Gå til innhold

Kjæreste som legger til dame på SoMe selv om jeg ikke liker det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har ikke gjort noe galt, og det kan godt være at hans tankerekke stopper her. 

Din tankerekke går lenger, og ser dette som at han ikke er lojal mot deg. Han tar ikke ditt parti i denne "konflikten" og har faktisk tatt hennes parti. 
Prøv å forklare ham dette. Hvis han fortsatt ikke vil slette henne, så vet du iallefall at han har tatt et bevisst og overveid valg. 

Vi har hatt et par episoder selv som kan minne om dette, og etter en liten samtale har mannen min innsett at han er litt naiv, og ikke ser hvile manipulatorer en del damer er. Men når man først har sett det, er det utrolig tydelige. Og som par skal man være et team og stå sammen i disse tingene. 

Anonymkode: 33e0c...36f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er bare for snill og legger til fordi hun sendte en forespørsel. Og nå er han for snill til å bare slette henne. Men jeg synes han burde ta mer hensyn til mine følelser, jeg er tross alt kjæresten hans.

Anonymkode: 46c56...322

Hun merker ikke at hun blir slettet, med mindre hun søker på ham. Da er hun spesielt interessert, og han er jo opptatt. Bare tåpelig av ham å ikke slette for å være snill. Da hadde jeg spurt hvorfor han har behov for at hun skal ha "innsyn" i hans liv.

Anonymkode: 6b849...921

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Du tenker ikke du smører litt tjukt på når du får "himle med øynene" til å bli "behandle som dritt"?

"Hun SÅ på meg!" Husker den fra barnehagen.

Anonymkode: db882...e58

og så "å nei, hun var ikke enig i det jeg sa, buhuu"

Makan, så frekt altså. Du bør si fra til en voksen!

Anonymkode: a4a74...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. 

Til dere som mener TS fremstår som kontrollerende og at han må få gjøre som han vil.

Hvorfor skal HAN være venn med henne i det hele tatt? Hvorfor sender hun han en venneforespørsel?

Trådstarter kjenner på masse kjipe følelser angående dette, kan ikke kjæresten da lytte til henne og fjerne henne som venn? MÅ han være venn med henne? Er det så BIG DEAL for ham??? Hun plages veldig av dette, han gjør ikke det. 
 

Jeg føler med deg, TS. 

Anonymkode: 117e0...834

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Herregud. 

Til dere som mener TS fremstår som kontrollerende og at han må få gjøre som han vil.

Hvorfor skal HAN være venn med henne i det hele tatt? Hvorfor sender hun han en venneforespørsel?

Trådstarter kjenner på masse kjipe følelser angående dette, kan ikke kjæresten da lytte til henne og fjerne henne som venn? MÅ han være venn med henne? Er det så BIG DEAL for ham??? Hun plages veldig av dette, han gjør ikke det. 
 

Jeg føler med deg, TS. 

Anonymkode: 117e0...834

Jeg forstår heller ikke hvorfor han la henne til, er jo ikke som de kommer til å ha kontakt framover engang.

Om situasjonen var motsatte, ville jeg fjernet en sånn person med en gang om kjæresten sa at det var ubehagelig at jeg la denne til.

Forstår at noen kan tenke dette er en bagatell, men måten hun oppførte seg å¨på mot meg var ikke ok. Har som sagt blitt mye mobbet i barndom og ungdom, og jeg kjenner igjen en mobber når jeg treffer på en. Men det var ingen konflikt, likevel når noen tydelig ikke liker deg, så forventer du jo ikke at de skal ta kontakt og legge til kjæresten din på SoMe, det er ikke greit.

Anonymkode: 46c56...322

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke kontrollerende i det hele tatt. Dette handler om respekt. Hvis du føler dette er feil, da er det feil. Han bør ta hensyn til følelsene dine. Tipper han hadde ønsket at du gjorde det samme for han.

«for snill» mot henne,men ikke særlig snilt mot deg🤣

Anonymkode: 4da41...f7f

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes han er veldig respektløs mot deg som legger henne til. Jeg hadde aldri godtatt en venneforespørsel fra en min kjæreste hadde kjipe opplevelser med og hadde ikke syntes det var greit om han gjorde det. Hvorfor vente til slutten av mnd? Spør han om det. Han virker veldig tankeløs her. 
Lykke til ❤️

Anonymkode: 6cfed...f0b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du er ikke kontrollerende i det hele tatt. Dette handler om respekt. Hvis du føler dette er feil, da er det feil. Han bør ta hensyn til følelsene dine. Tipper han hadde ønsket at du gjorde det samme for han.

«for snill» mot henne,men ikke særlig snilt mot deg🤣

Anonymkode: 4da41...f7f

Nei, jeg er ikke det og kjenner meg ikke igjen når enkelte i tråden påstår jeg er kontrollerende. Har ikke lagt meg borti hvem som er på vennelista hans på over tre år. Dette er den eneste gangen, og det er pga. opplevelsene jeg hadde med denne personen. Så skulle ønske han bare hadde reagert med "oida, det var henne ja, selvsagt sletter jeg henne med en gang." Nå virker det istedet som at det er hennes følelser han tar hensyn til, ikke mine. Sånn skal det ikke være i et forhold.

Anonymkode: 46c56...322

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg syntes han er veldig respektløs mot deg som legger henne til. Jeg hadde aldri godtatt en venneforespørsel fra en min kjæreste hadde kjipe opplevelser med og hadde ikke syntes det var greit om han gjorde det. Hvorfor vente til slutten av mnd? Spør han om det. Han virker veldig tankeløs her. 
Lykke til ❤️

Anonymkode: 6cfed...f0b

Han har så langt nektet å fjerne henne fra vennelista. Er bare sjokkert. Har forklart han i detalj hvordan jeg opplevde henne, men får ikke noe gehør. Helt utrolig.

Anonymkode: 46c56...322

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 10.32):

Er jeg overfølsom her, eller er det han som gjør noe feil?

Kjæresten la til en dame etter at hun sendte venneforespørsel. Dette selv om jeg mener denne personen har vært ufin, uhøflig mot meg. Vi møtte henne begge i en sosial setting, og hun var hyggelig mot kjæresten min. Kalte han til og med attraktiv, mens hun gav meg stygge blikk og til og med himlet med øynene da jeg sa noe hun tydeligvis ikke var enig i (en samtale med flere involvert om et helt vanlig samfunnstema).

Derfor sa jeg til kjæresten at hun var ufin mot meg, og at jeg ikke ville vi skulle ha noe kontakt med henne. Han sa at det var greit, ikke noe problem. Så flere uker etterpå, viser det seg altså at hun sendte en forespørsel, som kjæresten godkjente.

Hvordan ville dere reagert? Jeg sa at han burde fjerne henne, da sa han at jeg trenger jo ikke være på SoMe om det er så problematisk for meg? At han kan slette henne i slutten av måneden....hvorfor ikke med en gang? Føler meg tråkket på og ikke respekert.

Anonymkode: 46c56...322

Du har ikke noen rett til å diktere hvem han skal være facebookvenn med, men samtidig syns forstår jeg ikke behovet han for å henne som venn. Han må jo selv ha merket at hun oppførte seg dårlig mot deg, og du understreket det overfor han i etterkant. Dersom hun og han ikke har noen andre kontaktpunkter (gamle venner, hobbyer, interessefelt, slekt osv) som gjør det naturlig at de har kontakt uavhengig av deg, så tenker jeg at han burde ha avslått forespørselen i solidaritet med deg og for å vise at det å oppføre seg som en drittkjerring mot noen han bryr seg om ikke er akseptert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Han har så langt nektet å fjerne henne fra vennelista. Er bare sjokkert. Har forklart han i detalj hvordan jeg opplevde henne, men får ikke noe gehør. Helt utrolig.

Anonymkode: 46c56...322

Dump han hvis dere ikke har barn enda. Har han ikke respekt for deg med den lille fille tingen der så har han det hvertfall ikke når noe verre skal forekomme. 
hadde jeg vært deg, hadde jeg sagt til han at sånn oppførsel ikke er akseptabelt ovenfor deg og at han kan velge det han velger, men da kan du også velge at du ikke orker å være i det forholdet mer. Makan til egoist :) han har ikke noe grunn til å ha henne der, han ser det plager deg? herregud. Løp sier jeg bare. Det finnes mange andre menn som ville respektert deg og møtt deg på midten i det minste for at du ikke skulle vært ukonfertabel!

Anonymkode: 4da41...f7f

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0

Er det vanlig å forteller hvem man får venneforespørsel fra på SoMe? 

I min verden er dette en totalt ubetydelig ting som jeg ikke hadde tenkt var noe å snakke med noen som helst om. Livet mitt er det som skjer i den virkelige verden, ikke på SoMe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym Brukar0 skrev (3 minutter siden):

Er det vanlig å forteller hvem man får venneforespørsel fra på SoMe? 

I min verden er dette en totalt ubetydelig ting som jeg ikke hadde tenkt var noe å snakke med noen som helst om. Livet mitt er det som skjer i den virkelige verden, ikke på SoMe.

I disse tider skjer nesten alt på sosiale medier.. det er også derfor ganske vanlig å være åpen om det til partneren sin hvis man har en avtale om det(alle er forskjellig). Eller så kan man også se det veldig lett hvis man går inn på vennelister, med mindre man har den privat. Verden har dessverre blitt sånn, det er trist! 

Anonymkode: 4da41...f7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I disse tider skjer nesten alt på sosiale medier.. det er også derfor ganske vanlig å være åpen om det til partneren sin hvis man har en avtale om det(alle er forskjellig). Eller så kan man også se det veldig lett hvis man går inn på vennelister, med mindre man har den privat. Verden har dessverre blitt sånn, det er trist! 

Anonymkode: 4da41...f7f

Tydelig at jeg er blitt gammel når det legges så mye vekt på noe så ubetydelig som en venneforespørsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym Brukar0 skrev (2 minutter siden):

Tydelig at jeg er blitt gammel når det legges så mye vekt på noe så ubetydelig som en venneforespørsel.

Er egentlig helt enig med deg i utgangspunktet. Og jeg har aldri tenkt særlig over det, før dette med denne personen. Denne personen oppførte seg veldig dårlig mot meg, langt utenfor det man kan forvente fra en voksen dame. At hun da til tross for det, velger å sende venneforespørsel til kjæresten min, som han da godtok, mener jeg er uakseptabelt. Det er noe som sårer meg, at han tar så lite hensyn. Gir henne den egoboosten og bekreftelsen det sikkert innebærer for henne å bli lagt til av han, som hun kalte "attraktiv" mens jeg hørte på. Det er så rart og ubehagelig det hele.

Anonymkode: 46c56...322

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonym Brukar0 skrev (21 minutter siden):

Tydelig at jeg er blitt gammel når det legges så mye vekt på noe så ubetydelig som en venneforespørsel.

Gamle folk legger vekt på andre helt dustete ting.

Anonymkode: 58dc4...256

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gamle folk legger vekt på andre helt dustete ting.

Anonymkode: 58dc4...256

Jeg er ikke gammel, så jeg vet ikke hvilke dustete ting de legger vekt på.

Men søtt forsøk på hersketeknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reign skrev (1 time siden):

Som mann synes jeg det er rar oppførsel fra partneren din.

Ja, skjønner ikke hvorfor han gjør dette.

Anonymkode: 46c56...322

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil han være internettvenner med en dame som var slem mot kjæresten hans, og som åpenbart hadde dratt ned buksesmekken hans hvis han var singel? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...