Gå til innhold

Tenker dere han skjuler forholdet vårt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Ja står i et forhold nå omsider, men er dette mulig å skjule for andre enn meg? Eller er det slik at enten ser alle venner det eller ingen? Han har ikke lagt det offentlig men jeg ser det 

Anonymkode: a407a...10b

Det er mulig, ja. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Ja står i et forhold nå omsider, men er dette mulig å skjule for andre enn meg? Eller er det slik at enten ser alle venner det eller ingen? Han har ikke lagt det offentlig men jeg ser det 

Anonymkode: a407a...10b

Exen min viste aldri forholdet sitt på facebook. 
hadde aldri noe problem med dette. 

Som nevnt, ikke alle vil viser alt. 

Prøv og forstå dette: Kanskje mannen din bare vil ha deg for deg selv å ikke dele med alle andre mannfolk som blir  å perve på deg til slutt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingelinge skrev (Akkurat nå):

Samme her. Forholdsstatusen hans var usynlig for alle "damevennene", vennelisten var usynlig for meg, og han postet heller aldri noe med meg. Veldig aktiv på alle SoMe, han også. Det endte ikke bra.

Men jeg får ikke til å skjule min forholdsstatus for enkelte venner? Kan velge følgende sv hvem som kan se det; meg selv, venner eller offentlig.,

Anonymkode: a407a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting hadde vært om han ikke var en som la ut bilder, så var det ok at han ikke la ut bilder av deg. Men han ekskluderer deg fra bildene. Gjør han det når han er på tur med kompiser eller andre? Ser det alltid ut som han er på tur alene?
Nei. Han burde ha lyst til å vise deg frem. Enten så er han ikke klar, eller så er han ikke så "in to you" - tror du har svaret i deg selv her

Anonymkode: f4fb0...83d

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja står i et forhold nå omsider, men er dette mulig å skjule for andre enn meg? Eller er det slik at enten ser alle venner det eller ingen? Han har ikke lagt det offentlig men jeg ser det 

Anonymkode: a407a...10b

Ja. Han kan velge kun seg selv, kun deg, deg og x antall andre, alle venner, alle venner unntatt den og den vennen osv. 

Anonymkode: b8dac...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Men jeg får ikke til å skjule min forholdsstatus for enkelte venner? Kan velge følgende sv hvem som kan se det; meg selv, venner eller offentlig.,

Anonymkode: a407a...10b

Du kan dele vennene dine inn i grupper, og så velge hvilke grupper som har tilgang til hva. Så forholdsstatus kan ses f.eks av "hennes gruppe" eller hva han velger å kalle den.

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

En ting hadde vært om han ikke var en som la ut bilder, så var det ok at han ikke la ut bilder av deg. Men han ekskluderer deg fra bildene. Gjør han det når han er på tur med kompiser eller andre? Ser det alltid ut som han er på tur alene?
Nei. Han burde ha lyst til å vise deg frem. Enten så er han ikke klar, eller så er han ikke så "in to you" - tror du har svaret i deg selv her

Anonymkode: f4fb0...83d

Hvorfor gir du bare valg som får får han til å se idiot ut?

Har det hele tatt kommet deg til tanken at han ikke vil vise henne frem av grunner? kanskje pågrunn av menn som vil prøve seg på henne? Eller kanskje han har folk som stalker han eller andre ting som gjør at han ikke vil påvirke henne på noen måter?

Hvorfor må alle tankene være "Han gjør noe mistenksomt"?

Ingen her inne kan sitte og fortelle at typen hennes gjør ting han ikke skal, ingen her kjenner han og historien hans.
Alt vi vet er bare at han ikke legger fram bilder av henne eller tagger.. Dvs at per nå så vet vi bare at han liker å holde livet sitt privat intil videre

Anonymkode: 534df...774

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja står i et forhold nå omsider, men er dette mulig å skjule for andre enn meg? Eller er det slik at enten ser alle venner det eller ingen? Han har ikke lagt det offentlig men jeg ser det 

Anonymkode: a407a...10b

Om det kommer opp at det er synlig for VENNER, så skal det være synlig for ALLE venner. Uten unntak (kun bekjente i såfall). Hvis det legges inn unntak, så mener jeg at det kommer opp liste med navn som det ER synlig for i stedet for "venner".

Anonymkode: a80e6...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

kanskje pågrunn av menn som vil prøve seg på henne? Eller kanskje han har folk som stalker han eller andre ting som gjør at han ikke vil påvirke henne på noen måter?

Tror du selv på dette?

Anonymkode: f4fb0...83d

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Så er mange menn utro også. Eller på grensen.Kan si at som pen dame, får jeg utrolig mange henvendelser i SoMe.

Fra gifte menn, samboere, småbarnsforeldre, nylig inn i kjæresteforhold, mange har nettopp blitt fedre.

Til og med her på KG, hvor det verken er bilde eller alder, får man private henvendelser.

Anonymkode: 618c1...1c2

Opplever det samme, og har alltid syntes sånne typer var creepy og turn-off. Så viste det seg at jeg bodde med en sånn... Oh, the joy... 😐

  • Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tror du selv på dette?

Anonymkode: f4fb0...83d

Hele poenget er at du eller jeg kjenner mannen, og derfor så blir det for dumt og komme med den første påstanden som alle på kg gjør "Han gjemmer seg eller er utro".

Og gi TS flere bekymrninger en hun trenger, fordi hun vet heller ikke så mye enda.

Det er tydlig mangel på kommunikasjon i forholdet, fra begge parter.. Og om dem skal overleve dette så må dem snakke, ikke dra på KG og spør om råd når vi ikke vet hvem personen er eller historie.

Anonymkode: 534df...774

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min var sånn i begynnelsen, og jeg vet at han var sånn med eksen også. Forsto aldri helt hvorfor, han mente det var fordi han ikke likte å føle seg "presset til å tagge folk", men grunnen til at det ble et tema, var jo at han holdt på sånn, det var ikke noe press i starten. Med ham var det vel ikke egentlig for å skjule det, men jeg tror vel han ikke ville bli sett på som "tøffel". Utrolig teit, bare. 

 

Jeg sa det rett ut til ham, når han postet diverse felles opplevelser og utelot meg. "Du, hvis du vil at folk tror du gjør det alene, så kan du gjøre det alene neste gang, hvorfor skal du gå rundt og late som?"

 

Eller jeg sa til ham (når vi var sammen et sted): "Å, ser på Face at du er her også. For et sammentreff, så hyggelig, la oss møtes!"

 

"Å, tenker du at jeg bør tagge deg?"

 

"Ja, det tenker jeg."

 

Det er bare så tåpelig, føler at noen folk tror de virker kulere og mer selvstendig kanskje når folk ikke alltid ser dem sammen med en annen person

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hele poenget er at du eller jeg kjenner mannen, og derfor så blir det for dumt og komme med den første påstanden som alle på kg gjør "Han gjemmer seg eller er utro".

Og gi TS flere bekymrninger en hun trenger, fordi hun vet heller ikke så mye enda.

Det er tydlig mangel på kommunikasjon i forholdet, fra begge parter.. Og om dem skal overleve dette så må dem snakke, ikke dra på KG og spør om råd når vi ikke vet hvem personen er eller historie.

Anonymkode: 534df...774

Er nok en grunn til at TS stiller spørsmålstegn ved ekskluderingen av henne. Hadde hun vært sikker på han, hadde hun ikke spurt. Han vil ikke vise henne frem, men fremstå som singel.

Anonymkode: f4fb0...83d

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hele poenget er at du eller jeg kjenner mannen, og derfor så blir det for dumt og komme med den første påstanden som alle på kg gjør "Han gjemmer seg eller er utro".

Og gi TS flere bekymrninger en hun trenger, fordi hun vet heller ikke så mye enda.
 

Anonymkode: 534df...774

Det sier du, som trekker inn "menn som vil prøve seg" og "folk som stalker ham", som om dét hjelper. Husk også på at denne fyren har massevis av venninner på lista si, og han holder kjæresten skjult for dem også.

Anonymkode: 53a98...2ad

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det sier du, som trekker inn "menn som vil prøve seg" og "folk som stalker ham", som om dét hjelper. Husk også på at denne fyren har massevis av venninner på lista si, og han holder kjæresten skjult for dem også.

Anonymkode: 53a98...2ad

Enig. Det er mindre sjans for at menn prøver seg når de ser at hun er opptatt...

Anonymkode: f4fb0...83d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Enig. Det er mindre sjans for at menn prøver seg når de ser at hun er opptatt...

Anonymkode: f4fb0...83d

Og mindre sjans for at damer prøver seg når de ser at HAN er opptatt... Just sayin' 😉

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Følg magefølelsen sier jeg bare. Eksen min var veldig ivrig på å skjule forholdet vårt, og det viste seg etter hvert at han holdt på med eksen sin bak min rygg.

Anonymkode: 23a4f...890

Denne måtte jeg lese to ganger, trudde nesten jeg hadde skrevet det. Nøyaktig det samme skjedde meg. Og eksen før meg.

Anonymkode: cbb56...f53

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tingelinge said:

Og mindre sjans for at damer prøver seg når de ser at HAN er opptatt... Just sayin' 😉

Presis😆

Anonymkode: f4fb0...83d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ja. 

Jeg er derimot blant de kvinner menn hele tiden prøver seg på gjennom SoMe :)

Flere damer hadde blitt single om de fulgte litt mer med på hva mannen gjør på nettet. 

Anonymkode: 618c1...1c2

Jeg også da jeg hadde SoMe.

Flaut å se hvordan menn prøver seg, og hvordan damene deres lar det skje.

Anonymkode: 14db3...7f0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...