Gå til innhold

Hva tenker menn som er i forhold og har singel elskerinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for svar. Interessant. Ikke noe selvskading inne i bildet. Tvert i mot. er sammen med han for god sex. Realistiske tanker om meg selv, vil jeg påstå. Hverken for lave eller høye. Ut i fra hvordan han behandler meg, vil jeg bare tenkt at han tenker positivt, men jeg vet jo ikke. 
Han vil jo ekstremt gjerne holde på meg, vil helst ikke jeg har andre, så derfor tror jeg aldri han ville vært ærlig om det var noe negativt. Tenker at når man kan bedra sin partner, så kan man bedra andre. 

Anonymkode: 10887...1db

Men hvorfor i det hele tatt tro at han må tenke noe negativt om deg? 

Det virker jo som han er begreistret for deg ut fra hva du skriver, skjønner ikke hvor den usikkerheten din kommer fra.

Og det er da bedre å spørre han hva han tenker enn at vi på KG skal gjette.

Personlig hadde jeg aldri klart å tenne på en fyr jeg trodde så ned på meg og kunne lyve til meg om noe sånt engang...

Sånt vet man jo. At du må spørre her betyr jo enten at du er fryktelig usikker, eller at du har grunn til å tenke det ut fra en måte han behandler deg på.

Anonymkode: 10b7b...908

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt enig med deg.. helt feil å tro at alle elskerinner ligger og lengter og venter og vil ha noe mer de ikke får.

Mitt inntrykk er at min elsker plages av at jeg er singel og fri, mens han sitter fast i grumset sitt hjemme.

Hadde han skilt seg hadde jeg vært likegyldig, er ikke interessert i noe annet enn sex og kos..

Anonymkode: e7b1d...fb2

Vel, du får vel håpe at kona ikke oppdager forholdet og lager helvete for dere begge. Kanskje han står der på døra di en dag med kofferten etter å ha blitt kastet ut.  Har hørt om noen sånne scenarier, der elskerinnen nærmest ble presset til å ta over taperen. Det gikk ikke bra.

Anonymkode: 0117c...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men hvorfor i det hele tatt tro at han må tenke noe negativt om deg? 

Det virker jo som han er begreistret for deg ut fra hva du skriver, skjønner ikke hvor den usikkerheten din kommer fra.

Og det er da bedre å spørre han hva han tenker enn at vi på KG skal gjette.

Personlig hadde jeg aldri klart å tenne på en fyr jeg trodde så ned på meg og kunne lyve til meg om noe sånt engang...

Sånt vet man jo. At du må spørre her betyr jo enten at du er fryktelig usikker, eller at du har grunn til å tenke det ut fra en måte han behandler deg på.

Anonymkode: 10b7b...908

Takk som spør. Har prøvd å kjenne etter nå hva det bunner i.
Det er riktig, han er begeistret og behandler meg fint. På grensen til oppslukt. Er ikke usikker på min egen verdi. Nok heller fordi jeg fordi jeg nettopp er attraktiv med mange tilbud, så kunne jeg forestille meg at han tenker at jeg er dum som kaster vekk tid på han. Og at han blir høy på seg selv, av samme grunn. 

Anonymkode: 10887...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Takk som spør. Har prøvd å kjenne etter nå hva det bunner i.
Det er riktig, han er begeistret og behandler meg fint. På grensen til oppslukt. Er ikke usikker på min egen verdi. Nok heller fordi jeg fordi jeg nettopp er attraktiv med mange tilbud, så kunne jeg forestille meg at han tenker at jeg er dum som kaster vekk tid på han. Og at han blir høy på seg selv, av samme grunn. 

Anonymkode: 10887...1db

OK, det er jo en måte å se det på som jeg ikke tenkte på.

Litt "høy på seg selv" tror jeg hører hjemme hos en utro mann, at det ofte er en ganske så stor del av grunnen til at menn er utro  - at det får han til å føle seg bra, føle seg verdsatt, begjært, ettertraktet, sett, får han til å føle seg som en som får kvinner til å føle seg bra, smøre egoet litt osv. 

Men at han skal se på deg som dum.. den skjønner jeg ikke. Er du klok og intelligent så er det da ingen som gjør det.

At situasjonen - spesielt om det utvikles følelser - kan føles som toppen av idioti kan nå være en ting, men folk som havner i situasjonen er ikke nødvendigvis blåst likevel. 

Da er det jo i så fall han som er dum som risikerer et ekteskap for dette, du har jo bare sex med så og si null konsekvenser. Du kaster jo ikke bort tid når du har det gøy liksom. 

Nå dreier ikke livet mitt om å få meg mann og barn da, om du har det tunnelsynet og ønsker å kapre denne karen så er det et annet spørsmål. Men herregud da.. dere har jo bare sex. Folk har pulevenner hele tiden! Ja, "moralen" er annerledes med en gift mann, men konseptet er det samme, sex uten forpliktelser.

For noen føles det som mer bortkastet liv å leve i sølibat imens de venter på den rette.

Anonymkode: 10b7b...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

OK, det er jo en måte å se det på som jeg ikke tenkte på.

Litt "høy på seg selv" tror jeg hører hjemme hos en utro mann, at det ofte er en ganske så stor del av grunnen til at menn er utro  - at det får han til å føle seg bra, føle seg verdsatt, begjært, ettertraktet, sett, får han til å føle seg som en som får kvinner til å føle seg bra, smøre egoet litt osv. 

Men at han skal se på deg som dum.. den skjønner jeg ikke. Er du klok og intelligent så er det da ingen som gjør det.

At situasjonen - spesielt om det utvikles følelser - kan føles som toppen av idioti kan nå være en ting, men folk som havner i situasjonen er ikke nødvendigvis blåst likevel. 

Da er det jo i så fall han som er dum som risikerer et ekteskap for dette, du har jo bare sex med så og si null konsekvenser. Du kaster jo ikke bort tid når du har det gøy liksom. 

Nå dreier ikke livet mitt om å få meg mann og barn da, om du har det tunnelsynet og ønsker å kapre denne karen så er det et annet spørsmål. Men herregud da.. dere har jo bare sex. Folk har pulevenner hele tiden! Ja, "moralen" er annerledes med en gift mann, men konseptet er det samme, sex uten forpliktelser.

For noen føles det som mer bortkastet liv å leve i sølibat imens de venter på den rette.

Anonymkode: 10b7b...908

Takk, interessant å lese ditt syn. Jeg er nok en av de siste folk forbinder med tunellsyn og A4 liv, men jeg har lyst på en kjæreste (ikke han her). Får jo litt mindre behov for å finne en kjæreste når jeg har han her, pluss at når andre ser oss sammen, så ser jeg ikke akkurat ledig ut. Uansett, så gir jeg meg på det at han kan synes jeg er "dum". Har fått mange gode svar her.
 

Anonymkode: 10887...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...