Gjest Agent smith Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Tråden der man kan oversette sanger til Norsk Jeg begynner med dont cry av guns n roses. Oversatt til trøndersk ITJ GRIIIIN snakk mjukt te mææææ ææ De e nåkka i Auan di iiin Itj heng me hauet Æ veit korschen du føle dæ på ijjnsiia Æ har å vært dææær Nåkka forajndres inni dæææ, Ååå veit du iiitj Itj Griiii in i kvejll Æ ælske dæ fortsatt bebbi Itj grriiiin i kvejjl De e en himmel dær oppe, ååå Itj griiii iin i kvjell (Vers 2 kommer senere)
Frøkenfryden Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 Agent smith skrev (8 timer siden): Tråden der man kan oversette sanger til Norsk Jeg begynner med dont cry av guns n roses. Oversatt til trøndersk ITJ GRIIIIN snakk mjukt te mææææ ææ De e nåkka i Auan di iiin Itj heng me hauet Æ veit korschen du føle dæ på ijjnsiia Æ har å vært dææær Nåkka forajndres inni dæææ, Ååå veit du iiitj Itj Griiii in i kvejll Æ ælske dæ fortsatt bebbi Itj grriiiin i kvejjl De e en himmel dær oppe, ååå Itj griiii iin i kvjell (Vers 2 kommer senere) Skal du opptre med den i bryllaupet til @Kvakkekyllingen?😁 2
Gjest Agent smith Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (44 minutter siden): Skal du opptre med den i bryllaupet til @Kvakkekyllingen?😁 Ja hvis jeg blir bedt så😌
Gjest Agent smith Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 Prøver meg på flere vers i morgen, har ikke hatt tid til å skrive mer i dag. Håper andre også vil skrive noe
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Ja hvis jeg blir bedt så😌 Du er herved bedt! Gleder meg til sang 🥳🥳🥳
Gjest Agent smith Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Du er herved bedt! Gleder meg til sang 🥳🥳🥳 🥳🥳🥳 bare å pusse mokkasinene og finne frem skinnvesten
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. oktober 2022 #8 Skrevet 10. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): 🥳🥳🥳 bare å pusse mokkasinene og finne frem skinnvesten Bli itj fest uten skinnvest 🥳🥳
Gjest Agent smith Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Bli itj fest uten skinnvest 🥳🥳 Blir itj fin uten mokkasin
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. oktober 2022 #10 Skrevet 10. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Blir itj fin uten mokkasin 🤣 Du blir nok kjempefin med både mokkasin og vest!
Gjest Agent smith Skrevet 10. oktober 2022 #11 Skrevet 10. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): 🤣 Du blir nok kjempefin med både mokkasin og vest! Skal spare til snurrebart også
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. oktober 2022 #12 Skrevet 10. oktober 2022 Agent smith skrev (32 minutter siden): Skal spare til snurrebart også 🤩🤩🤩🤩
Frøkenfryden Skrevet 10. oktober 2022 #13 Skrevet 10. oktober 2022 Agent smith skrev (50 minutter siden): Prøver meg på flere vers i morgen, har ikke hatt tid til å skrive mer i dag. Håper andre også vil skrive noe Gler meg vilt til eg skal ta «når som helst, kvar som helst»!
Gjest Agent smith Skrevet 10. oktober 2022 #14 Skrevet 10. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Gler meg vilt til eg skal ta «når som helst, kvar som helst»! Det blir gøy.
Capazitet Skrevet 10. oktober 2022 #15 Skrevet 10. oktober 2022 (endret) Agent smith skrev (På 10.10.2022 den 12.03): Tråden der man kan oversette sanger til Norsk Jeg begynner med dont cry av guns n roses. Oversatt til trøndersk ITJ GRIIIIN snakk mjukt te mææææ ææ De e nåkka i Auan di iiin Itj heng me hauet Æ veit korschen du føle dæ på ijjnsiia Æ har å vært dææær Nåkka forajndres inni dæææ, Ååå veit du iiitj Itj Griiii in i kvejll Æ ælske dæ fortsatt bebbi Itj grriiiin i kvejjl De e en himmel dær oppe, ååå Itj griiii iin i kvjell (Vers 2 kommer senere) Endret 12. oktober 2022 av Capazitet 1
Gjest Agent smith Skrevet 11. oktober 2022 #16 Skrevet 11. oktober 2022 Vers 2 av dont cry hvesk mæ i øøret Å gi mææ et sokk Gi mææ et kjyss Før du fær te gokk Itj ta det så hardt no Å itj ta det så dåli Æ ska fortsatt tænk på dæ Å stonnan som vi Haa aaaad bebbbi (Vers 3) Åå vær så snill å husk at æ aldri lyg Åå vær schnill å husk korsen æ følt mæ på innsjia no kjææære Du må klar dæ på eigahainn Men det ska gå bra no sokkerklump I morra vil du føl dæ ber Når morrasola kommer bebbi...
Gjest Agent smith Skrevet 11. oktober 2022 #17 Skrevet 11. oktober 2022 Jason derulo- wiggle wiggle Vers 1 Ey du jason (Åh ja) Si no til a Rop etter henne. Haha jeg har et spørsmål Haha hvordan får du plass i den olabuksa. Haha du veit hva du skal gjørra med den store feite rompa Vrikke vrikke vrikke Vrikke vrikke vrikke Vrikke vrikke vrikke Bare littegrann (sving)
Gjest Agent smith Skrevet 11. oktober 2022 #18 Skrevet 11. oktober 2022 Wiggle wiggle vers 2. Klappe klappe uten hånd Jeg er på klubben og Jeg vil gifte meg og sånn Jeg tar bilde når du viser deg fram Jeg skal legge det ut på Instagram Heit fy flate Rompa di som to planeter Kom igjen baguett med skinke Åhåi jeg kanke klare mer For jeg veit hva du skal gjøre med den store feite rompa
Gjest Agent smith Skrevet 11. oktober 2022 #19 Skrevet 11. oktober 2022 Vers 3 fra Mr. Derulo Cadillac cadillac åpn opp bak Lag meg prøve å ta deg et tak Lei av å jobbe fra ni til fem Kom, baby bli med meg hjem
Gjest Agent smith Skrevet 12. oktober 2022 #20 Skrevet 12. oktober 2022 Rappe delen av wiggle wiggle Rist det mamma ga ræ,rampeguri Jæ vil bare strippe,dyppe, flippe,bade dæi, Ta litt syre, ok kjære.. Nå som du er klar får du det jeg har. Nå må du spre, la meg penetrere Så tar jæin ut og tørkærn litt Spise,spist elsker e hater e Overvurdert, undervurdert alle steder Kan du vrikke for d-o dobbel G igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå