Gå til innhold

Nora Haukland og Marius Høiby


Justlooking

Anbefalte innlegg

Alice123 skrev (7 timer siden):

Vi må jo sammenligne oss med land det er naturlig å sammenligne oss med, som Island, Finland og andre mindre land i vesteuropa.

At staten må besørge alle sine tidligere presidenter ut livet er ikke vanlig.

Hvordan vet du at det ikke er vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hulderen skrev (10 timer siden):

Hvordan vet du at det ikke er vanlig?

Dette er jo offentlig informasjon som er lett tilgjengelig på internett.

 

 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (På 4.4.2023 den 22.43):

Så risikerer man å få gærninger à la Trump også...

Og, staten må trolig betale for livslang beskyttelse for alle presidenter og deres familier. Det blir i beste fall som en gigantisk kongefamilie i utgifter.

I tillegg ser vi at flere og flere steder blir presidenter mer og mer diktatoriske, får gjennom lover som sikrer dem selv mer makt.

Både Finland og Island har utmerkede presidenter - valgt direkte av folket. 
Selvsagt betaler ikke staten her i Norge beskyttelse og lønn til tidligere statsministre, så hvorfor skal vi gjøre det til en president som er valgt - akkurat slik som statsministeren?

verken Sveits, Finland eller Island er diktatoriske land. De er derimot kanskje enda friere enn Norge, da de har valgt sitt statsoverhode. 
 

På samme måte som statsministeren, vil presidenten få bolig hvor det også er plass til representasjon. Slottet er utmerket til det formål. Så skal presidenten ha lønn og beskyttelse - sånn som statsministeren. Det koster oss en brøkdel av den milliarden som kongefamilien svir av per år. 
 

Når det kommer til kongedømmer, så kan du lese om Thailand, Marokko, Saudi-Arabia, Lesotho, Eswatini m.fl. 
Da forstår du at også kongedømmer kan utvikle seg til enevelde og/eller diktatur

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere influensene ligner på hverandre... mens "vanlig dame i gata" gjør ikke det... hmmmm

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

B6457892-DF10-47D9-907C-F55E8AD309E6.thumb.jpeg.7d385ce97965798be18bcf955c6f14ab.jpeg

Svigermor er knallfornøyd fortsatt tror jeg 😅

Så:

- Kirurgi og fillers i hele fjeset

- Hårextensions

- Silikon

- Fyll i rumpe med tilsvarende fettsuging annensteds for å fylle inn

- MYE selvbruning 

- Fake nails

SE har jo vært åpen om underlivskirurgi og, men der skal vi ikke spekulere på svigerdatter. 

De er helt like, det skal de ha. Forlover i bryllupet da. 

  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette var det som var viktig for henne å ta offentlig etter å ha gjemt seg etter "posegate" ? 

Det blir noe komisk over at influencere (som faktisk lever av å vise frem bilder av sitt eget redigerte, filtrerte og opererte utseende) blir pottesure, krenket, føler seg mobbet og nå også raser hvis nettopp utseendet deres blir kommentert og disktuert. 

 

  • Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (2 minutter siden):

B6457892-DF10-47D9-907C-F55E8AD309E6.thumb.jpeg.7d385ce97965798be18bcf955c6f14ab.jpeg

Svigermor er knallfornøyd fortsatt tror jeg 😅

Så:

- Kirurgi og fillers i hele fjeset

- Hårextensions

- Silikon

- Fyll i rumpe med tilsvarende fettsuging annensteds for å fylle inn

- MYE selvbruning 

- Fake nails

SE har jo vært åpen om underlivskirurgi og, men der skal vi ikke spekulere på svigerdatter. 

De er helt like, det skal de ha. Forlover i bryllupet da. 

Sophie Elise virker helt avhengig av å ha en "twin", Nora virker som den perfekte sådan så langt. Vi får se hvor lenge det varer. To dramaqueens der ingen egentlig vil være skyggen til den andre kan fort kollidere veldig. Nora har vel vært skyggen så langt, men jeg tviler på at hun `blir der`. 

 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Har inntrykk av at Nora distanserer seg fra SE etter posegate. Mulig hun har mistet noen samarbeid, mulig det er blitt stilt noen krav fra svigers?

Før postet de daglige bilder sammen, og kommenterte ivrig bildene til hverandre med "Mi amore, elsker deg♥️" o.l.

Nå er de vel knapt sammen i det hele tatt (offentlig)? Nora repostet heller ikke den mildt sagt lite flatterende bursdagshilsenen fra SE, selv om hun repostet andre.

Så tipper hun kanskje ikke var så veldig fornøyd med denne hilsenen🤔

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noras øye mangler halve regnbuehinnen. Det hvite i øyet, som naturligvis er lagt på digitalt, går helt inntil pupillen. 

Å redigere øynene hvitere er generelt et av de mest effektive og minst inngripende måten å "forskjønne" seg selv på et bilde. Det har utrolig stor effekt på hvordan man ser ut. Også det enkleste grepet å legge merke til, når man først er oppmerksom på det. 

  • Liker 16
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ænema skrev (På 24.3.2023 den 14.02):

de fleste jeg kjenner som har råd til det sparer penger til barna sine. regner med MM også har gjort dette. og hvor har hun fått kr til å spare ifra.. joda det norske folk. uansett hvilken retning man ser på dette, så er nok det norske folket med på å sponse disse i en eller annen grad. men slik er det jo ofte. vi nordmenn sponser bistand til korrupte politikere i utlandet. så pr dd utgjør sikkert ikke Marius og nora det største dragsuget. man må jo nesten regne med at ei mor "passer på ungen" sin.

.

Jeg er med glede med å sponse kongehuset.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 timer siden):

Jeg er med glede med å sponse kongehuset.

ja det er ikke jeg. kongelige etterkommere klarer seg selv greit. de er jo i Davos med  WEF og resten av globalist gjengen

9a8dbcc880fb85bde01540a29e7e421751001d58

0d58e533-ed7e-49eb-8c72-ec24d8e629ff?fit

Endret av Ænema
tasteleif
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (3 minutter siden):

ja det er ikke jeg. kongelige etterkommere klarer seg selv greit. de er jo i Davos med  WEF og resten av globalist gjengen

9a8dbcc880fb85bde01540a29e7e421751001d58

Globaliseringen har funket greit da. 

Økt kjøpekraften din med flere tusen prosent

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finlay skrev (6 timer siden):

Har inntrykk av at Nora distanserer seg fra SE etter posegate. Mulig hun har mistet noen samarbeid, mulig det er blitt stilt noen krav fra svigers?

Før postet de daglige bilder sammen, og kommenterte ivrig bildene til hverandre med "Mi amore, elsker deg♥️" o.l.

Nå er de vel knapt sammen i det hele tatt (offentlig)? Nora repostet heller ikke den mildt sagt lite flatterende bursdagshilsenen fra SE, selv om hun repostet andre.

Så tipper hun kanskje ikke var så veldig fornøyd med denne hilsenen🤔

 

Vet ikke sikkert, men lurer på om dette er et gammelt bilde i tillegg? Syns jeg har sett det før. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Zenhouse skrev (7 minutter siden):

Vet ikke sikkert, men lurer på om dette er et gammelt bilde i tillegg? Syns jeg har sett det før. 

Bildet er fra de glade dager i sus og rus, da de var alien bimbo fairies, slikket rumper, drakk vin til frokost, og hadde “noe seksuelt” som Nora uttrykte det i en eller annen podcast. Virker som det er slutt på det nå, i hvert fall offentlig.


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (1 time siden):

ja det er ikke jeg. kongelige etterkommere klarer seg selv greit. de er jo i Davos med  WEF og resten av globalist gjengen

9a8dbcc880fb85bde01540a29e7e421751001d58

0d58e533-ed7e-49eb-8c72-ec24d8e629ff?fit

Gjør det noe da? Det er viktige saker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (10 minutter siden):

Gjør det noe da? Det er viktige saker.

jeg er ikke enig i at å fø på kongelige er en viktig sak. iallfall ikke disse som tror de kan oppføre seg som jørgen hattemaker, med godene til kong salomon.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...