Gå til innhold

Leo Ajkic, kattemishandler


Kattekvinn1

Anbefalte innlegg

venus24 skrev (4 timer siden):

Ja, i Bergen synes folk det er helt greit å ikke skade et dyr på noen som helst måte. Andre steder i landet synes man tydeligvis det er «mishandling» å la være å skade et dyr. Rart med det.

Å fornekte at dette var mishandling får deg bare til å fremstå uvitende. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

venus24 skrev (5 timer siden):

Ja, i Bergen synes folk det er helt greit å ikke skade et dyr på noen som helst måte. Andre steder i landet synes man tydeligvis det er «mishandling» å la være å skade et dyr. Rart med det.

Jeg er fra Bergen😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neket skrev (På 7.10.2022 den 23.09):

Når Leo står med den tilgjorte gangsta-dialekten sin og preker om sortering av avfall, hiver jeg ALT i restavfallet bare på trass! 

 

Honey Dew skrev (På 7.10.2022 den 23.40):

Hihi. Du er ikke alene.

Enig med dere begge to!

Neket skrev (17 timer siden):

I følge sikre kilder snakker han normalt når han ikke har et kamera i trynet, og ble dritfornærmet da vedkommende påpekte det. 

Overrasker meg ikke, han er en typisk posør 

PetterKanin skrev (8 timer siden):

Dette handler nok om kultur. Noen steder er slik mishandling dessverre ansett som ok.

Jepp, dessverre.

Endret av Entern
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattekvinn1 skrev (På 1.10.2022 den 16.32):

Jeg kan ALDRI respektere en fyr som har gjort som han.

https://fb.watch/fU2bc9uWFb/
å kaste nabokatten fra verandaen 😡

har ikke ord 🤬

Du bør se litt kritisk på hvilke kilder du lenker til.

Videre bør du reflektere over hvilke kilder du bruker når du former holdningene dine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

venus24 skrev (7 timer siden):

Ja, i Bergen synes folk det er helt greit å ikke skade et dyr på noen som helst måte. Andre steder i landet synes man tydeligvis det er «mishandling» å la være å skade et dyr. Rart med det.

Hvordan tror du egentlig katten hadde det i situasjonen, kjempegøy liksom?? 

Hørt om empati og respekt for andre levende vesener? Dyr er ikke leketøy for mennesker som man kan kaste rundt på.

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handful skrev (25 minutter siden):

Hvordan tror du egentlig katten hadde det i situasjonen, kjempegøy liksom?? 

Hørt om empati og respekt for andre levende vesener? Dyr er ikke leketøy for mennesker som man kan kaste rundt på.

Dette👆👍

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

venus24 skrev (7 timer siden):

Ja, i Bergen synes folk det er helt greit å ikke skade et dyr på noen som helst måte. Andre steder i landet synes man tydeligvis det er «mishandling» å la være å skade et dyr. Rart med det.

Vi harikke for vaneå kaste katter.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (6 timer siden):

Å fornekte at dette var mishandling får deg bare til å fremstå uvitende. 

Å påstå at dette var mishandling får deg bare til å fremstå uvitende.

PetterKanin skrev (6 timer siden):

I følge deg er han jo fra Bergen.

Ja, det er faktisk greit å kommentere den tåpelige måten å snakke på.

Han er fra Bergen. Han er også fra det gamle Jugoslavia. Hva er det som er vanskelig å forstå her?

kvaifaen skrev (5 timer siden):

Jeg er fra Bergen😂

Da går jeg ut fra at du er enig i at det er greit å ikke mishandle dyr?

Handful skrev (4 timer siden):

Hvordan tror du egentlig katten hadde det i situasjonen, kjempegøy liksom?? 

Hørt om empati og respekt for andre levende vesener? Dyr er ikke leketøy for mennesker som man kan kaste rundt på.

Jeg tror katten hadde det helt greit.

Honey Dew skrev (3 timer siden):

Vi harikke for vaneå kaste katter.

Bergensere har jo for vane å overdrive noe helt ekstremt, så akkurat der er du on point hvis du fortsatt påstår det han gjorde var mishandling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

venus24 skrev (21 minutter siden):

Å påstå at dette var mishandling får deg bare til å fremstå uvitende.

Han er fra Bergen. Han er også fra det gamle Jugoslavia. Hva er det som er vanskelig å forstå her?

Da går jeg ut fra at du er enig i at det er greit å ikke mishandle dyr?

Jeg tror katten hadde det helt greit.

Bergensere har jo for vane å overdrive noe helt ekstremt, så akkurat der er du on point hvis du fortsatt påstår det han gjorde var mishandling.

Da er det jo greit da. Vi kan gå hjem og ta kattene våre og kaste de mot veggen. Så lenge de ikke blir skadet eller drept, må det jo være ok.

Det er jo det du sier.

Endret av Honey Dew
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (15 minutter siden):

Da er det jo greit da. Vi kan gå hjem og ta kattene våre og kaste de mot veggen. Så lenge de ikke blir skadet eller drept, må det jo være ok.

Det er jo det du sier.

Nei, det er ikke det jeg sier. Det jeg sier er at han gjorde noe som ikke skadet katten, uten å ha intensjon om å skade katten, i et planlagt tv-innslag. Han kastet ikke katten mot noen vegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venus24 skrev (2 minutter siden):

Nei, det er ikke det jeg sier. Det jeg sier er at han gjorde noe som ikke skadet katten, uten å ha intensjon om å skade katten, i et planlagt tv-innslag. Han kastet ikke katten mot noen vegg.

Jeg kan slenge katten mot veggen siden den ikke blir skadet eller drept av det. Hjelper ikke om en kaster en katt utav vinduet eller mot en vegg. Det er like mye dyreplageri.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (4 minutter siden):

Jeg kan slenge katten mot veggen siden den ikke blir skadet eller drept av det. Hjelper ikke om en kaster en katt utav vinduet eller mot en vegg. Det er like mye dyreplageri.

Det kan du, men det ville jo vært ganske kjipt gjort av deg. Foreslår at du lar være. Hvis du derimot ikke har intensjoner om å skade katten, men skal bruke den i et godt planlagt tv-innslag, og kaster den på en måte som ikke skader den på noen som helst måte, tenker jeg at du skal få lov til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venus24 skrev (28 minutter siden):

Det kan du, men det ville jo vært ganske kjipt gjort av deg. Foreslår at du lar være. Hvis du derimot ikke har intensjoner om å skade katten, men skal bruke den i et godt planlagt tv-innslag, og kaster den på en måte som ikke skader den på noen som helst måte, tenker jeg at du skal få lov til det.

Les dyrevelferdsloven du.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (11 minutter siden):

Les dyrevelferdsloven du.

Den ble ikke brutt i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venus24 skrev (1 time siden):

Å påstå at dette var mishandling får deg bare til å fremstå uvitende.

Han er fra Bergen. Han er også fra det gamle Jugoslavia. Hva er det som er vanskelig å forstå her?

Da går jeg ut fra at du er enig i at det er greit å ikke mishandle dyr?

Jeg tror katten hadde det helt greit.

Bergensere har jo for vane å overdrive noe helt ekstremt, så akkurat der er du on point hvis du fortsatt påstår det han gjorde var mishandling.

Om det å kaste en katt over terasserekkverket ikke er mishandling,  hva er det da?

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (10 minutter siden):

Om det å kaste en katt over terasserekkverket ikke er mishandling,  hva er det da?

Det er jo rart at han er fra Bergen som grunnlag for at det ikke var mishandling å kaste et dyr ned fra stor høyde.

Jeg tenker hvis det var et menneske, for ikke å snakke om et barn, som ble kastet utover rekkverket. Da hadde det nok vært mishandling og politiet hadde fått en anmeldelse.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neket skrev (På 8.10.2022 den 14.29):

I følge sikre kilder snakker han normalt når han ikke har et kamera i trynet, og ble dritfornærmet da vedkommende påpekte det. 

Bullshit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 time siden):

Det er jo rart at han er fra Bergen som grunnlag for at det ikke var mishandling å kaste et dyr ned fra stor høyde.

Jeg tenker hvis det var et menneske, for ikke å snakke om et barn, som ble kastet utover rekkverket. Da hadde det nok vært mishandling og politiet hadde fått en anmeldelse.

Politiet fikk en anmeldelse. Den ble henlagt. Det var ikke mishandling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

venus24 skrev (15 minutter siden):

Politiet fikk en anmeldelse. Den ble henlagt. Det var ikke mishandling.

Den ble henlagt på grunn av kapasitet. Den ble ikke henlagt som "intet straffbart forhold".

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (3 minutter siden):

Den ble henlagt på grunn av kapasitet. Den ble ikke henlagt som "intet straffbart forhold".

Den ble henlagt, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...