Gå til innhold

Kjæreste som legger til dame på SoMe selv om jeg ikke liker det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kullsyrevann skrev (30 minutter siden):

Hvorfor vil han være internettvenner med en dame som var slem mot kjæresten hans, og som åpenbart hadde dratt ned buksesmekken hans hvis han var singel? 

Det er veldig rart, ja. Om jeg er litt paranoid, kan jeg jo tenke at hun ble venn med han på SoMe for å følge med om han blir singel på et tidspunkt, og så ta kontakt. Skulle ikke forundre meg om hun har en sånn plan. Hun var påtatt hyggelig mot han, og tilsvarende uhøflig mot meg.

Anonymkode: 46c56...322

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er veldig rart, ja. Om jeg er litt paranoid, kan jeg jo tenke at hun ble venn med han på SoMe for å følge med om han blir singel på et tidspunkt, og så ta kontakt. Skulle ikke forundre meg om hun har en sånn plan. Hun var påtatt hyggelig mot han, og tilsvarende uhøflig mot meg.

Anonymkode: 46c56...322

Altså det virker som du kjenner intensjonen hans - fyren er snill og ser ikke hva som skader med å legge henne til som venn. Men hennes intensjon kjenner du ikke til, og det er det som gjør deg ukomfortabel. Man trenger ikke være en kontrollerende kjerring bare fordi man uttrykker behov og grenser. Hadde hun hatt respekt for han som menneske hadde hun videreført den respekten til deg som hans partner. Men hun ignorerte deg, viste utrivelig kroppsspråk og ga kjæresten din et kompliment basert på hans fysiske utseende. En venneforespørsel er for mange mennesker det samme som en sjekkereplikk, og hvis magefølelsen din forteller deg at dette er feil så burde han ha hjerne nok til å slette henne. Man legger ikke til en mann på sosiale medier etter en fest fordi man vil snakke om været. Hadde hun vært en kollega, en felles venn av en venn han kom til å treffe flere ganger i offentlig setting - Ja, OK. Noen ser på det som sport å nedlegge folk i forhold. Gudene vet hvorfor, men de finnes.  

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt lignende opplevelser med min kjæreste. Den samme mange ganger, og lignende små "filleting" etter hvert. Og jeg føler meg så lite respektert når han ikke orker å bry seg om min side av saken, lover ting i det vide og det brede og bryter løftene igjen og igjen. Jeg forbereder meg på å gå fordi disse små tingene nå har gjort at jeg har null tillitt til han lengre. Han får meg til å føle meg som en liten dritt som ikke er verdt å respektere i det hele tatt... At noen som "ikke betyr noe for han" ikke kan fjernes fra snap osv. fordi det er "slemt", men at jeg ligger å griner i senga etter 1000 samtaler om at han har de på snap og snakker med de på snap det er ikke slemt i det hele tatt. Hadde gjort det jeg ønsker han gjør på et blunk om han hadde spurt. Det verste er at jeg var kjempe tydelig på mine grenser 3-6mnd inn i forholdet og fant ut 2 år senere at han har gitt fullstendig blaffen og holdt på med ting han visste jeg ikke kom til å godta hele tiden vi har vært sammen. Kunne han ikke sagt det med en gang at han ikke var enig så jeg kunne gått min vei??? Neida! 2,5 år bortkastet ❤️❤️ 

Anonymkode: 709b1...246

  • Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke alle som mener at ts er kontrollerende? Fordi hun ikke vil at mannen skal ha en som har vært ufin mot henne, betyr ikke at hun er kontrollerende. Det er respektløst av mannen.

Jeg spurte mannen min om hva han tenkte, og det hadde aldri vært et tema en gang. Hadde noen vært ufin mot meg, så hadde de/den også vært ufin mot han. Sier han. Han velger meg over alt annet, og han vil at jeg skal føle meg trygg og ikke kjenne på usikkerhet, hvertfall ikke pga av en fremmed damen.

 

Anonymkode: e6b22...685

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg skjønner ikke alle som mener at ts er kontrollerende? Fordi hun ikke vil at mannen skal ha en som har vært ufin mot henne, betyr ikke at hun er kontrollerende. Det er respektløst av mannen.

Jeg spurte mannen min om hva han tenkte, og det hadde aldri vært et tema en gang. Hadde noen vært ufin mot meg, så hadde de/den også vært ufin mot han. Sier han. Han velger meg over alt annet, og han vil at jeg skal føle meg trygg og ikke kjenne på usikkerhet, hvertfall ikke pga av en fremmed damen.

 

Anonymkode: e6b22...685

Enig. Hun har kommunisert til kjæresten at dette ikke er greit og at hun er ukomfortabel og han gir faen

Anonymkode: 709b1...246

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg skjønner ikke alle som mener at ts er kontrollerende? Fordi hun ikke vil at mannen skal ha en som har vært ufin mot henne, betyr ikke at hun er kontrollerende. Det er respektløst av mannen.

Jeg spurte mannen min om hva han tenkte, og det hadde aldri vært et tema en gang. Hadde noen vært ufin mot meg, så hadde de/den også vært ufin mot han. Sier han. Han velger meg over alt annet, og han vil at jeg skal føle meg trygg og ikke kjenne på usikkerhet, hvertfall ikke pga av en fremmed damen.

 

Anonymkode: e6b22...685

Takk, synes heller ikke jeg er kontrollerende. Tre år sammen, og ikke en eneste gang før nå har jeg sagt noe om hvem han har på sin venneliste. Er selvsagt noen av de på den jeg ikke liker, men ingen av dem har oppført seg slemt mot meg så jeg legger meg ikke oppi det. Men denne dama er helt annerledes, var tydelig ufin mot meg og jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare sletter henne. Nå føles det som om hennes følelser betyr mer for han enn mine. Det blir helt feil, og er vondt.

Anonymkode: 46c56...322

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Takk, synes heller ikke jeg er kontrollerende. Tre år sammen, og ikke en eneste gang før nå har jeg sagt noe om hvem han har på sin venneliste. Er selvsagt noen av de på den jeg ikke liker, men ingen av dem har oppført seg slemt mot meg så jeg legger meg ikke oppi det. Men denne dama er helt annerledes, var tydelig ufin mot meg og jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare sletter henne. Nå føles det som om hennes følelser betyr mer for han enn mine. Det blir helt feil, og er vondt.

Anonymkode: 46c56...322

Men du må finne ut om dette er et forhold du ønsker å være i.. For min del ble det bare flere å flere småting som dukket opp etter hvert. Gjerne ting han holdt skjult for meg også

Anonymkode: 709b1...246

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si. Har ikke kjæresten min på sosiale medier. Har null kontroll på hvem av oss som følger/er venner med hvem liksom.

Det jeg derimot syntes er respektløst er voksne som skal styre sosiale mediene til andre voksne.

 

Anonymkode: fd8db...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vanskelig å si. Har ikke kjæresten min på sosiale medier. Har null kontroll på hvem av oss som følger/er venner med hvem liksom.

Det jeg derimot syntes er respektløst er voksne som skal styre sosiale mediene til andre voksne.

 

Anonymkode: fd8db...edd

Om det hadde vært det virkelige liv og typen din ble venn med noen som hadde vørt frekk mot deg hadde du nok reagert på det tenker jeg. 

Anonymkode: 709b1...246

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tydelig at hun er gira på kjæresten din, og det var sikkert grunnen til at hun var frekk mot deg også 

Anonymkode: cd5c1...2c2

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Helt tydelig at hun er gira på kjæresten din, og det var sikkert grunnen til at hun var frekk mot deg også 

Anonymkode: cd5c1...2c2

Ja, det er en ubehagelig tanke. Forstår heller ikke hvorfor hun gjorde dette, kjæresten og jeg er jo forelsket i hverandre. Vi holdt hender, kysset litt, så hun måtte vel ha tenkt at han var veldig opptatt. Men hun gir tydeligvis blaffen.

Anonymkode: 46c56...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men du må finne ut om dette er et forhold du ønsker å være i.. For min del ble det bare flere å flere småting som dukket opp etter hvert. Gjerne ting han holdt skjult for meg også

Anonymkode: 709b1...246

Tror ikke det er mye han holder skjult for meg akkurat, dette skjedde helt åpent.

Anonymkode: 46c56...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...