2307 Skrevet 9. oktober 2022 #1 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) PP1: EL 31/7, IKM 12/8 PP2: EL 30/8, IKM 11/9 PP3: EL 22/9 PP4: EL 30/10, IKM 11/11 PP5: EL 26/11, IKM 8/12 PP6: EL 27/1, IKM 09/02 GRAVID 05/02♥️♥️ (SA 20/02😔) Hei! Jeg har lenge vurdert å starte en prøvedagbok - endelig føler jeg at jeg har noe å skrive om da det har tatt lang tid for meg å få mensen tilbake etter prevansjonsslutt. Jeg sluttet på p-piller i januar. Jeg fikk bortfallsblødning en ukes tid etter siste pille. Blødde i 6 dager. Håpet da på at jeg kom til å få vanlige sykluser, med mensen jevnlig - men der tok jeg feil. Jeg fikk ikke mensen igjen før i august. Jeg hadde gått å ventet og ventet, og ble overlykkelig når jeg så at mensen endelig var kommet tilbake! Mensen kom igjen i september, akkuratt en måned etter forrige mensen, og det her virket jo veldig lovende! Jeg var veldig fornøyd med at jeg nå endelig har noe å gå utifra, når jeg skal forsøke å finne ut når jeg har eggløsning. Jeg lastet ned Min Kalender på telefonen, og begynte å legge inn. Vi la inn aksjer rundt eggløsning i slutten av september, og på søndag tok jeg en graviditetstest - den var positiv (7-8dpo kveldsurin). Både jeg og samboer ble ganske satt ut, men glade. Jeg hadde en følelse av at jeg ikke kunne bli gravid, i og med at jeg ikke hadde hatt mensen eller noe kontroll på syklusen min før. Jeg tok en ny test på mandagsmorgen, den var negativ.. tirsdag begynte jeg å blø. Jeg har roet meg med at dette nok var en kjemisk graviditet. Nå som skuffelsen har lagt seg er jeg glad for at jeg faktisk kan bli gravid - og dette har ikke gjort at vi ikke ønsker å prøve mer. Legger ved bilde av den positive graviditetstesten min - jeg blir å gjemme den unna selv om det bare ble med den ❤️ Endret 28. februar 2023 av 2307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josefineeee Skrevet 11. oktober 2022 #2 Del Skrevet 11. oktober 2022 Så spennende at du har laget en prøverdagbok! Jeg følger gjerne med videre❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 29. oktober 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 29. oktober 2022 Er nå dpo10, ser ut som enda en negativ syklus. Ikke så skuffet da vi ikke la inn en slik innsats som vi kunne gjort. Ting bare klaffet ikke. Jobb, stress og annet kom i veien. Men håper på at neste syklus klaffer bedre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 2. november 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 2. november 2022 Skulle hatt mensen i dag, ikke ulikt meg å ha noe uregelmessig mens, men tok en test i dag. Ser ganske negativ ut, men kommer til å fortsette å teste til jeg får mensen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 13. november 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 13. november 2022 12 dager sen Mensen er ikke kommet enda, tatt ny hcgtest i dag, negativ. Tok også en eggløsningstest, bare for å se. Den var også negativ.. dagene er lange når man går å venter på mensen. Lei lange og uregelmessig sykluser, men er vel mange som har det etter p-pilleslutt. Gjerne del når syklusene deres endelig ble regelmessig♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 13. november 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 13. november 2022 Her kom det da en strek, svak men.. hufff, blir så usikker på testene - hva er deres erfaring med babyplan?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 13. november 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 13. november 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 14. november 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 14. november 2022 Her er testene fra i går, i dag. Jeg liker ikke babyplan sine lenger.. hva er det tullet her? Tok en digital nå, negativ. Kanskje det er for tidlig for digital, eller er det babyplantestene som tuller med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 18. november 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 18. november 2022 Har nå testet de siste dagene, bare negative.. men heller ikke fått mensen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 22. november 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 22. november 2022 Har roet meg med at jeg bare må vente på mensen. Kan den kjemiske graviditeten ha klusset til syklusen min på et vis? Tror det er derfor jeg er så alt for sen med mensen. Oppdaterer når det er noe nytt♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 24. november 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 24. november 2022 Kanskje eggløsning nærer seg? Jeg pleier ikke ta eggløsningstester, da jeg sjeldent får noe sterke utslag på de, men har tatt litt i det siste etter kjemiske i september. Idag har jeg hatt litt murringer. Jeg pleier å ta bilde av testene mine og skrive på dato for å sammenlikne og i dag synes jeg at testen er sterkere enn det de har vært dagene før. Vet at det ikke er en positiv eggløsningstest, men den er jo sterkere enn den har vært?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 25. november 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 25. november 2022 Nederste eggløsningstesten er fra i dag - den blir sterkere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 25. november 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 25. november 2022 Endelig🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 26. november 2022 Forfatter #14 Del Skrevet 26. november 2022 Ser at LH nivåene mine nå er på vei nedover. Lest at eggløsning skjer ca dagen etter positiv test, så da er det i dag da😍 1 dpo regnes fra i morgen. Det blir noen lange dager før testing. Ønsker å vente til 10dpo så jeg ikke blir så skuffet dagene før.. vi får se om jeg klarer å holde meg🫶🏼🫶🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 26. november 2022 #15 Del Skrevet 26. november 2022 Lykke til! Krysser fingrene for at dette var gullegget! 🤩🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 26. november 2022 Forfatter #16 Del Skrevet 26. november 2022 Juss-jenta skrev (4 timer siden): Lykke til! Krysser fingrene for at dette var gullegget! 🤩🤞🏻 Takk!🥹♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 26. november 2022 Forfatter #17 Del Skrevet 26. november 2022 Og der er LH nivået mitt nede igjen, eggløsning er nok skjedd🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 27. november 2022 Forfatter #18 Del Skrevet 27. november 2022 1 dpo Første søndag i advent. Godt det er full uke med jobb - da går dagene fortere! Blitt enig med samboer at vi ikke tester før 10dpo for å unngå skuffelse ved å teste for tidlig. Har bestilt mere stripstester fra babyplan, samt en digital. Tror han får gjemme bort testene fra meg, slik at jeg ikke ryker på en test så altfor tidlig.. vet hvor vanskelig dette er🤩 Han ville også være med å teste, koselig! ❤️ Vært veldig interresant å følge så mye med på eggløsningen min, jeg har aldri fått det til før. Veldig spennende! Har aldri truffet så godt på eggløsning, så tenker at det virkelig er forutsetninger for at det er gått bra denne gangen. Vi fikk det jo til i september, uten å ha en aning når eggløsningen var.. så gikk det da, må det jo gå nå også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 27. november 2022 #19 Del Skrevet 27. november 2022 Følger ❤️ Krysser fingrene for at spiren sitter denne prøveperioden 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 27. november 2022 Forfatter #20 Del Skrevet 27. november 2022 Haapefull skrev (4 minutter siden): Følger ❤️ Krysser fingrene for at spiren sitter denne prøveperioden 🤞🏼 Takk for det🫶🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå