Gå til innhold

Hva tenker menn som er i forhold og har singel elskerinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser litt ned på sin elsker og tenker at hun må være dum som opptar sin tid som singel med en opptatt mann.
Hun er heldig som får en bit av han.
Synes litt synd på henne, fordi han aldri kommer til å gå fra konen.
hun må være fryktelig betatt av meg, siden hun gidder å være nummer to.

Noen tanker dere?

Anonymkode: 10887...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Pilga said:

Mennene som har elskerinner tenker bare på seg selv, til syvende og sist..

Det kan jo godt være. At de ikke reflekterer over det, bare de får sitt.

Anonymkode: 10887...1db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ser litt ned på sin elsker og tenker at hun må være dum som opptar sin tid som singel med en opptatt mann."

Tror heller det er kjærlighet. Han ser på hun og hun føler seg sett og annerkjennt. ❤️

"Hun er heldig som får en bit av han." 

Ja, hvis hun har samme følelser og han, hvorfor ikke ta sjansen - kjærlighet har ingen fasit på regler.❤️

"Synes litt synd på henne, fordi han aldri kommer til å gå fra konen."

Igjen, tror heller det er kjærlighet. Hun ser på han og føler seg sett og annerkjennt.❤️

"hun må være fryktelig betatt av meg, siden hun gidder å være nummer to."

Kanskje, mer sånn. Hun må virkelig elske meg, siden hun gidder å være nummer to. Kanskje dags å kvitte meg med denne sure kjerringa hjemme, som ropte sexpress hver gang jeg prøvde å ta på hun og få til intimitet oss mellom, som jeg NB. ga opp å prøve få til for snart to år siden. Det er jo hele grunnen hvorfor jeg havnet i denne situasjonen - kjerringa ville ikke ha noe med meg å gjøre. Hun elsket kun den praktiske delen av å være i et ekteskap men jeg ønsker å føle meg i live med den jeg er sammen med og elskerina er god kandidat til det. Hun aksepterer meg som jeg er ❤️ 

 

Anonymkode: e25c9...c4f

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

"Ser litt ned på sin elsker og tenker at hun må være dum som opptar sin tid som singel med en opptatt mann."

Tror heller det er kjærlighet. Han ser på hun og hun føler seg sett og annerkjennt. ❤️

"Hun er heldig som får en bit av han." 

Ja, hvis hun har samme følelser og han, hvorfor ikke ta sjansen - kjærlighet har ingen fasit på regler.❤️

"Synes litt synd på henne, fordi han aldri kommer til å gå fra konen."

Igjen, tror heller det er kjærlighet. Hun ser på han og føler seg sett og annerkjennt.❤️

"hun må være fryktelig betatt av meg, siden hun gidder å være nummer to."

Kanskje, mer sånn. Hun må virkelig elske meg, siden hun gidder å være nummer to. Kanskje dags å kvitte meg med denne sure kjerringa hjemme, som ropte sexpress hver gang jeg prøvde å ta på hun og få til intimitet oss mellom, som jeg NB. ga opp å prøve få til for snart to år siden. Det er jo hele grunnen hvorfor jeg havnet i denne situasjonen - kjerringa ville ikke ha noe med meg å gjøre. Hun elsket kun den praktiske delen av å være i et ekteskap men jeg ønsker å føle meg i live med den jeg er sammen med og elskerina er god kandidat til det. Hun aksepterer meg som jeg er ❤️ 

 

Anonymkode: e25c9...c4f

Takk. Interessant, og fra en annen vinkel

Anonymkode: 10887...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mannen ikke vet, er at plutselig har den dumme elskerinnen funnet seg en ny. Da sitter den gifte mannen  igjen, med sjegget i postkassa. Han hadde sjansen, men tok den ikke. Elskerinner som dette vokser ikke på trær. 

Anonymkode: e9d66...741

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ser litt ned på sin elsker og tenker at hun må være dum som opptar sin tid som singel med en opptatt mann.
Hun er heldig som får en bit av han.
Synes litt synd på henne, fordi han aldri kommer til å gå fra konen.
hun må være fryktelig betatt av meg, siden hun gidder å være nummer to.

Noen tanker dere?

Anonymkode: 10887...1db

De tenker kun med pikken.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egoistiske og selvopptatt. Hilsen ex elskerinne 🌝

Anonymkode: 008a4...d01

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Kanskje du har litt rett. Kanskje har hun det fantastisk med deg de gangene hun er med deg, da er hun heldig. Og kanskje også har hun det veldig vondt de gangene hun ikke er med deg. Da er det synd i henne.

Men alle opplevelser med tiden gjør henne sterkere. En dag er alt avsluttet og hun føler nok en sorg, men også sannynligvis en lettelse. Luften blir friskere og lettere å puste i, skuldrene senkes, og hun får en opplevelse av å sveve lykkelig. Hun er blitt sterk, føler seg fri, døren er åpen for henne.

Livet har lært henne på godt og vondt, og hun omfavner livet sterkere og klar for å møte livet med blanke ark. En fantastisk følelse. Den dagen kommer. Hun har lært :) 

Og alt i alt er det den i forhold som bedrar og lyger, som jeg tror har det mest vondt. I det store og det hele. Elskerinnen har kanskje virkelig elsket. Det kan også gjøre vondt hvis det ikke er gjensidig. Men det er og fantastisk og virkelig elske. Selv om det var for en liten stund. 

Ikke verdt å være en elskerinne, men verre alt i alt å være den som bedrar og lever på en løgn.

Endret av exictence
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel strengt talt den med forpliktelser som har lagt hodet sitt igjen en plass? 

Anonymkode: 0ec20...c88

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ser litt ned på sin elsker og tenker at hun må være dum som opptar sin tid som singel med en opptatt mann.
Hun er heldig som får en bit av han.
Synes litt synd på henne, fordi han aldri kommer til å gå fra konen.
hun må være fryktelig betatt av meg, siden hun gidder å være nummer to.

Noen tanker dere?

Anonymkode: 10887...1db

Dette høres litt mer ut som tanker fra en bitter kvinne, ikke fra en utro mann. 

Det vil jo variere fra forhold til forhold, men ofte tror jeg den utro mannen bare er veldig oppslukt i elskerinnen, spesielt seksuelt men også på andre måter. Hun gjør ham lykkelig og gir ham noe han har trengt og savnet i livet. Han tenker nok ofte på henne med et smil og en ereksjon.

Elskerinner kan forgudes, de kan være mytiske figurer som alltid er nybarbert og sminket og har på pent undertøy. De er spennende og tar ham med på nye eventyr, de gir ham en seksuell oppvåkning og det er han som er heldig som får en bit av dem, de kunne jo valgt en hvilken som helst singel mann.

De kan også være et sårt trengt utløp for ham mentalt, hvor han får snakket om ting som han ikke føler han kan snakke med noen andre om.

Men så kan det jo bli vanskelig også, det kan bli følelser ene eller begge veier, elskerinna vil han skal skille seg, han vil det selv også men klarer seg ikke, han krangler mer mer elskerinna enn kona og alt er bare vanskelilg.

Da kan det være han begynner og synes litt synd på henne, men fremdeles synes han nok - som andre her skriver - aller mest synd på seg selv. 

Anonymkode: 10b7b...908

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at denne tråden kommer fra bitterkvinne40+ 

 

Når det gjelder elskerinner synes vi bare det er flott med noen nye å ha sex med. Gjerne er de jo yngre og penere. Å ha samme elskerinne over lengre tid virker jo mot sin hensikt.

Anonymkode: 2079a...41b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Ser litt ned på sin elsker og tenker at hun må være dum som opptar sin tid som singel med en opptatt mann.
Hun er heldig som får en bit av han.
Synes litt synd på henne, fordi han aldri kommer til å gå fra konen.
hun må være fryktelig betatt av meg, siden hun gidder å være nummer to.

Noen tanker dere?

Anonymkode: 10887...1db

Kanskje gifte/ opptatte menn ironisk nok er lettere bytte å få.

Anonymkode: 47d67...feb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er elskerinnen singel da? Ofte så har de "forpliktet seg" til han de er elskerinne med, selv om han også ligger med konen/samboeren. Noen av de forlater jo konen etterhvert. Men hvis hun ER singel, så kan hun jo date og ligge med hvem hun vil. Se seg om etter noe bedre. Dumt å vente forgjeves!

Anonymkode: bb724...6bb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

"Ser litt ned på sin elsker og tenker at hun må være dum som opptar sin tid som singel med en opptatt mann."

Tror heller det er kjærlighet. Han ser på hun og hun føler seg sett og annerkjennt. ❤️

"Hun er heldig som får en bit av han." 

Ja, hvis hun har samme følelser og han, hvorfor ikke ta sjansen - kjærlighet har ingen fasit på regler.❤️

"Synes litt synd på henne, fordi han aldri kommer til å gå fra konen."

Igjen, tror heller det er kjærlighet. Hun ser på han og føler seg sett og annerkjennt.❤️

"hun må være fryktelig betatt av meg, siden hun gidder å være nummer to."

Kanskje, mer sånn. Hun må virkelig elske meg, siden hun gidder å være nummer to. Kanskje dags å kvitte meg med denne sure kjerringa hjemme, som ropte sexpress hver gang jeg prøvde å ta på hun og få til intimitet oss mellom, som jeg NB. ga opp å prøve få til for snart to år siden. Det er jo hele grunnen hvorfor jeg havnet i denne situasjonen - kjerringa ville ikke ha noe med meg å gjøre. Hun elsket kun den praktiske delen av å være i et ekteskap men jeg ønsker å føle meg i live med den jeg er sammen med og elskerina er god kandidat til det. Hun aksepterer meg som jeg er ❤️ 

 

Anonymkode: e25c9...c4f

Hvis kona di ombestemmer seg, vil være intim og ha sex med deg. Dropper du elskerinnen da? Siden det er det du føler du mangler.

Anonymkode: bd3dc...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig i at denne tråden kommer fra bitterkvinne40+

Ja, det er tydelig.  Enkelte skjønner ikke at det faktisk er noen single kvinner som foretrekker en opptatt mann.  Mindre mas og styr, bare kosen og ikke alt det andre.  Som ikke ønsker et A4-liv.

Det finnes selvstendige sterke kvinner i dag som vil leve litt annerledes enn mødrene våre. Ikke alle elskerinner er "offer" som venter på at han skal skille seg.  

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke de tenker så mye, egentlig. De gjør nok det de føler for, uten tanke på konsekvens. 

Anonymkode: 35476...e84

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ingen god grunn for en gift mann å ha en elskerinne. Han kan gjøre opp status hjemme, og så være fri til å ligge med hvem han vil. At akkurat de mennene som har elskerinner i årevis, skal være utstyrt med så " høy moral" , og være så opptatt av barna sine, at de ikke kan skille seg, er regelrett pisspreik. Kvinner hører , og tror på, disse mennene. Du må lete lenge etter å finne en mann som sitter på gress i flere år å venter på en gift kvinne, på samme måten. Det sier dessverre mye om hvor lett kvinner lar seg lure, og bruke.

Anonymkode: 182ea...6bd

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Egoistiske og selvopptatt. Hilsen ex elskerinne 🌝

Anonymkode: 008a4...d01

Takk for svaret. Så det er det mannen tenker om elskerinnen? 

Anonymkode: 10887...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Det er vel strengt talt den med forpliktelser som har lagt hodet sitt igjen en plass? 

Anonymkode: 0ec20...c88

Helt enig. Men jeg er var nysgjerrig på hva mannen tenker om elskerinnen.

Anonymkode: 10887...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...