Gå til innhold

AMM´s prøvedagbok

2307

Anbefalte innlegg

10 DPO

Negative tester og tempen har sunket - venter mensen om ikke lenge😣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 DPO

Festeblødning??

I går hadde jeg brunlig utflod og masse kramper i magen. Var sikker på at mensen kom, men ikke blødd noe mer🫣 Synes jeg ser noe på testene, med redd det er ønsketenkning fra min side. Skal fortsette å teste❤️ 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 DPO kveld

Bittelitt brunlig utflod har kommet i dag, ikke mye! Mensen for meg kommer med et BOM, så dette er ikke mensen for meg. Tester fortsatt svakt, men synes den ser sterkere ut i kveld. Er allikevel ikke overbevist.. må ut å kjøpe flere tester i morgen. Herregud som jeg håper ❤️ 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2307 skrev (1 time siden):

12 DPO kveld

Bittelitt brunlig utflod har kommet i dag, ikke mye! Mensen for meg kommer med et BOM, så dette er ikke mensen for meg. Tester fortsatt svakt, men synes den ser sterkere ut i kveld. Er allikevel ikke overbevist.. må ut å kjøpe flere tester i morgen. Herregud som jeg håper ❤️ 

Spennende! Krysser fingrene for dere 🤞🏼 Har du bilde av testen? Min var supersvak frem til 15/16 dpo! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haapefull skrev (9 timer siden):

Spennende! Krysser fingrene for dere 🤞🏼 Har du bilde av testen? Min var supersvak frem til 15/16 dpo! 

Den er så svakt at jeg ikke får det noe særlig frem på bildet🙈🤨 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist🤩

vanskelig å få frem på bildet, men ganske sikker på at jeg er gravid🥰 2E9BFAF9-3CFD-4DB8-BC31-7A89AE0A9BD3.thumb.jpeg.27ab3c17b0453342635f2f1160000c26.jpeg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2307 skrev (2 timer siden):

Nå blør jeg, lurer på om det var kjemisk😣 for en berg-og-dal-bane😭 

Mye? Jeg blødde en del og var sikker på at det var mensen. Blødde nesten en uke! Ikke veldig mye, men nok til at jeg ble lurt. Krysser fingrene for deg, og gir deg en god klem ❤️ Vondt å være så usikker og gå gjennom en sånn berg-og-dalbane :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

2307 skrev (11 timer siden):

Vi prøver igjen💕 Kvalm og dårlig form er jeg også - håper det er et godt tegn🌸

B3155C64-873B-4E61-A065-3865C28F9024.jpeg

Gratulerer!! ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom dagboken din nå, for en berg og dalbane du har vært igjennom😢 Gratulerer så mye, krysser fingrene for at spiren sitter nå❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lakrisen skrev (14 timer siden):

Leste gjennom dagboken din nå, for en berg og dalbane du har vært igjennom😢 Gratulerer så mye, krysser fingrene for at spiren sitter nå❤️

Tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med positiv test. Krysser fingre og tær for at dette er en liten terminspire 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillrex skrev (27 minutter siden):

Gratulerer så mye med positiv test. Krysser fingre og tær for at dette er en liten terminspire 🤞🤞

Takk for det ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...