Gå til innhold

Leo Ajkic, kattemishandler


Kattekvinn1

Anbefalte innlegg

Når Leo står med den tilgjorte gangsta-dialekten sin og preker om sortering av avfall, hiver jeg ALT i restavfallet bare på trass! 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neket skrev (31 minutter siden):

Når Leo står med den tilgjorte gangsta-dialekten sin og preker om sortering av avfall, hiver jeg ALT i restavfallet bare på trass! 

Hihi. Du er ikke alene.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pff... Leo Ajkic er en flott fyr. Veldig kul og jordnær fyr. Han er ingen helgen, men han er en skikkelig bra fyr. Regardless of his past. Regner med ingen av dere kritikere har fullstendig rent mel i posen. For hvem har egentlig det? Og er det virkelig ikke mulig å bli ferdig med en sånn liten fillesak? Hvor mye bra har fyren gjort egentlig? Dere er hysteriske og overdramatiske. Herre min hatt altså! 

Vel, nå er jeg vel forkjemper for dyremishandling i deres øyne 🙄😆🤦‍♀️

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvaifaen skrev (10 timer siden):

Jeg mener at det ikke er sammenlignbart fordi ditt mål med å påpeke det med kjøtt, ikke er for å øke bevissthet og å faktisk diskutere det, men for å «ta noen» og å vinne en diskusjon og det er der jeg mener at det ikke har noe for seg. Målet TS hadde med å legge ut dette vet jeg ikke men for meg så «hadde det noe for seg» fordi det er fint å kunne diskutere det, kanskje noen får seg en liten «aha» opplevelse og at det blir fokus på. Men at det løser noen verdensproblemer tror jeg ikke nei.

Du vet selvsagt alt om mine intensjoner…. Hvis man er opptatt av dyremishandling tenker jeg at man bør sette fokus på noe som faktisk er dyremishandling, heller enn en 15 år gammel episode hvor en daværende C-kjendis ikke mishandlet en katt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neket skrev (10 timer siden):

Når Leo står med den tilgjorte gangsta-dialekten sin og preker om sortering av avfall, hiver jeg ALT i restavfallet bare på trass! 

Dialekten hans er ikke tilgjort, den er et resultat av at familien hans rømte fra krigen i Jugoslavia og han måtte lære seg et nytt språk som 11-åring………

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

venus24 skrev (3 minutter siden):

Du vet selvsagt alt om mine intensjoner…. Hvis man er opptatt av dyremishandling tenker jeg at man bør sette fokus på noe som faktisk er dyremishandling, heller enn en 15 år gammel episode hvor en daværende C-kjendis ikke mishandlet en katt.

Nei det vet jeg ikke, men det er slik jeg oppfattet kommentaren din og jeg tipper det er slik de fleste tolker slike kommentarer.  

Hans, produksjonen, kanalen, dine og flere her sine holdninger og bagatellisering av sånne saker viser jo bare at det er viktig at slikt diskuteres. En annen ting er jo at han i ettertid sa at det var planlagt, ikke angrer og til og med at han har hatt katter og gjort det med de flere ganger, som tyder på at det er noe grunnleggende feil i holdningen hans til dyr, ikke bare en liten uskyldig tabbe. 

Og som gjentatt i det uendlige, jeg deler om dyreverns saker, mishandling, hjemløse katter og det som er støtt og stadig på både facebook, instagram og snapchat, og jeg tar gjerne flere diskusjoner her inne om verre saker, fokuset mitt er ikke begrenset til en ting om gangen. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvaifaen skrev (1 minutt siden):

Nei det vet jeg ikke, men det er slik jeg oppfattet kommentaren din og jeg tipper det er slik de fleste tolker slike kommentarer.  

Hans, produksjonen, kanalen, dine og flere her sine holdninger og bagatellisering av sånne saker viser jo bare at det er viktig at slikt diskuteres. En annen ting er jo at han i ettertid sa at det var planlagt, ikke angrer og til og med at han har hatt katter og gjort det med de flere ganger, som tyder på at det er noe grunnleggende feil i holdningen hans til dyr, ikke bare en liten uskyldig tabbe. 

Og som gjentatt i det uendlige, jeg deler om dyreverns saker, mishandling, hjemløse katter og det som er støtt og stadig på både facebook, instagram og snapchat, og jeg tar gjerne flere diskusjoner her inne om verre saker, fokuset mitt er ikke begrenset til en ting om gangen. 

Det er fullstendig irrelevant for meg hvordan du eller noen andre tolker mine kommentarer, samt hva du deler i sosiale medier.

Du og dine likesinnede gjør ikke dyr eller dyrevernsaken noen tjenester ved å overreagere totalt på noe som absolutt ikke er dyremishandling. Det er ikke vi som bagatelliserer denne saken, det er dere som hauser den opp til noe den absolutt ikke er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

venus24 skrev (2 minutter siden):

Det er fullstendig irrelevant for meg hvordan du eller noen andre tolker mine kommentarer, samt hva du deler i sosiale medier.

Du og dine likesinnede gjør ikke dyr eller dyrevernsaken noen tjenester ved å overreagere totalt på noe som absolutt ikke er dyremishandling. Det er ikke vi som bagatelliserer denne saken, det er dere som hauser den opp til noe den absolutt ikke er.

Lurer på hvorfor du bruker SÅ mye energi på å forsvare dårlige handlinger, du kan vell være enig i at det var totalt unødvendig og hadde null hensikt? Eller? Du har jo kommentert gjennom hele tråden og holdt diskusjonen i live.

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvaifaen skrev (8 minutter siden):

Lurer på hvorfor du bruker SÅ mye energi på å forsvare dårlige handlinger, du kan vell være enig i at det var totalt unødvendig og hadde null hensikt? Eller? Du har jo kommentert gjennom hele tråden og holdt diskusjonen i live.

Og jeg lurer på hvorfor du bruker SÅ mye energi på å slå inn fullstendig åpne dører.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

venus24 skrev (7 minutter siden):

Og jeg lurer på hvorfor du bruker SÅ mye energi på å slå inn fullstendig åpne dører.

Dette er da ikke å slå inn åpne dører i det hele tatt 😂 Vet du hva det betyr?

Jeg vil at det skal være fokus på, jeg synes det er viktig å diskutere hvordan vi behandler dyr og jeg har ingenting å tape her, fint tidsfordriv osv, så hvorfor skal jeg ikke bruke energi på det. Men hvis du mener at det er helt bortkastet tid og diskutere og et ikke tema så er der jo rart at DU bruker tid på det.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neket skrev (11 timer siden):

Når Leo står med den tilgjorte gangsta-dialekten sin og preker om sortering av avfall, hiver jeg ALT i restavfallet bare på trass! 

Han virker tilgjort på meg også. Han prøver å virke kuuuuul, men det faller igjennom og jeg klarer ikke å like ham.

Ikke i det hele tatt.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kvaifaen skrev (1 time siden):

Dette er da ikke å slå inn åpne dører i det hele tatt 😂 Vet du hva det betyr?

Jeg vil at det skal være fokus på, jeg synes det er viktig å diskutere hvordan vi behandler dyr og jeg har ingenting å tape her, fint tidsfordriv osv, så hvorfor skal jeg ikke bruke energi på det. Men hvis du mener at det er helt bortkastet tid og diskutere og et ikke tema så er der jo rart at DU bruker tid på det.

Det er å slå inn åpne dører når man tydeligvis tror at det å sette fokus på noe som ikke er dyremishandling, vil føre til mindre dyremishandling.

Jeg er enig i at det bør være fokus på hvordan dyr behandles, men da burde man gjerne bruke et eksempel hvor noen faktisk mishandler dyr? Jeg har forøvrig heller ingenting å tape her, jeg er på jobb og får betalt for å diskutere dette:)

Honey Dew skrev (43 minutter siden):

Han virker tilgjort på meg også. Han prøver å virke kuuuuul, men det faller igjennom og jeg klarer ikke å like ham.

Ikke i det hele tatt.

Dette er så smålig. Han kom som flyktning fra Jugoslavia og måtte lære et nytt språk som elleveåring, derfor snakker han på den måten. Håper du oppfører deg bedre IRL enn på nett, og at du holder kommentarer om folks språklige utfordringer, talevansker og andre skavanker inni deg. Hjelpe meg

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

venus24 skrev (19 minutter siden):

Det er å slå inn åpne dører når man tydeligvis tror at det å sette fokus på noe som ikke er dyremishandling, vil føre til mindre dyremishandling.

Jeg er enig i at det bør være fokus på hvordan dyr behandles, men da burde man gjerne bruke et eksempel hvor noen faktisk mishandler dyr? Jeg har forøvrig heller ingenting å tape her, jeg er på jobb og får betalt for å diskutere dette:)

Dette er så smålig. Han kom som flyktning fra Jugoslavia og måtte lære et nytt språk som elleveåring, derfor snakker han på den måten. Håper du oppfører deg bedre IRL enn på nett, og at du holder kommentarer om folks språklige utfordringer, talevansker og andre skavanker inni deg. Hjelpe meg

«Kjempe for en sak som allerede er vunnet; forsøke å overbevise noen som allerede er overbevist.»

Tror ikke vi er helt enig i hva det betyr, spesielt ikke siden jeg tidligere har nevnt at jeg ikke kaller det dyremishandling eller ville ha «kastet han i fengsel for det» Jeg mener ikke at folk her skal mene at det er dyremishandling, men anerkjenne at det er en helt unødvendig handling og min mening er at det er noe galt med holdningene til noen som gjør slik for underholdning og synes at det er moro. 
 

Men jeg tror ikke jeg gidder å ta det så mye lengre enn dette nå fordi vi er jo uenige uansett og ingen av oss får endret meningen til hverandre og det er helt greit.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

venus24 skrev (49 minutter siden):

Det er å slå inn åpne dører når man tydeligvis tror at det å sette fokus på noe som ikke er dyremishandling, vil føre til mindre dyremishandling.

Jeg er enig i at det bør være fokus på hvordan dyr behandles, men da burde man gjerne bruke et eksempel hvor noen faktisk mishandler dyr? Jeg har forøvrig heller ingenting å tape her, jeg er på jobb og får betalt for å diskutere dette:)

Dette er så smålig. Han kom som flyktning fra Jugoslavia og måtte lære et nytt språk som elleveåring, derfor snakker han på den måten. Håper du oppfører deg bedre IRL enn på nett, og at du holder kommentarer om folks språklige utfordringer, talevansker og andre skavanker inni deg. Hjelpe meg

Jeg er ikke negativ til aksenten hans, det er den måten han ordlegger seg på som er det som gjør at jeg reagerer. Han er altfor voksen til å ha et ungdomsspråk som ikke passer han.

Men dette har ingenting å si. Det vi diskuterer her er mishandlingen av en katt og det er en av tingene som gjør at jeg ikke klarer han.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

venus24 skrev (5 timer siden):

Dialekten hans er ikke tilgjort, den er et resultat av at familien hans rømte fra krigen i Jugoslavia og han måtte lære seg et nytt språk som 11-åring………

I følge sikre kilder snakker han normalt når han ikke har et kamera i trynet, og ble dritfornærmet da vedkommende påpekte det. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (2 timer siden):

Dette handler nok om kultur. Noen steder er slik mishandling dessverre ansett som ok.

Ja, i Bergen synes folk det er helt greit å ikke skade et dyr på noen som helst måte. Andre steder i landet synes man tydeligvis det er «mishandling» å la være å skade et dyr. Rart med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...