Gå til innhold

Nora Haukland og Marius Høiby


Justlooking

Anbefalte innlegg

Frisk Frosk skrev (15 minutter siden):

Selv dette bildet av NH som er tatt av andre viser jo hvor mye hun har fikset i ansiktet.

Det er like trist som det forrige bildet en annen la ut av henne, selv om det ser "bedre" ut. Det viser like godt hvor enormt mye hun har endret i ansiktet. Behovet for å endre seg til noe man ikke er og samtidig rusbruk/dopbruk, det er en veldig trist kombinasjon.

Fillere, Botox og kanskje også operasjoner, siden hun ser ut som en annen person - mer samisk faktisk, selv om hun ser kunstig ut og ikke i nærheten av hvor flott en som er naturlig samisk, kan være. 
Så er det en kjent sak at dopbruk kan gi deigete og dårlig hud

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bøtteballetten skrev (6 timer siden):

Det er sørgelig at hun har ødelagt utseendet sitt. 

Hun har jo en venninne som inspirerer….

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kågebruker skrev (3 minutter siden):

Hun har jo en venninne som inspirerer….

Ja dessverre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/30/2022 at 1:04 AM, Justlooking said:

Marius var sammen med en rikmannsdatter fra Drammen og flyttet med henne til California da hun skulle gå på skole der. Han gikk også et eller annet der men ble sammen med en modellbekjent av kjæresten og avbrøt skolen og flytter med hun nye til London. Der fikk han noen kortvarige jobber via bekjentskaper som «prins»  men alt ble kortvarig. Så var det tilbake til Norge og noen år som samboer med modellen før det ble slutt. Selv har han vel jobbet litt med motorsykler i Lier men aner ikke hva han gjør nå, om noe i det hele tatt.

Men han er jo sønnen til kronprinsessen og klarer seg nok fint uansett … 

Men fra rikmannsdatter til (playboy)modell og deretter til en influenser som er både bestevenninne og klinevenninne til Sophie Elise er det tilsynelatende en litt nedadgående spiral ..  Jaja, han finner vel ut av det 😊

Er det lov å spørre hva Marius jobber med eller evnt studerer for tiden, for det kan jo ikke være helt gratis å reise til Barbados ( såklart en mulighet at influenservenninnen betaler da) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Inkognitoher said:

Fillere, Botox og kanskje også operasjoner, siden hun ser ut som en annen person - mer samisk faktisk, selv om hun ser kunstig ut og ikke i nærheten av hvor flott en som er naturlig samisk, kan være. 
Så er det en kjent sak at dopbruk kan gi deigete og dårlig hud

Vil tro de fleste influenserne bruker botox og fillern etc., så neppe spesielt for henne da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/6/2022 at 7:55 AM, Hulderen said:

Så unødvendig å skrive! Ikke er det sant heller. Marius er en pen mann. Nora er også pen, bare synd at hun sminker seg så hardt.

mulig Marius er en pen mann, men hva driver han egentlig med tro? Jobber han, studerer han? Er han influenser, har fått med meg at han flyttet hjem til Skaugum så har gjerne ikke så store utgifter, likefullt er det vel vanlig at en 26 åring har en jobb eller studerer 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

timbar skrev (1 time siden):

Vil tro de fleste influenserne bruker botox og fillern etc., så neppe spesielt for henne da.

Mange influensere som er operert og bruker fillere/Botox, så ikke spesielt for Nora. Riktig det. Men hun er vel den som er mest ugjenkjennelig (sammen med SE) i forhold til hvordan de så ut før

timbar skrev (1 time siden):

mulig Marius er en pen mann, men hva driver han egentlig med tro? Jobber han, studerer han? Er han influenser, har fått med meg at han flyttet hjem til Skaugum så har gjerne ikke så store utgifter, likefullt er det vel vanlig at en 26 åring har en jobb eller studerer 

Lille Marius er lærling som bilmekaniker. Visstnok innenfor Harley Davidson MC

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (6 timer siden):

Så lenge Marius som er en voksen mann bor på Skaugum som er en eiendom hvis drift er sponset av det norske folket, da tenker jeg det også er helt legalt at det stilles krav til oppførsel og livsvalg.

Ingen tvinger ham å bo der, ingen tvinger NH å bo der. Men velger de å bo der så velger de også en sterkere tilknytning også praktisk til kongehuset, og det forplikter.

Ingen tvinger dem til å bo der, og jeg har ingen tro på at de betaler markedsleie for den typen bolig av den størrelsen og med den standarden og beliggenheten i Asker for å bo der.

Så lenge de velger å bo der bør det stilles krav til dem. Vil de ikke følge disse ganske så rimelige kravene (ikke true andre, ikke drive med dop, ikke offentlig fronte en skadelig livsstil), så bør de flytte og betale leie eller kjøpe seg noe de har råd til, uten knytninger til Kongehuset.

Så og be dem flytte fra Skaugum ville være en passende konsekvens? 
jeg tror det stilles krav til dem, og jeg tror ikke kronprinsparet har gitt henne et klapp på skulderen for godt gjort og god  pr. For alt vi vet har hun fått « en sjanse til «. For alt vi vet skal de flytte innen sommeren. Det er privat.  Om mm hadde kastet henne ut hadde vel det like gjerne blitt hyklersk. De har tilknytning til kongehuset, men er ikke en del av kongehuset, så jeg vet ikke helt hva denne konsekvensen folk ønsker skulle være. Marthas valg fikk konsekvenser , fordi hun er en del av kongehuset.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (Akkurat nå):

Så og be dem flytte fra Skaugum ville være en passende konsekvens? 
jeg tror det stilles krav til dem, og jeg tror ikke kronprinsparet har gitt henne et klapp på skulderen for godt gjort og god  pr. For alt vi vet har hun fått « en sjanse til «. For alt vi vet skal de flytte innen sommeren. Det er privat.  Om mm hadde kastet henne ut hadde vel det like gjerne blitt hyklersk. De har tilknytning til kongehuset, men er ikke en del av kongehuset, så jeg vet ikke helt hva denne konsekvensen folk ønsker skulle være. Marthas valg fikk konsekvenser , fordi hun er en del av kongehuset.

 

 

Hun har jo hatt flere blemmer siste halvåret, noe som burde vært tatt med i beregningen før de tillot om hun/de skulle kunne bli boende på Skaugum. Det er jo en del sikkerhetshensyn som også må tas. En person som driver utpreget festing, fyll og dop passer dårlig inn i dette, spesielt siden hun velger å fronte dette offentlig gjennom sin bedriftskanal.

Skaugum eies av de som til enhver tid er kronprinspar, eller bare kronprin eller kronprinsesse. Det vil si at eiendommen forvaltes av kongefamiliens viktigste medlemmer. Kronprinsparet får også penger fra staten som skal dekke drift av eiendommer. Da bør man kunne stille krav til at det ikke skal bo personer på eiendommen som velger å fronte dop og fyll på egne bedriftskanaler, fordi bedriften drar nytte av at eier har boadress på Skaugum.

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 5.3.2023 den 12.36):

Hakke peiling, men veldig rart at omtrent ingen nyhetskanaler har nevnt at vår fremtidige dronnings svigerdatter, var avbildet med noe hvitt i posen...

Det var jo hun som holdt posen og ikke SE.

 

Tysk media har grepet fatt i det. Mette Marit er veldig populær i Tyskland, og media der har publisert det usladdete bildet av N og SE, og de skriver at Mette Marit ble svært opprørt og at det ble oppvaskmøte på Skaugum.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 time siden):

Tysk media har grepet fatt i det. Mette Marit er veldig populær i Tyskland, og media der har publisert det usladdete bildet av N og SE, og de skriver at Mette Marit ble svært opprørt og at det ble oppvaskmøte på Skaugum.

Har du navnet på den tyske avisen som har skrevet dette? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tysk sladrepresse kan man nok ta med en klype salt, men vil uansett tro at også svigers har reagert på bildet. 

Jeg håper Nora tar et standpunkt ift narkotikabruk og sin offentlige opptreden etter dette. Uansett hvordan man ser det, så er hun nå tilknyttet kongefamilien -og alt av fremtidige skandaler hun og bestevenninnen hennes iscenesetter vil farge av på nettopp dem. 

Hun bor på Skaugum, og på fritiden ruser hun seg og bader naken med Sophie Elise - Norges største "gi faen"-influencer. Jeg tror hun burde gjøre noen grep. 

Det er ikke kult for MM å bli slarvet om i Tyskland. Kongefamilien vår har egentlig vært ganske skånet for skandaler. Det er de ikke-kongelige i nærmeste familien (som begynner å bli ganske mange)  som hiver på dem skandale etter skandale nå. 

Endret av Isild
  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (13 timer siden):

Hun har jo hatt flere blemmer siste halvåret, noe som burde vært tatt med i beregningen før de tillot om hun/de skulle kunne bli boende på Skaugum. Det er jo en del sikkerhetshensyn som også må tas. En person som driver utpreget festing, fyll og dop passer dårlig inn i dette, spesielt siden hun velger å fronte dette offentlig gjennom sin bedriftskanal.

Skaugum eies av de som til enhver tid er kronprinspar, eller bare kronprin eller kronprinsesse. Det vil si at eiendommen forvaltes av kongefamiliens viktigste medlemmer. Kronprinsparet får også penger fra staten som skal dekke drift av eiendommer. Da bør man kunne stille krav til at det ikke skal bo personer på eiendommen som velger å fronte dop og fyll på egne bedriftskanaler, fordi bedriften drar nytte av at eier har boadress på Skaugum.

Jeg er enig i alt dette, men hvilken konsekvens er det folk etterlyser? Ja, man bør kunne stille krav, men tenker du kronprinsparet  har gitt henne grønt lys til og bruke dop? Skulle regjeringen blande seg, på vegne skattebetalerne, og kaste dem ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at konsekvensen sikkert blir at kronprinsparet antagelig tar en prat først og fremst med Marius, om at offentlig dopskandale, badelandgate og rumpeslikking med Sophie Elise ikke er forenelig med å ha adresse på Skaugum. 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spitzy skrev (1 time siden):

Jeg er enig i alt dette, men hvilken konsekvens er det folk etterlyser? Ja, man bør kunne stille krav, men tenker du kronprinsparet  har gitt henne grønt lys til og bruke dop? Skulle regjeringen blande seg, på vegne skattebetalerne, og kaste dem ut? 

Måten du spør på er stråmannsargumentasjon, og er ikke i nærheten av noe som helst jeg har skrevet. Men jeg skal svare deg likevel:

Jeg personlig mener at hvis NH skal fortsette å være en del av kongefamilien og M og NH skal fortsette å bo på Skaugum så bør NH gå ut offentlig og beklage, ta avstand fra dop og også at hun søker hjelp for sitt rusbruk og avhengighetsproblem (dop, fyll, operasjoner/inngrep - alt dette henger sammen).

Eller, hun og M bør flytte fra Skaugum.

At kronprinsparet prater med henne og M, det tar jeg for gitt, for de er et oppegående par, og i det minste H tror jeg ikke vil akseptere dette uten at det blir drastisk endring hos M og NH.

 

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/7/2023 at 12:28 PM, Hulderen said:

Ja, Nora  er samboer med Mette Marits sønn. Men hun er ikke svigerdatter. Det skjer faktisk noe når man gifter seg. For eksempel så er Mette Marit og Morten Borg Marius sine nærmeste pårørende. Den dagen Marius og Nora eventuelt gifter seg, så blir Nora hans nærmeste pårørende.

Jeg har samboer og vi har felles barn. Hvorvidt vi gifter oss eller ikke påvirker ikke hvorvidt min svigermor(det er ikke akkurat en beskyttet tittel, så jeg kaller henne det ja) er min samboers nærmeste pårørende.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diam0nd

Den lange stillheten fra Nora nå, er jo over 3 uker siden hun gav lyd, det indikerer i allefall på at hun tar hendelsen seriøst til en viss grad, og ikke gir fan som visse andre gjør. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor et ung par ønsker å bo på en gård langt ute i Asker- med foreldre/svigers. Er de naturinteresserte? Glad i friluftsliv? Eller er de ikke istand til å betale husleie selv? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...