Gå til innhold

Han har filmet meg i skjul under sex, igår oppdaget jeg det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde knust mobilen hans i veggen. Han skjelver selvfølgelig fordi han ble tatt. Det han gjør er ulovlig og kan anmeldes. Hadde ikke orket å se fyren i trynet igjen.

Anonymkode: 74a5e...84c

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

😞 Han prøvde veldig å forsvare det med at jeg er så fin og deilig og om jeg ikke synes det er litt pirrende som sagt..

Anonymkode: c9d99...f0c

Samme manipuleringsteknikken som de som banker dama si fordi hun har vært ute med venner bruker "Unnskyld men jeg er bare så utrolig glad i deg og redd for at noe skal skje deg" og når partnere voldtar kona si "Du er så deilig at jeg kan ikke la vær". 

 

Anonymkode: c0f3c...18b

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han har vært drittsekk, men om det hadde kommet ut hadde jeg gjort det slutt umiddelbart, og det vet han, for det sa jeg. Og da ble han nesten på gråten og begynte å skjelve. Han er ikke typen

Anonymkode: c9d99...f0c

Men du har vel ikke kontroll på hvorvidt det kommer ut? Veldig dumt å være naiv, selv om han påstår å være lei seg. 

Anonymkode: c4e54...831

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow. Dette vet jeg faktisk ikke om jeg hadde kommet over. skikkelig overtramp og hva sier dette egentlig om hans evne til å vurdere hva som er greit og ikke. Mangel på respekt, for grenser, deg osv. Tenker også som de andre at du er naiv og tror du "vet" at det ikke kommer ut. Noen kan ha det allerede. Gjør du det slutt kan han velge å dele. Gjør han det slutt kan han velge å dele. Blir han sur kan han dele. Stjeler noen tlf kan det deles. osv osv osv.

Anonymkode: 7ee75...e99

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han har vært drittsekk, men om det hadde kommet ut hadde jeg gjort det slutt umiddelbart, og det vet han, for det sa jeg. Og da ble han nesten på gråten og begynte å skjelve. Han er ikke typen

Anonymkode: c9d99...f0c

Nehei … hadde du tidligere trodd han «var typen til» å filme deg i skjul mens dere hadde sex?

Anonymkode: f8003...9f1

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krev at du skal se det sammen med ham. Deretter finner du ut hvor alt er, later som alt er greit. I stedet tar du det med deg til politiet, og anmelder jævelen.

Anonymkode: e5bbc...f9d

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de andre - du er utrolig naiv. Ikke er de videoene kun på telefonen heller. De er lagret på skytjenester og han har kopier. Anmeld og dump han. 

Anonymkode: b5182...ff9

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Krev at du skal se det sammen med ham. Deretter finner du ut hvor alt er, later som alt er greit. I stedet tar du det med deg til politiet, og anmelder jævelen.

Anonymkode: e5bbc...f9d

Dette!!!! 👏👏👏👏👏👏👏👏 Akuratt det jeg hadde gjort!!

Anonymkode: c0f3c...18b

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde meg og da jeg var gift med en muslimsk mann. Det ble en hard krangel på familievernkontoret.

Det er ulovlig uten tillatelse og veldig respektløst. Skjønner godt du reagerer.

Anonymkode: a8bb0...640

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har han skylagring på telefonen sin er dette lagret for evig og alltid. Er du skikkelig uheldig så eier skytjenesten han bruker også rettighetene til videoene...

Anonymkode: 0191d...7bd

Du kan slette filer fra sky, da. Er ikke noe magisk evigvarende, er bare fillagring…

Anonymkode: 72017...681

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skaffer deg bevis på at han har filmet deg uten ditt samtykke (film ham gjerne i smug når han innrømmer det igjen). Så går du gjennom mobil, PC, pad ol sammen med ham og får slettet alt. Vurder så om du gidder å  være sammen med ham. Hvis du ønsker anmelder du. Alternativt hvis han noen sinne  truer med å publiserer bildene eller faktisk gjør det så gir du ham beskjed at du anmelder og så går du rett til politiet. Du har tross alt bevis.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Tuba said:

Du skaffer deg bevis på at han har filmet deg uten ditt samtykke (film ham gjerne i smug når han innrømmer det igjen). Så går du gjennom mobil, PC, pad ol sammen med ham og får slettet alt. Vurder så om du gidder å  være sammen med ham. Hvis du ønsker anmelder du. Alternativt hvis han noen sinne  truer med å publiserer bildene eller faktisk gjør det så gir du ham beskjed at du anmelder og så går du rett til politiet. Du har tross alt bevis.

Dette er det eneste riktige, for han her må jo stoppes. Det er et overgrep TS!!!! Ikke la ham manipulere deg til å tro at det ikke er så ille. 

Det at han ikke engang tar ansvar og i stedet UNNSKYLDER MED AT DET ER JO LITT PIRRENDE?!!! Det er vanvittig skummelt! Det viser jo at han ikke eier verken respekt for deg eller at han angrer i det hele tatt. 

Anonymkode: bf3df...0f7

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva skal jeg gjøre da? Google meg halvt i hjel gjennom sider hvor det blir delt intime bilder og filmer av jenter i det skjulte? Hadde vært så stressa at jeg hadde ikke fungert🤦‍♀️ Eller bare prøve å stole på han?

Anonymkode: c9d99...f0c

Hører du deg selv? For en ting å si. 😞 Heller velge å "stole på" en som ikke kan stoles på? Det går jo ikke å stole på en slik skittstøvel. Aldri.

Du burde tvinge han til å slette alt fra telefonen (husk at en del telefoner har "søppelbøtte" også nå). SE at han sletter alt. Dump, anmeld, og snakk med noen om dette.

Jeg ville ringt mora hans også. Fyfaen.

Anonymkode: d19e7...d7a

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sørget for at de videoene ble slettet, og gjort det slutt.

Og gjort det veldig klinkende klart at dersom dette ender på nett anmelder du. 
 

Det er helt sykt, og det er ulovlig. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde klikket helt og anmeldt. Deretter krysset fingrene for at det var nok for at han ikke utsatte andre for dette. 

Anonymkode: a8ae0...ecb

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det der er ikke greit uten å spørre! Snakk med han

11 hours ago, AnonymBruker said:

En ting er at jeg sender bilder til han når vi er borte fra hverandre, og når han spør meg om å få ta bilder av meg. Men å bli filma i skjul synes jeg er skikkelig ugreit og noe jeg er lite komfortabel med

Desverre har du gitt han tillatelse til intimitet her. Barrieren er brutt. Disse bildene kan bli misbrkt og.
Det slår ihjel litt av sperrene han skulle hatt.

Du kan true med anmeldelse fordi det ikke var frivillig. Det går ikke gjennom. Men da er du garantert at han ikke kan misbruke dem uten å få straff. Liten trøst. Men noe.

Anonymkode: a19a9...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Dette!!!! 👏👏👏👏👏👏👏👏 Akuratt det jeg hadde gjort!!

Anonymkode: c0f3c...18b

 

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Hører du deg selv? For en ting å si. 😞 Heller velge å "stole på" en som ikke kan stoles på? Det går jo ikke å stole på en slik skittstøvel. Aldri.

Du burde tvinge han til å slette alt fra telefonen (husk at en del telefoner har "søppelbøtte" også nå). SE at han sletter alt. Dump, anmeld, og snakk med noen om dette.

Jeg ville ringt mora hans også. Fyfaen.

Anonymkode: d19e7...d7a

Hjelper ikke når ligger på skytjenester allerede. Sånt r ikke borte bare med å knuse telefonen eller se på at han sletter dem.
Anmeld ts. Politiet registrer navn tidspunkt og sånn
 

Anonymkode: a19a9...1f9

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...