynn, jeg er overvektig. Jålete? Nja, liker ikke å innrømme det, men snuppen sa akkurat "JOO" Jeg synes nok det er fryktelig vanskelig å si nei, ja, er nok kanskje litt for snill innimellom. Jeg kan være ganske sytete og klagete, men er vel flink til å gjøre det for meg selv så ikke alle andre merker det så godt.. hehe.. Oppdaget tråden nå hehe...Lassie, ja...helt ærlig har jeg ikke snakket så mye med henne, men jeg ser for meg en lassie hund *bombe* snill, lojal, nydelig, langt glatt hår...mellomblondt? ← Vel, jeg er både snill, lojal, langt glatt hår, blondt, og får ganske mye komplimenter for håret mitt ja. Folk sier det er veldig fint, og jeg er ganske fornøyd selv også da Det var vanskelig dette. Så mange som har mye riktig, men hva er det som gjør at folk tror jeg er rundt 170 høy da?? Hadde jeg vært det så hadde jeg vært minst normalvektig også, så gjerne for meg Ellers så hadde dere veldig mye riktig på personligheten min alle sammen, men det ingen nevnte (turte ikke? ) er at jeg er overvektig og en liten hissigpropp! Veldig engasjert, bråsint, følelsesmenneske deluxe (sipper til Lost og The Simpsons...), ivrig, målrettet og sabla sta. Dere tok jo kun de positive sidene, og de kan passe på hvem som helst - alle er vel snill innimellom Så egentlig er det litt juks... hehe.. Men tatt alt i betraktning her, så er den som kom nærmest på både utseende og personlighet.... (egentlig bomma de fleste en del på utseendet, da...) BECOMINGBRIDE Egentlig så hadde Alwa veldig mye rett også, men hun var jo inhabil på utseendet så hun skrev jo ingenting der.. Men du er alltid en vinner, lell, du, Alwa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2005 #115 Del Skrevet 7. desember 2005 Egentlig så hadde Alwa veldig mye rett også, men hun var jo inhabil på utseendet så hun skrev jo ingenting der.. Men du er alltid en vinner, lell, du, Alwa ← Jeg hadde hvertfall rett når jeg sa du var koselig og omtenksom Men hadde 1.premien vært kindersjokolade hadde jeg sikkert latt som ikke no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 8. desember 2005 #116 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg fortsetter med Lunacia. Jeg tor hun er rundt 170 hoey. Har goth-stil. Liker kjoler og korsetter. Hun kler seg i moerke fiolett og svart. Er frodig og med store pupper. Ser for meg jordbaerblondt haar som kruser seg i pannen. Det har hun sikkert ikke saa da tipper jeg svart, langt haar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. desember 2005 #117 Del Skrevet 8. desember 2005 Lassie: Du kommenterte ikke beskrivelsen min av deg... Så du den ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 8. desember 2005 #118 Del Skrevet 8. desember 2005 Er det plutselig byttet til Lunacia? Er vi ferdige med Maibrud06 alt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 8. desember 2005 #119 Del Skrevet 8. desember 2005 Er det plutselig byttet til Lunacia? Er vi ferdige med Maibrud06 alt? :klø: ← Vi burde vel holde på med Maibrud litt til, har ikke gått ett døgn enda... Og kanskje vi skulle utvidet det litt også, for har ikke kommet så veeeeeldig mange svar enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 8. desember 2005 #120 Del Skrevet 8. desember 2005 Ah, visste ikke at hver dame skulle beskrives i ett doegn. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå