Gå til innhold

Tenker dere han skjuler forholdet vårt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han virker ikke forelsket i deg. 

Anonymkode: 14db3...7f0

Det jeg frykter .. men han bruker mye tid på meg, sender meg god morgen og godnatt meldinger hver eneste dag, lar meg møte familie og barn, bruker kvelder og helger på meg, kaller meg kjæresten sin, holder meg alltid i hendene og kysser i offentlighet .. alle disse tingene.. bare disse jævla sosiale mediene.. som jeg vet forrige forhold røk på også 😔

Anonymkode: a407a...10b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Er det et must eller obligatorisk tvang for å legge ut typen fordi man er på fjelltur?

Anonymkode: 534df...774

Selvfølgelig. 

Anonymkode: 14db3...7f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Ja. 

Jeg er derimot blant de kvinner menn hele tiden prøver seg på gjennom SoMe :)

Flere damer hadde blitt single om de fulgte litt mer med på hva mannen gjør på nettet. 

Anonymkode: 618c1...1c2

 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg også da jeg hadde SoMe.

Flaut å se hvordan menn prøver seg, og hvordan damene deres lar det skje.

Anonymkode: 14db3...7f0

Så man burde snoke på sin partners mobiltelefon hver kveld for å lete etter tegn på utroskap mener dere?

Anonymkode: 0bdd6...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det jeg frykter .. men han bruker mye tid på meg, sender meg god morgen og godnatt meldinger hver eneste dag, lar meg møte familie og barn, bruker kvelder og helger på meg, kaller meg kjæresten sin, holder meg alltid i hendene og kysser i offentlighet .. alle disse tingene.. bare disse jævla sosiale mediene.. som jeg vet forrige forhold røk på også 😔

Anonymkode: a407a...10b

Ja vel? Hva skjedde forrige gang? 

Anonymkode: 0bdd6...c98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryzorman skrev (45 minutter siden):

Prøv og forstå dette: Kanskje mannen din bare vil ha deg for deg selv å ikke dele med alle andre mannfolk som blir  å perve på deg til slutt?

Akkurat det er et poeng. Eksen min delte bilder av meg og oss, og på de bildene av bare meg, var det en ukjent mann (bekjent av eksen) som stadig likte bildene 😬 Kjipt da det skjedde, ubehagelig da jeg en gang traff han.

Jeg har bare droppet SoMe totalt…

Anonymkode: 14db3...7f0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så man burde snoke på sin partners mobiltelefon hver kveld for å lete etter tegn på utroskap mener dere?

Anonymkode: 0bdd6...c98

Hvordan bli en naiv dame?

Still lukkede spørsmål, gjerne med litt spydig tone.

Anonymkode: 14db3...7f0

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja vel? Hva skjedde forrige gang? 

Anonymkode: 0bdd6...c98

Forholdet tok slutt fordi hun mente han styrte med ting bak ryggen hans på sosiale medier. Gikk gjennom vennelisten og lette etter kommentarer og hjerter til andre damer. Han sier hun var sinnsykt sjalu og mistrodde alt, innrømmer å ha mange venninner men at han aldri har vært utro. Sier også at han sendte noen meldinger til et par andre men at det var i en periode det var slutt.. hun gjorde det visstnok slutt flere ganger .. vet at han var veldig forelsket i henne og ble veldig lei seg .. usikker på dette jævla SoMe dritet 

Anonymkode: a407a...10b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Forholdet tok slutt fordi hun mente han styrte med ting bak ryggen hans på sosiale medier. Gikk gjennom vennelisten og lette etter kommentarer og hjerter til andre damer. Han sier hun var sinnsykt sjalu og mistrodde alt, innrømmer å ha mange venninner men at han aldri har vært utro. Sier også at han sendte noen meldinger til et par andre men at det var i en periode det var slutt.. hun gjorde det visstnok slutt flere ganger .. vet at han var veldig forelsket i henne og ble veldig lei seg .. usikker på dette jævla SoMe dritet 

Anonymkode: a407a...10b

og det er hans side av historien..

Anonymkode: f4fb0...83d

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Denne måtte jeg lese to ganger, trudde nesten jeg hadde skrevet det. Nøyaktig det samme skjedde meg. Og eksen før meg.

Anonymkode: cbb56...f53

Trist at du har opplevd det samme. Eksen min holdt på slik i forholdene han hadde etter meg og, eller han prøvde, men jeg sa nei takk til å gå bak ryggen på den nye dama hans.

Anonymkode: 23a4f...890

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan bli en naiv dame?

Still lukkede spørsmål, gjerne med litt spydig tone.

Anonymkode: 14db3...7f0

Hvilke type spørsmål f. eks? 

Anonymkode: a407a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Forholdet tok slutt fordi hun mente han styrte med ting bak ryggen hans på sosiale medier. Gikk gjennom vennelisten og lette etter kommentarer og hjerter til andre damer. Han sier hun var sinnsykt sjalu og mistrodde alt, innrømmer å ha mange venninner men at han aldri har vært utro. Sier også at han sendte noen meldinger til et par andre men at det var i en periode det var slutt.. hun gjorde det visstnok slutt flere ganger .. vet at han var veldig forelsket i henne og ble veldig lei seg .. usikker på dette jævla SoMe dritet 

Anonymkode: a407a...10b

Snodig, sånn var alle eksene til min også...

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Trist at du har opplevd det samme. Eksen min holdt på slik i forholdene han hadde etter meg og, eller han prøvde, men jeg sa nei takk til å gå bak ryggen på den nye dama hans.

Anonymkode: 23a4f...890

Så bra og riktig gjort. Helt utrolig hvordan enkelte klarer å være så falske.

Anonymkode: cbb56...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts igjen ; ser han nok en gang har lagt ut bilde fra tur sammen ..lurer på om jeg skal kommentere under .. men noe a la; takk for turn kjære .. eller noe sånt.. må vel være innafor? 🙈

Anonymkode: a407a...10b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts igjen ; ser han nok en gang har lagt ut bilde fra tur sammen ..lurer på om jeg skal kommentere under .. men noe a la; takk for turn kjære .. eller noe sånt.. må vel være innafor? 🙈

Anonymkode: a407a...10b

Legger han ut om andre turer med kompiser?

Anonymkode: cbb56...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Legger han ut om andre turer med kompiser?

Anonymkode: cbb56...f53

Går bare på turer med meg..,

Anonymkode: a407a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Går bare på turer med meg..,

Anonymkode: a407a...10b

Ikke noe annet han gjør med andre?

Anonymkode: cbb56...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Legger han ut om andre turer med kompiser?

Anonymkode: cbb56...f53

Men han har lagt ut med venner og unger tidligere ..

Anonymkode: a407a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts igjen ; ser han nok en gang har lagt ut bilde fra tur sammen ..lurer på om jeg skal kommentere under .. men noe a la; takk for turn kjære .. eller noe sånt.. må vel være innafor? 🙈

Anonymkode: a407a...10b

Hadde ikke giddet å nedverdiget meg til å legge en kommentar som det på Facebook. Du bør være bedre enn som så TS. Åpenbart er dette veldig viktig for han. Legg frem for han hva du tenker om dette, og hvorfor det er viktig. Endrer han ikke praksis så er ikke han rett for deg. Er han seriøs med deg så bør ikke det være noe problem å etterkomme ditt ønske/behov rundt dette. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men han har lagt ut med venner og unger tidligere ..

Anonymkode: a407a...10b

Nemlig. Kommenter du. Jeg gjorde det en gang hvor han faktisk svarte. Så gikk han inn igjen og slettet svaret sitt.

Anonymkode: cbb56...f53

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minniemeg skrev (1 minutt siden):

Hadde ikke giddet å nedverdiget meg til å legge en kommentar som det på Facebook. Du bør være bedre enn som så TS. Åpenbart er dette veldig viktig for han. Legg frem for han hva du tenker om dette, og hvorfor det er viktig. Endrer han ikke praksis så er ikke han rett for deg. Er han seriøs med deg så bør ikke det være noe problem å etterkomme ditt ønske/behov rundt dette. 

Det spørs da helt på kommentaren.

 

Anonymkode: cbb56...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...