Gå til innhold

Nora Haukland og Marius Høiby


Justlooking

Anbefalte innlegg

Hulderen skrev (37 minutter siden):

Ja, Nora  er samboer med Mette Marits sønn. Men hun er ikke svigerdatter. Det skjer faktisk noe når man gifter seg. For eksempel så er Mette Marit og Morten Borg Marius sine nærmeste pårørende. Den dagen Marius og Nora eventuelt gifter seg, så blir Nora hans nærmeste pårørende.

Dette stemmer nok ikke lengre. Det var gjerne slik før i tiden når de fleste giftet seg og ansvaret for kvinnen ble "overført" fra foreldre til ektemann, men nå lever vi i 2023 og de sosiale reglene har endret seg.

Jeg er samboer og han er min nærmeste pårørende. Vi kommer nok aldri til å gifte oss, men bor sammen i et ekteskapslignende forhold med barn og hele pakken. Hadde vært rart om man fremdeles da skulle hatt mine foreldre som nærmeste pårørende når det er min partner jeg deler hverdagen med. 

  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Era Vulgaris skrev (7 minutter siden):

Jeg vil påstå at det er en forskjell på å være ‘kjent’ og å være en del av kongehuset. Alt koker jo ned til hvem vi som nasjon ønsker skal representere landet utad, og om kongehuset overlever alle disse nye, utagerende partnerne som kommer til. 
Hva jeg, et ubetydelig menneske i offentlig sammenheng, legger ut på Insta, er knekkende likegyldig. Mulig sjefen min hadde tatt en prat. 
Og denne saken har foreløpig fått null reell konsekvens for NH. 

Nettopp, så konsekvensene er større for henne enn for deg.

hun er ikke en del av kongehuset, derfor har hun ikke måttet holde pressekonferanse og unnskylde seg slik mm i sin tid måtte. Hva slags oppvask de har hatt i familien er jo ikke lett og si. Hun skal uansett ikke representere Norge utad. 
hvem er alle disse nye  utagerende partnerene som kommer til? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (6 minutter siden):

Nettopp, så konsekvensene er større for henne enn for deg.

hun er ikke en del av kongehuset, derfor har hun ikke måttet holde pressekonferanse og unnskylde seg slik mm i sin tid måtte. Hva slags oppvask de har hatt i familien er jo ikke lett og si. Hun skal uansett ikke representere Norge utad. 
hvem er alle disse nye  utagerende partnerene som kommer til? 

Durek og NH. MM var jo også ute og kjøre da hun møtte Håkon. 
Hvilke konsekvenser, og hvorfor sammenlikner du henne med meg? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Spitzy said:

hvem er alle disse nye  utagerende partnerene som kommer til? 

Det vet du vel?
Føst MM og Ari, så Durek, og nå denne Nora.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (1 minutt siden):

Det vet du vel?
Føst MM og Ari, så Durek, og nå denne Nora.

Ari tok livet sitt til slutt, holder ikke? Fortfatterskapet fortsatte, men ble ikke det samme med slottets sensur. Mette Marit måtte gi en offentlig unnskyldning for utagerende ungdomtid. Prinsessen har sluttet og representere pga valg av partner. Jeg mener at alle disse du nevner har fått konsekvenser , så jeg vet ikke det nei. 
 

nei, Nora har foreløpig ikke tatt livet sitt, ikke måtte unnskylde seg offentlig, og Marius har ikke måtte slutte og representere  kongehuset , noe som hadde vært litt rart siden han aldri har gjort det. 
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (9 minutter siden):

Durek og NH. MM var jo også ute og kjøre da hun møtte Håkon. 
Hvilke konsekvenser, og hvorfor sammenlikner du henne med meg? 

Fordi du snakket om forskjell på kong Salomon og jørgen hattemaker, jeg trodde du mente deg/oss  som jørgen hattemaker.
Forholder til durek har ikke fått konsekvenser for prinsessen?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spitzy skrev (14 minutter siden):

Ari tok livet sitt til slutt, holder ikke? Fortfatterskapet fortsatte, men ble ikke det samme med slottets sensur. Mette Marit måtte gi en offentlig unnskyldning for utagerende ungdomtid. Prinsessen har sluttet og representere pga valg av partner. Jeg mener at alle disse du nevner har fått konsekvenser , så jeg vet ikke det nei. 
 

nei, Nora har foreløpig ikke tatt livet sitt, ikke måtte unnskylde seg offentlig, og Marius har ikke måtte slutte og representere  kongehuset , noe som hadde vært litt rart siden han aldri har gjort det. 
 

 

Marius er ikke medlem av det norske kongehuset og representerer derfor ikke dette.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 minutt siden):

Marius er ikke medlem av det norske kongehuset og representerer derfor ikke dette.

Nei.. der er jo det jeg skriver. 

så og gi han samme konsekvensen som prinsessen går ikke. Så hva? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Spitzy said:

Ari tok livet sitt til slutt, holder ikke? Fortfatterskapet fortsatte, men ble ikke det samme med slottets sensur. Mette Marit måtte gi en offentlig unnskyldning for utagerende ungdomtid. Prinsessen har sluttet og representere pga valg av partner. Jeg mener at alle disse du nevner har fått konsekvenser , så jeg vet ikke det nei. 
 

nei, Nora har foreløpig ikke tatt livet sitt, ikke måtte unnskylde seg offentlig, og Marius har ikke måtte slutte og representere  kongehuset , noe som hadde vært litt rart siden han aldri har gjort det. 
 

 

Jeg mente bare å svare på nøyaktig det du spurte om.

Barn og nå stebarnebarn av kongeparet har uten tvil valgt partnere som ikke har vært typen til å gå stille i dørene. "Utagerende" er uttrykk som har blitt  brukt. Hvor klokt dette har vært, har jo salige tante Ragnhild vært inne på.
Folk flests interesse er stor, for både de kongelige og de som er nært knyttet til dem. Pressen er nådeløse, selv om den norske ikke er så ille. Interessen er så stor, at selv de mest oppmerksomhetssøkende kan få problemer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eagle_up_high skrev (6 timer siden):

IMG-1819.jpg

har alltid tenkt hun var naturlig men hun har jo fikset på masse...  

Så utrolig og naturlig vakker hun var.

Slike bilder viser til fulle hvor j... denne influencer-industrien er. Den ødelegger folk både utvendig og innvendig.

Dette er virkelig nitrist å se.

  • Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (2 minutter siden):

Så utrolig og naturlig vakker hun var.

Slike bilder viser til fulle hvor j... denne influencer-industrien er. Den ødelegger folk både utvendig og innvendig.

Dette er virkelig nitrist å se.

Det verste er vel at hun fronter kokainbruk og slipper unna med det 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (1 time siden):

Nei.. der er jo det jeg skriver. 

så og gi han samme konsekvensen som prinsessen går ikke. Så hva? 

Så lenge Marius som er en voksen mann bor på Skaugum som er en eiendom hvis drift er sponset av det norske folket, da tenker jeg det også er helt legalt at det stilles krav til oppførsel og livsvalg.

Ingen tvinger ham å bo der, ingen tvinger NH å bo der. Men velger de å bo der så velger de også en sterkere tilknytning også praktisk til kongehuset, og det forplikter.

Ingen tvinger dem til å bo der, og jeg har ingen tro på at de betaler markedsleie for den typen bolig av den størrelsen og med den standarden og beliggenheten i Asker for å bo der.

Så lenge de velger å bo der bør det stilles krav til dem. Vil de ikke følge disse ganske så rimelige kravene (ikke true andre, ikke drive med dop, ikke offentlig fronte en skadelig livsstil), så bør de flytte og betale leie eller kjøpe seg noe de har råd til, uten knytninger til Kongehuset.

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sett dette? Fra Se & Hør pluss: https://www.seher.no/kongelig/rasende-etter-sjokk-bildet/78676633

Har ikke Se og hør pluss, så jeg får ikke lest det som står i linken. 

Men etter overskriften å dømme, så virker det som at kronprinsparet er ikke fornøyde med det Instagram-bildet med Nora og Sophie Elise. Jeg håper virkelig at det vil få konsekvenser for Nora..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eagle_up_high skrev (9 timer siden):

IMG-1819.jpg

har alltid tenkt hun var naturlig men hun har jo fikset på masse...  

Men ser hun ut som bildet til høyre? Du har jo plukket ut det verste bildet av henne du kunne finne. For meg ser det ut som det er lagt på filter. Tenk på SE. Hun ser jo totalt ulik ut på egne bilder og på bilder tatt av andre.

Her er et bilde av henne tatt av en nøytral person, nemlig en fotograf i TV2. 

 

92497A68-ACA8-4CA6-B06F-A984FF28D0C9.jpeg

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (4 timer siden):

Durek og NH. MM var jo også ute og kjøre da hun møtte Håkon. 
Hvilke konsekvenser, og hvorfor sammenlikner du henne med meg? 

Det der er vel ikke riktig. Mette-Marit var vel ferdig med den verste festeperioden da hun møtte Haakon. Hun roet seg før hun fikk Marius.

Det er klart hun hadde en helt annen tilværelse som singel alenemor enn hun har nå, men ute å kjøre var hun vel ikke på det tidspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (36 minutter siden):

Det der er vel ikke riktig. Mette-Marit var vel ferdig med den verste festeperioden da hun møtte Haakon. Hun roet seg før hun fikk Marius.

Det er klart hun hadde en helt annen tilværelse som singel alenemor enn hun har nå, men ute å kjøre var hun vel ikke på det tidspunktet.

Men hun måtte allikevel stå til rette og forklare seg til offentligheten om sin fortid før hun giftet seg med Håkon. Jeg husker godt tv-intervjuet med henne fra den gangen. Hun slapp ikke unna. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hulderen skrev (6 timer siden):

Ja, Nora  er samboer med Mette Marits sønn. Men hun er ikke svigerdatter. Det skjer faktisk noe når man gifter seg. For eksempel så er Mette Marit og Morten Borg Marius sine nærmeste pårørende. Den dagen Marius og Nora eventuelt gifter seg, så blir Nora hans nærmeste pårørende.

Jo, hun er svigerdatter. Ikke ekteskap som avgjør det. Jeg er samboer og har svigerforeldre. Skulle noe skje med min sambo, så er jeg nærmeste pårørende. 
Fullt mulig at også Nora og Lille Marius har tegnet samboeravtale. 
Mange som bare bor sammen i våre dager, og aldri gifter seg. Svigerfamilie har de like fullt. Men kanskje ikke i dine øyne da 😉

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 time siden):

Men ser hun ut som bildet til høyre? Du har jo plukket ut det verste bildet av henne du kunne finne. For meg ser det ut som det er lagt på filter. Tenk på SE. Hun ser jo totalt ulik ut på egne bilder og på bilder tatt av andre.

Her er et bilde av henne tatt av en nøytral person, nemlig en fotograf i TV2. 

 

92497A68-ACA8-4CA6-B06F-A984FF28D0C9.jpeg

Bildet jeg postet var på jodel i går så det er ikke jeg som har funnet det.

Det bildet du valgte er fra hun var på love island. Her er bilder fra de siste mnd:

nora-haukland-zeigt-sich-auf-einer-norwe

15442202.webp

77305045.jpg

hun ser ut som en annen person nesten. enig at på smilebilder syntes det ikke så mye men syns utrolig godt når hun ikke smiler. hun har fikset på sykt mye. masse fillers og botox. mer "katt"

  • Liker 19
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (4 timer siden):

Så utrolig og naturlig vakker hun var.

Slike bilder viser til fulle hvor j... denne influencer-industrien er. Den ødelegger folk både utvendig og innvendig.

Dette er virkelig nitrist å se.

Herre min så vakker hun var før hun opererte seg.

Lurer på hvem forbildet hennes er.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 time siden):

Men ser hun ut som bildet til høyre? Du har jo plukket ut det verste bildet av henne du kunne finne. For meg ser det ut som det er lagt på filter. Tenk på SE. Hun ser jo totalt ulik ut på egne bilder og på bilder tatt av andre.

Her er et bilde av henne tatt av en nøytral person, nemlig en fotograf i TV2. 

 

92497A68-ACA8-4CA6-B06F-A984FF28D0C9.jpeg

Selv dette bildet av NH som er tatt av andre viser jo hvor mye hun har fikset i ansiktet.

Det er like trist som det forrige bildet en annen la ut av henne, selv om det ser "bedre" ut. Det viser like godt hvor enormt mye hun har endret i ansiktet. Behovet for å endre seg til noe man ikke er og samtidig rusbruk/dopbruk, det er en veldig trist kombinasjon.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...