Gå til innhold

Tenker dere han skjuler forholdet vårt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du forstår ikke SoMe. Les tråden, prøv å lær.

Anonymkode: 618c1...1c2

Søt hersketeknikk du prøver på.

Anonymkode: d1b36...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts igjen; for å være helt ærlig så er jeg fryktelig forvirret. Når han kom igår bad jeg han sette seg ned foran meg. Så spurte jeg han hvordan han trodde jeg følte meg etter å ha funnet profilen hans på Match. Flere uker etter han slettet Tinder. Først ble han sint, så sa han at; du vet jo at jeg var på mange datingapper når jeg traff deg. Jeg bruker den ikke. Hvis du hadde villet så kunne du sjekket sist pålogget så hadde du sett det. Så gikk han inn og slettet mens jeg så på. Så lot han meg gå inn på mobilen og sjekke at han ikke hadde innstillinger på Facebook hvor noen kunne se innlegg og tagger og noen ikke.. han hadde ikke det .. så sa han at jeg var nødt til å stole på han.. fryktelig forvirret 😔

Anonymkode: a407a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts igjen; for å være helt ærlig så er jeg fryktelig forvirret. Når han kom igår bad jeg han sette seg ned foran meg. Så spurte jeg han hvordan han trodde jeg følte meg etter å ha funnet profilen hans på Match. Flere uker etter han slettet Tinder. Først ble han sint, så sa han at; du vet jo at jeg var på mange datingapper når jeg traff deg. Jeg bruker den ikke. Hvis du hadde villet så kunne du sjekket sist pålogget så hadde du sett det. Så gikk han inn og slettet mens jeg så på. Så lot han meg gå inn på mobilen og sjekke at han ikke hadde innstillinger på Facebook hvor noen kunne se innlegg og tagger og noen ikke.. han hadde ikke det .. så sa han at jeg var nødt til å stole på han.. fryktelig forvirret 😔

Anonymkode: a407a...10b

Ikke hør på hva han sier, men se på hva han gjør.

Anonymkode: cbb56...f53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ikke hør på hva han sier, men se på hva han gjør.

Anonymkode: cbb56...f53

Men det er akkurat det.. igår var jeg så sikker i min sak.. men så går han inn og sletter mens jeg sitter der .. og lar meg sjekke mobilen .. 

Anonymkode: a407a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill - lytt til dine egne instinkter og hva de sier deg! Ikke la deg forvirre av ord og enkle handlinger fra mannen. Lytt til deg selv og tenk på om dette forholdet er bra for deg, og da mener jeg skikkelig bra - ikke ålreit, ok og til å holde ut, men BRA! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Men det er akkurat det.. igår var jeg så sikker i min sak.. men så går han inn og sletter mens jeg sitter der .. og lar meg sjekke mobilen .. 

Anonymkode: a407a...10b

Sletter Match? Ja, selvfølgelig, ellers hadde du jo stukket av. Det forstår til og med han. 
Har vært gjennom akkurat det samme selv. Akkurat. Ekskludering av meg på SoMe-bilder, han fortsatte med Tinder og FB-dating etter vi ble sammen. Konfronterte han med det, og han slettet foran mitt fjes. Fikk meg til å sjekke igjennom mobilen hans... De har sine "skjulte" måter å kommunisere på. Kan være WhatsApp, meldinger som blir slettet på Insta osv. 

Din kjæreste har nok dessverre ikke følelsen av å ha funnet "the one" i deg. Du gir han noe som han vil ha, men det er det. Kan være alt i fra sex, til økonomi, selskap, rebound osv.

Han ble også sint da du spurte om det med Match. Hvorfor det? Jo, fordi han skjønte at du vile frata han noe. Han burde heller blitt redd for hvordan du ville reagere, lagt seg lang flat og unnskyldt seg. Det er en grunn for at du føler det du gjør, og han her oppfører seg ikke som om han er helhjertet i det med deg

Anonymkode: f4fb0...83d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trekk deg unna han. La han være i noen uker, så ser du hvordan han oppfører seg. Vær litt mer kostbar. Ikke hopp når han sier hopp. Ta kontrollen i forholdet. 

Vet det sårer å høre dette, men han virker dessverre verken ærlig eller 100 % forpliktet til deg. Fortjener du bedre? Ja. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før han slettet Match fikk du se når han hadde brukt tjenesten sist? Eller slettet han den før du fikk sjekket?

Anonymkode: a80e6...d34

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å spørre om det. Men han sa at hvis den jeg kjente hadde giddet å gjøre det så ville det stått flere måneder siden .. 

Anonymkode: a407a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts igjen; må ærlig talt si at dette gjorde noe med tilliten .. vet det er mange som er sløve med å slette kontoer .. men han slettet jo Tinder for en måned siden.. fordi en venninne av meg så han der .. ikke online .. sa også da at han hadde glemt hele greia og slettet den .. hun har ikke sett han siden .. så denne Match kontoen på fredag.. Han har jo forklaring.. og sletter .. men så vises jeg ikke på sosiale medier heller .. likevel, han holder hender og kysser meg i offentlighet.. kjøpesenter, i byen, på fotballkamper, kino .. overalt. Lar meg hilse på barn, foreldre, søsken .. kollegaer.. veldig mange vet jo om oss… men jeg føler meg likevel ikke trygg 😔

Anonymkode: a407a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ts igjen; må ærlig talt si at dette gjorde noe med tilliten .. vet det er mange som er sløve med å slette kontoer .. men han slettet jo Tinder for en måned siden.. fordi en venninne av meg så han der .. ikke online .. sa også da at han hadde glemt hele greia og slettet den .. hun har ikke sett han siden .. så denne Match kontoen på fredag.. Han har jo forklaring.. og sletter .. men så vises jeg ikke på sosiale medier heller .. likevel, han holder hender og kysser meg i offentlighet.. kjøpesenter, i byen, på fotballkamper, kino .. overalt. Lar meg hilse på barn, foreldre, søsken .. kollegaer.. veldig mange vet jo om oss… men jeg føler meg likevel ikke trygg 😔

Anonymkode: a407a...10b

Herregud.

Du trives jo så åpenbart ikke i dette forholdet. Er det sånn du vil ha det? Det kommer aldri til å bli bedre. Du kommer til å leve i en konstant FRYKT for at han driver med noe snusk bak ryggen din. Bli singel! Da slipper du denne oversvømmelsen av vonde følelser dag  inn og dag ut! Lover deg det. Du vil få det mye bedre.

Anonymkode: 6b4af...034

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han godta taggene dine med bilder på sosiale medier, se at han gjør det og sitt der sammen med han mens han gjør det. Sjekk at det vises på profilene hans. Eventuelt be om å få gjøre det selv med hans mobil. Ganske sikker på at han kommer til å bli irritert og snu det rundt til at du er sykelig sjalu/mistenksom m.m. Men ikke gi deg på det. Nekter han, så tror jeg du skjønner selv at dette er en fyr som lurer deg trill rundt. Kan godt hende han velger å være offentlig med deg i den forstand du beskriver over her selv. Men tror den fyren her har flere mikroforhold som han holder i live via sosiale medier og datingapper.

Anonymkode: 53e2d...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte om tråden din til samboeren min, hos han lyste alle varsellampene og han mente hvertfall at du burde komme deg unna!

Anonymkode: 73892...8e3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Be han godta taggene dine med bilder på sosiale medier, se at han gjør det og sitt der sammen med han mens han gjør det. Sjekk at det vises på profilene hans. Eventuelt be om å få gjøre det selv med hans mobil. Ganske sikker på at han kommer til å bli irritert og snu det rundt til at du er sykelig sjalu/mistenksom m.m. Men ikke gi deg på det. Nekter han, så tror jeg du skjønner selv at dette er en fyr som lurer deg trill rundt. Kan godt hende han velger å være offentlig med deg i den forstand du beskriver over her selv. Men tror den fyren her har flere mikroforhold som han holder i live via sosiale medier og datingapper.

Anonymkode: 53e2d...399

Dette høres fornuftig ut. Skulle ønske noen hadde gitt meg dette rådet når min eks oppførte seg sånn som typen til TS gjør. Men alle mente at jeg overreagerte, for jeg fikk også bli kjent med hans familie, barn og kollegaer.

Når jeg oppdaget ting som ikke var greit, ble han sint og løy om det, evt skyldte på noen andre. 

I ettertid viste det seg at han levde et helt annet liv bak ryggen min; Stalket exer, hadde flere "mikroforhold" på diverse SoMe, fulgte mer enn 300 "babes" på insta og twitter, som han også skrev kjærlighetserklæringer til, sjekket damer overalt (på jobb, på bussen, på byen...), hadde elskerinner rundt omkring overalt, tok med seg damer på hotell osv...

Jeg har aldri opplevd lignende i tidligere forhold, så jeg så ikke alle de røde flaggene, og jeg valgte vel på sett og vis å overse magefølelsen litt for lenge. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts igjen; jeg vurderer sterkt å avslutte.. trekke meg tilbake.. bare at nå gjør han alt for å sikre meg. Han har også alltid snapkartet på.. han er alltid hjemme, på jobb, hos familien eller hos meg. Han bruker helgene hos meg. Går ikke på byen eller «forsvinner».. vært singel i mange år og derfor er det flere som sier til meg at det er vanlig å være registrert på mange apper da.. og følge damer på SoMe.. likevel.. føler ikke dette er greit nå og mener han burde slettet av seg selv. Lurer også på om han kan være avhengig.. liker spenningen 

Anonymkode: a407a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ts igjen; jeg vurderer sterkt å avslutte.. trekke meg tilbake.. bare at nå gjør han alt for å sikre meg. Han har også alltid snapkartet på.. han er alltid hjemme, på jobb, hos familien eller hos meg. Han bruker helgene hos meg. Går ikke på byen eller «forsvinner».. vært singel i mange år og derfor er det flere som sier til meg at det er vanlig å være registrert på mange apper da.. og følge damer på SoMe.. likevel.. føler ikke dette er greit nå og mener han burde slettet av seg selv. Lurer også på om han kan være avhengig.. liker spenningen 

Anonymkode: a407a...10b

Her inne er vi flere damer som har vært i akkurat samme situasjon som deg, og stort sett med samme resultat og det viste seg at disse mennene levde et type dobbeltliv. Til felles hadde vi alle en dårlig magefølelse og en følelse av at noe skurret. Vær så snill og hør på magefølelsen din! Vi er så mange som unngår å lytte til den og havner i sånne situasjoner sånn som du er i nå. Trekk deg tilbake, si at du trenger en tenkepause og at du ikke ønsker noe kontakt i mellomtiden. Så bruker du tiden til å reflektere over relasjonen deres. Alt blir mye klarere når du får bittelitt avstand.

Anonymkode: 53e2d...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, AnonymBruker said:

Ts igjen; jeg vurderer sterkt å avslutte.. trekke meg tilbake.. bare at nå gjør han alt for å sikre meg. Han har også alltid snapkartet på.. han er alltid hjemme, på jobb, hos familien eller hos meg. Han bruker helgene hos meg. Går ikke på byen eller «forsvinner».. vært singel i mange år og derfor er det flere som sier til meg at det er vanlig å være registrert på mange apper da.. og følge damer på SoMe.. likevel.. føler ikke dette er greit nå og mener han burde slettet av seg selv. Lurer også på om han kan være avhengig.. liker spenningen 

Anonymkode: a407a...10b

Han vet akkurat hva han må gjøre for å få deg til å føle deg sikker, for han vet akkurat hva han gjør galt...  Hvorfor gjorde han ikke dette før du påpekte det - har på Snapkart og sletter Tinder og Match? Han er nok ikke utro mot deg i fysisk forstand pt, men micro cheating, helt sikkert. Skjuler deg i det han deler av deres opplevelser og kommenterer utseende på andre kvinner på SoMe. 
Disse nye tingene han gjør for å få deg til å føle deg sikker, er påtatt fordi du har tatt det opp med han. Moralen til en voksen mann blir ikke endret over natten. Han vil fortsette, bli bedre til å skjule og fremstå overbesvisende overfor deg

Anonymkode: f4fb0...83d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG- gjengen har bestemt seg for at han lurer og bedrar deg, så det er bare å avslutte med en gang.

Anonymkode: d1b36...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

KG- gjengen har bestemt seg for at han lurer og bedrar deg, så det er bare å avslutte med en gang.

Anonymkode: d1b36...5c6

Ts her; ble nysgjerrig på dine tanker om dette.. om du vil dele ❤️

Anonymkode: a407a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts her; ble nysgjerrig på dine tanker om dette.. om du vil dele ❤️

Anonymkode: a407a...10b

Vi tenker at dette har gått litt for langt og vi er litt nysgjerrige i hvilke aktive handlinger du tenker videre 😊

Anonymkode: 53e2d...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...