Gå til innhold

Nora Haukland og Marius Høiby


Justlooking

Anbefalte innlegg

Gjest Finlay
M.H85 skrev (1 time siden):

S.E har jo egen manager, presse person++

Litt usikker på hva du mener med "presse person++", men under posegate var SE under Nora Collective management.

Managementet ved Petter Hansen Wahlen hadde en eneste kommentar til bildet: -Ingen kommentar.

SE uttalte seg ikke, hverken kryptisk eller i klartekst.

I juni fikk SE ny pressekontakt, Tina Berggård, og representeres ikke lenger av NCM.

Fikk IKKE inntrykk av at det sto et stort apparat klar til å hanskes med situasjonen/skandalen da den oppsto, heller ikke i forhold til konflikten med NRK.

Bar mer preg av en gjeng forvirrede høns, med SE i spissen. Som sammen ble enige om en eneste ting - hold kjeft en måned eller to, så går det over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tradegy skrev (5 timer siden):

Ja, da slår vel straks SE opp med sin fyr, så er det tilbake til wildlife med dop og singelliv :knegg:

Brudd pleier å være smittsomt i influenserverden.. 

 

Ja. Etterfulgt av tittelen " endelig har jeg funnet meg selv😍". Nå skal jeg være singel i minst 10 år og bare fokusere på karrieren og venner✌😍😍

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fortsetter å kommentere på SE sin IG. Man skulle tro NH hatet henne pga kokainbildet. Er alt som har skjedd bare noe reklame for dette tv greiene?

Og, skal de redigere henne til å se "normal" ut på tv?

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (På 11.7.2023 den 17.13):

Hun fortsetter å kommentere på SE sin IG. Man skulle tro NH hatet henne pga kokainbildet. Er alt som har skjedd bare noe reklame for dette tv greiene?

Og, skal de redigere henne til å se "normal" ut på tv?

Ja alt er et spill. De er bestevenner. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Nora sin nese gir meg mer og mer Michael Jackson-vibes 

 

I tillegg er hun i 20-åra, men samtidig ligner hun på en 60-åring som prøver å operere seg for å se ut som en 20-åring. 
 

ganske gøy

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå annonserer hun etter nytt sted å bo på instastory. Blir «kvelt» på Frogner. 
Spennende 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har lille Marius som fyller 27 år på nyåret, og med det; nærmer seg 30 år med stormskritt, flyttet hjem til mamma på Skaugum igjen.
Egentlig ganske uvirkelig at datteren til Sven O. og barnebarnet hans, bor på Skaugum for våre skattepenger. 
Ingen av dem har en dråpe «blått blod» i årene. 
Hvorfor skal staten v/skattebetalerne direkte og indirekte sørge for disse to?

Tenk deg at vi i dag hadde valgt å gi én familie alle disse privilegiene og kalt det monarki. Er det et styresett DU ville valgt? 
 

https://www.seher.no/kongelig/flyttet-hjem-til-mamma/79988099

Endret av Inkognitoher
  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
Inkognitoher skrev (2 timer siden):

Da har lille Marius som fyller 27 år på nyåret, og med det; nærmer seg 30 år med stormskritt, flyttet hjem til mamma på Skaugum igjen.
Egentlig ganske uvirkelig at datteren til Sven O. og barnebarnet hans, bor på Skaugum for våre skattepenger. 
Ingen av dem har en dråpe «blått blod» i årene. 
Hvorfor skal staten v/skattebetalerne direkte og indirekte sørge for disse to?

Tenk deg at vi i dag hadde valgt å gi én familie alle disse privilegiene og kalt det monarki. Er det et styresett DU ville valgt? 
 

https://www.seher.no/kongelig/flyttet-hjem-til-mamma/79988099

Hva mener du prins Haakon skulle gjort? Giftet seg med en annen blå blodig? Er man ikke kommer lenger enn som så i 2023? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (5 minutter siden):

Hva mener du prins Haakon skulle gjort? Giftet seg med en annen blå blodig? Er man ikke kommer lenger enn som så i 2023? 

Han kan gifte seg med hvem han vil for min del, men hvordan det fungerer i dag med MM, Durek, Lille Marius med ex Nora, viser vel hvordan det fungerer. 
Du må gjerne være tilhenger av arvede posisjoner for min del, men jeg tror ikke vi hadde innført noe sånn i dag. 
Monarki = anakronisme 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (2 timer siden):

Da har lille Marius som fyller 27 år på nyåret, og med det; nærmer seg 30 år med stormskritt, flyttet hjem til mamma på Skaugum igjen.
Egentlig ganske uvirkelig at datteren til Sven O. og barnebarnet hans, bor på Skaugum for våre skattepenger. 
Ingen av dem har en dråpe «blått blod» i årene. 
Hvorfor skal staten v/skattebetalerne direkte og indirekte sørge for disse to?

Tenk deg at vi i dag hadde valgt å gi én familie alle disse privilegiene og kalt det monarki. Er det et styresett DU ville valgt? 
 

https://www.seher.no/kongelig/flyttet-hjem-til-mamma/79988099

Så da vil du kaste ut dronning Sonja også, som heller ikke har en dråpe blått blod?

  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (2 timer siden):

Da har lille Marius som fyller 27 år på nyåret, og med det; nærmer seg 30 år med stormskritt, flyttet hjem til mamma på Skaugum igjen.
Egentlig ganske uvirkelig at datteren til Sven O. og barnebarnet hans, bor på Skaugum for våre skattepenger. 
Ingen av dem har en dråpe «blått blod» i årene. 
Hvorfor skal staten v/skattebetalerne direkte og indirekte sørge for disse to?

Tenk deg at vi i dag hadde valgt å gi én familie alle disse privilegiene og kalt det monarki. Er det et styresett DU ville valgt? 
 

https://www.seher.no/kongelig/flyttet-hjem-til-mamma/79988099

Da må en vel starte med og kaste Sonja ut fra slottet? Nå sier Harald at han, som er så « high born» det er mulig og være at blodet hans er like rødt som alle andres, men det var jo meningen at han også skulle tvangsgiftes innad i familien. 
 

vel, det er et styresett vi valgte, og inntil vi har et nytt valg så er det sånn. Jeg tenker jeg det er greit de europeiske kongehusene har kuttet ut targaryen style, som vel Harald var den som satte i gang , så at sønnen hans ikke giftet seg med en kusine med påstått blått blod er vel ikke veldig rart. 
 

det er en utdatert middelalderstyreform , og tipper det blir en ny folkeavstemning når Harald går bort. Jeg tror det da vil stå på om folket ønsker Håkon som en diplomatisk representant eller ikke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (2 timer siden):

Da har lille Marius som fyller 27 år på nyåret, og med det; nærmer seg 30 år med stormskritt, flyttet hjem til mamma på Skaugum igjen.
Egentlig ganske uvirkelig at datteren til Sven O. og barnebarnet hans, bor på Skaugum for våre skattepenger. 
Ingen av dem har en dråpe «blått blod» i årene. 
Hvorfor skal staten v/skattebetalerne direkte og indirekte sørge for disse to?

Tenk deg at vi i dag hadde valgt å gi én familie alle disse privilegiene og kalt det monarki. Er det et styresett DU ville valgt? 
 

https://www.seher.no/kongelig/flyttet-hjem-til-mamma/79988099

Alle foreldre bør være et sikkerhetsnett for barna sine, selv om de snart bikker 30. Han blir nok ikke boende der lenge. 

  • Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sprite
Inkognitoher skrev (9 minutter siden):

Han kan gifte seg med hvem han vil for min del, men hvordan det fungerer i dag med MM, Durek, Lille Marius med ex Nora, viser vel hvordan det fungerer. 
Du må gjerne være tilhenger av arvede posisjoner for min del, men jeg tror ikke vi hadde innført noe sånn i dag. 
Monarki = anakronisme 

Syns du ser veldig svart hvitt på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (5 timer siden):

Da har lille Marius som fyller 27 år på nyåret, og med det; nærmer seg 30 år med stormskritt, flyttet hjem til mamma på Skaugum igjen.
Egentlig ganske uvirkelig at datteren til Sven O. og barnebarnet hans, bor på Skaugum for våre skattepenger. 
Ingen av dem har en dråpe «blått blod» i årene. 
Hvorfor skal staten v/skattebetalerne direkte og indirekte sørge for disse to?

Tenk deg at vi i dag hadde valgt å gi én familie alle disse privilegiene og kalt det monarki. Er det et styresett DU ville valgt? 
 

https://www.seher.no/kongelig/flyttet-hjem-til-mamma/79988099

Vi får håpe at Marius fullfører læretiden og får seg et fagbrev eller noe. Han har surret veldig mye rundt i kortvarige jobber i mange år og et fagbrev gir han noe utdannelse i hvert fall. Han er lik moren der som heller ikke fullførte noe i tyveårene.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hulderen skrev (3 timer siden):

Så da vil du kaste ut dronning Sonja også, som heller ikke har en dråpe blått blod?

Har jeg skrevet noe om å kaste ut noen? Jeg har påpekt den gammeldagse styreformen, og det absurde i at etterkommerne til Sven O.  snart inntar tronen og at de kamperer på Skaugum (både sønn Marius og moren til MM).

For hele ideen med monarkiet er jo tuftet på at «de ikke er sånn som resten av oss». At de har blått blod. Kanskje på tide å legge vekk denne ideen som koster oss en formue hvert år

Endret av Inkognitoher
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (3 timer siden):

Hva mener du prins Haakon skulle gjort? Giftet seg med en annen blå blodig? Er man ikke kommer lenger enn som så i 2023? 

Han kan gifte seg med cowboy Laila om han vil for meg. Poenget mitt var at styreformen er fullstendig utdatert. Et inntrykk som forsterker seg når man ser Durek, Lille Marius m.fl gå rundt å sprike med fingrene. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cisco1 skrev (3 timer siden):

Alle foreldre bør være et sikkerhetsnett for barna sine, selv om de snart bikker 30. Han blir nok ikke boende der lenge. 

Skal vi skattebetalerne betale for dette sikkerhetsnettet, mener du?

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (2 minutter siden):

Skal vi skattebetalerne betale for dette sikkerhetsnettet, mener du?

Skattebetalerne betaler ikke mer når Marius bor hos sin mor. De utgiftene de har på ham går av den potten de alt har. Hvis du tror at skatten din øker hver gang Marius flytter inn, så skjønner jeg jo at du blir bekymret.

  • Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...