Gå til innhold

Hva tenker menn som er i forhold og har singel elskerinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har begge deler, men ikke på vegne av andre

Anonymkode: 10887...1db

Det vitner ikke om samvittighet når du deltar i noe som vil såre et annet menneske. Tvert imot.

Anonymkode: 182ea...6bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

På grunn av den seksuelle tiltrekning jeg har til han-en god elsker, nysgjerrig, litt utfordrende og veldig omsorgsfull. 

Anonymkode: 10887...1db

Jeg går jo nesten ut fra at du er tiltrukket av de du har sex med. Jeg bare skjønner ikke hvorfor du ikke kutter ut den som også er utro og som du mener du ikke kan stole på.

Anonymkode: 35476...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liten respekt for folk som har elskerinner (eller elskere) når de er i et forhold. Med mindre det er avtalt mellom dem at de kan ha noen på si. Tenker at utro folk har lav moral. Hvis man vil ha en annen, får man tørre å stå for det og gå ut av forholdet man er i.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har jo ikke det. Du driter i hva du er med på å utsette et annet menneske for. Hadde du syntes hun var et godt menneske hvis rollene var motsatt?

Anonymkode: 92e73...6e4

Jeg utsetter ikke henne for noe. Det er det mannen som (evt) gjør. 
Om situasjonen var omvendt, at jeg ble bedradd, hadde jeg KUN bebreidet min mann. Han har det fulle ansvaret for hvordan han behandler dama si.

Anonymkode: 10887...1db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke synd på kvinnene, for det er tydelig at det er en mann "alle" vil ha. Høy status.

Og la oss innse det; menn som er i posisjon til å gjøre slikt, vil gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg utsetter ikke henne for noe. Det er det mannen som (evt) gjør. 
Om situasjonen var omvendt, at jeg ble bedradd, hadde jeg KUN bebreidet min mann. Han har det fulle ansvaret for hvordan han behandler dama si.

Anonymkode: 10887...1db

Han bedrar henne. Du er deltager i noe som kan skade henne. Det blir som de som står å ser på mobbing. De er medskyldige.

Anonymkode: 182ea...6bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg utsetter ikke henne for noe. Det er det mannen som (evt) gjør. 
Om situasjonen var omvendt, at jeg ble bedradd, hadde jeg KUN bebreidet min mann. Han har det fulle ansvaret for hvordan han behandler dama si.

Anonymkode: 10887...1db

Du medvirker. Sånn er det bare. Hadde du virkelig ikke kjent på det i det hele tatt?

Hvordan klarer du å tenne på en mann som behandler dama si slik? En dårlig mann. 

Anonymkode: 92e73...6e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonymburker said:

Det er ikke synd på kvinnene, for det er tydelig at det er en mann "alle" vil ha. Høy status.

Og la oss innse det; menn som er i posisjon til å gjøre slikt, vil gjøre det.

Status er ikke tilfelle her. Han tjener under landsgjennomsnittet. Livserfaring, men ingen utdannelse. Eier ikke sin egen bolig. 

Anonymkode: 10887...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du medvirker. Sånn er det bare. Hadde du virkelig ikke kjent på det i det hele tatt? Nei

Hvordan klarer du å tenne på en mann som behandler dama si slik? En dårlig mann. Tenker ikke på det når vi er sammen. Han behandler meg fint. Fungerer utmerket til sitt formål. 

Anonymkode: 92e73...6e4

 

Anonymkode: 10887...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Status er ikke tilfelle her. Han tjener under landsgjennomsnittet. Livserfaring, men ingen utdannelse. Eier ikke sin egen bolig. 

Anonymkode: 10887...1db

Det tenker jeg du sier bare for å motbevise meg. Men da må han være veldig kjekk, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 

Anonymkode: 10887...1db

Enig der! 

Anonymkode: da363...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg går jo nesten ut fra at du er tiltrukket av de du har sex med. Jeg bare skjønner ikke hvorfor du ikke kutter ut den som også er utro og som du mener du ikke kan stole på.

Anonymkode: 35476...e84

Er tiltrukket, ja. Stoler på at han ikke gjør meg noe vondt. Men at han sier det han tror jeg vi høre, for å få seg sex, det vil jeg tro..
Men jo, tenker noen ganger på å stoppe det. Fordi det opptar min tid og er uten fremtid

Anonymkode: 10887...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det er litt av poenget mitt. For en bra mann vil jo ha rede på sånt med en eneste gang, og ville ikke taklet å høre om det i etterkant. Mens en mindre bra mann, vil sikkert helt unngå å høre om det, siden han også har sine greier. Ergo påvirker det jo hvem du havner sammen med.

Er jo en fair sak det.

Anonymkode: 66d10...f75

Hm, de fleste har nå ligget med noen og det er vel ikke store forskjellen på å være ff eller elskerinne. Det er ikke hun som har gjort noe galt. 

En får vel ta til etteretning at en bra mann er smålig i så måte og en mer raus mann er en dårlig mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Anonymburker said:

Det tenker jeg du sier bare for å motbevise meg. Men da må han være veldig kjekk, da.

Jeg er ikke opptatt av penger og status. Han er kjekk, det er riktig. Utstråling

Anonymkode: 10887...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke opptatt av penger og status. Han er kjekk, det er riktig. Utstråling

Anonymkode: 10887...1db

Kjekk gir også høy status. En kjekk mann vil skjønne at han har mange muligheter, og gripe dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonymburker said:

Kjekk gir også høy status. En kjekk mann vil skjønne at han har mange muligheter, og gripe dem.

Det vil jeg tro stemmer i mange tilfeller

Anonymkode: 10887...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for et rikt svar. Det er riktig, jeg er kvinne og elskerinnen. Verken over 40 eller bitter. Nyter tiden sammen med denne mannen for sex, masse positiv oppmerksomhet, pluss at vi har det gøy. Jeg dater andre sideløpende, og den dagen jeg treffer en jeg vil noe mer med, er jeg ikke lenger hans elskerinne. 
Denne manne er ikke partnerpotensiale for meg, nettopp på grunn av hva han gjør mot sin samboer. Hvordan det står til på deres hjemmebane, aner jeg ikke. Jeg spør aldri, for det er ikke relevant for meg. 
Men til poenget, så kom jeg bare til å reflektere over hva han tenker om meg, altså som elskerinne. Derfor dette innlegg. Spør han er vel neppe vits, en bedrager kan man ikke stole på. Synes det har vært nyttige svar her.

Anonymkode: 10887...1db

Helt enig med deg.. helt feil å tro at alle elskerinner ligger og lengter og venter og vil ha noe mer de ikke får.

Mitt inntrykk er at min elsker plages av at jeg er singel og fri, mens han sitter fast i grumset sitt hjemme.

Hadde han skilt seg hadde jeg vært likegyldig, er ikke interessert i noe annet enn sex og kos..

Anonymkode: e7b1d...fb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde en singel elsker (hadde åpent forhold) tenkte jeg veldig mye på hans følelser. Jeg ble veldig forelsket og gjorde det slutt med elskeren fordi jeg ikke kunne tenke tanken på han med en annen. Samtidlig elsket jeg han så mye at jeg også gjorde det slutt fordi det var det beste for han. Jeg var ikke den rette for han å kaste bort sine beste år på. Jeg syntes noen ganger synd på han, men til slutt var det nok meg det var mest synd på siden mitt hjerte ble helt knust av dette.

Anonymkode: ffe6d...7f0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg var ganske lei av kona og brukte elskerinne som avkobling i en slitsom hverdag.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tenker generelt lite på andre, de kjeder seg i ekteskapet, og søker spenning. Har møtt på armeer av disse gifte mennene som nesten kjeder seg til døde i det trygge redet til kona si.  De vil ikke ha trygghet, de vil ha spenning. Det er damene som vil ha trygghet. 

Anonymkode: 46ca4...0a8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...