Gå til innhold

Han har filmet meg i skjul under sex, igår oppdaget jeg det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er i 20 årene og har et ganske aktivt sexliv. Vi har vært sammen lenge og kjenner hverandre godt. Men igår oppdaget jeg noe som gjorde at tilliten fra min side fikk seg en solid brist.😞 Jeg så tlf hans vippet fremover bak noen bøker på en hylle vi har ovenfor sengen. Jeg var på topp og fikk plutselig øye på tlf rettet mot meg. jeg tok tak i tlf og spurte hva faen? Før jeg så at den allerede hadde filmet rundt 10 min. Han ble helt shaky og prøvde å få meg med på at dette var null stress og om jeg ikke syntes det var litt pirrende?
 

En ting er at jeg sender bilder til han når vi er borte fra hverandre, og når han spør meg om å få ta bilder av meg. Men å bli filma i skjul synes jeg er skikkelig ugreit og noe jeg er lite komfortabel med. 

Han innrømmet å ha gjort det to ganger tidligere og jeg fikk se videoene. Bare meg i fokus og som ble filmet på de videoene å. Det verste er at det virker som han hver bidige gang har plassert tlf på en litt fucka måte så bare ansiktet mitt vises flere ganger under videoene.
 

Jeg vet jo at de ikke kommer ut, men jeg aner jo ikke om det skjer om det skulle bli slutt mellom oss engang, men det lo han bare bort og sa at det ville han aldri gjort. Fortsatt litt ubehagelig. Ellers har vi det veldig fint sammen, så jeg må nok bare svelge noen kameler her og stole på han.

Noen som har vært «utsatt» for det samme?

Anonymkode: c9d99...f0c

  • Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan dere se på det sammen og se hva dere syns om det. Noe som kan endres?

Anonymkode: a60c3...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært utsatt for det, men hadde slitt veldig med tillit og forlanget at alt ble slettet imens jeg så på. Vet ikke engang om jeg haddr turt å ha sex med han på lenge, i frykt for at han gjør det igjen. Hvorfor være sammen med noen som ikke er åpen og ærlig? 

Første bud om man i det hele tatt skal lage noe slikt er samtykke, deretter å skjule alt av ansikter og mulighet for gjenkjenning. 

Anonymkode: d97c5...cad

  • Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig dårlig gjort. Vi filmer, men han spurte først. Han filmer også sånn at ansiktet mitt ikke synes. 

Anonymkode: 77294...253

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svar så langt. Kjenner at jeg sitter inne med mye sinne akkurat nå, samtidig som jeg har denne hva hvis og hva om tankegangen, og den stresser meg veldig. Vurderer å gå meg en lang tur etter middag idag. Bare for å få litt space fra hverandre så jeg får klarnet hodet litt😞 Han prøvde veldig å forsvare det med at jeg er så fin og deilig og om jeg ikke synes det er litt pirrende som sagt..

Anonymkode: c9d99...f0c

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått

Hvordan vet du at det ikke kommer ut? Han er jo åpenbart ikke ærlig og redelig. Disgusting oppførsel. Jeg får mark av hva noen av damene her inne finner seg i. Det er et grovt og alvorlig overtramp! 

Endret av Hottentått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Vi er i 20 årene og har et ganske aktivt sexliv. Vi har vært sammen lenge og kjenner hverandre godt. Men igår oppdaget jeg noe som gjorde at tilliten fra min side fikk seg en solid brist.😞 Jeg så tlf hans vippet fremover bak noen bøker på en hylle vi har ovenfor sengen. Jeg var på topp og fikk plutselig øye på tlf rettet mot meg. jeg tok tak i tlf og spurte hva faen? Før jeg så at den allerede hadde filmet rundt 10 min. Han ble helt shaky og prøvde å få meg med på at dette var null stress og om jeg ikke syntes det var litt pirrende?
 

En ting er at jeg sender bilder til han når vi er borte fra hverandre, og når han spør meg om å få ta bilder av meg. Men å bli filma i skjul synes jeg er skikkelig ugreit og noe jeg er lite komfortabel med. 

Han innrømmet å ha gjort det to ganger tidligere og jeg fikk se videoene. Bare meg i fokus og som ble filmet på de videoene å. Det verste er at det virker som han hver bidige gang har plassert tlf på en litt fucka måte så bare ansiktet mitt vises flere ganger under videoene.
 

Jeg vet jo at de ikke kommer ut, men jeg aner jo ikke om det skjer om det skulle bli slutt mellom oss engang, men det lo han bare bort og sa at det ville han aldri gjort. Fortsatt litt ubehagelig. Ellers har vi det veldig fint sammen, så jeg må nok bare svelge noen kameler her og stole på han.

Noen som har vært «utsatt» for det samme?

Anonymkode: c9d99...f0c

Hvordan vet du det? Inntil for ca 5 minutter siden visste du ikke at han hadde filmet deg engang.

  • Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet du det? Inntil for ca 5 minutter siden visste du ikke at han hadde filmet deg engang.

Han har vært drittsekk, men om det hadde kommet ut hadde jeg gjort det slutt umiddelbart, og det vet han, for det sa jeg. Og da ble han nesten på gråten og begynte å skjelve. Han er ikke typen

Anonymkode: c9d99...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at det ikke kommer ut? Det kan du ikke vite. Det kan være han har sendt hele eller deler av vidoer til andre allerede. Den dagen forholdet tar over, etter en krangel eller hva som helst så kan videoene være over alt på nett…. 
 

Den tilliten hadde vært brutt for min del. Det er rett og slett utilgivelig! 

Anonymkode: 3e7c1...00f

  • Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han har vært drittsekk, men om det hadde kommet ut hadde jeg gjort det slutt umiddelbart, og det vet han, for det sa jeg. Og da ble han nesten på gråten og begynte å skjelve. Han er ikke typen

Anonymkode: c9d99...f0c

Igjen: inntil for 5 minutter siden var du ikke klar over at han «er typen» til å filme deg heller. Jeg syns du har en litt naiv innstilling til dette, og også gjerne overvurderer din egen makt/betydning over han.

  • Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han har vært drittsekk, men om det hadde kommet ut hadde jeg gjort det slutt umiddelbart, og det vet han, for det sa jeg. Og da ble han nesten på gråten og begynte å skjelve. Han er ikke typen

Anonymkode: c9d99...f0c

Altså, jeg syntes det kan være kult og pirrende med filming og sånt. Men i skjul? Overtramp og overgrep vil jeg si. Helt utilgivelig. 
 

Og hvis noen mener det ikke er overgrep: Jo, i det øyeblikket noen filmer deg mot din viten i en intim situasjon, så mister du faktisk kontroll på deg selv og din egen kropp. Ingen vet hva som skjer med disse bildene og filmene videre. De kan bli delt med vilje, ved et uhell og han kan bli hacket uten å selv være klar over det.

Retten til å bestemme over egen kropp, person og intimitet forsvinner i det noen filmer deg på denne måten. Derfor mener jeg det er et overgrep. 

  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet de ikke kommer ut? Nei, det vet du ikke!! Når han filmer deg i skjult. Så er han truende til å dele med andre å. Er du helt blank oppi hjernen?

Anonymkode: f945e...786

  • Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjorde eksen min også. Filmet med et digitalt kamera. Han har mistet kameraet.. Dette er 15 år siden, ingenting har heldigvis dukket opp enda, men skikkelig ugreit og ukomfortabelt.. 

Anonymkode: 537d7...4df

  • Liker 11
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du vet de ikke kommer ut? Nei, det vet du ikke!! Når han filmer deg i skjult. Så er han truende til å dele med andre å. Er du helt blank oppi hjernen?

Anonymkode: f945e...786

Hva skal jeg gjøre da? Google meg halvt i hjel gjennom sider hvor det blir delt intime bilder og filmer av jenter i det skjulte? Hadde vært så stressa at jeg hadde ikke fungert🤦‍♀️ Eller bare prøve å stole på han?

Anonymkode: c9d99...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om grensesetting og hva som er OK og IKKE. Det å filme i skjul uten at man har hatt en samtale om filming av hverandre i akten og hvor sexy det kan være, så blir det faktisk ett overgrep.

Jeg sender mye av meg selv til mine partnere, og jeg elsker å filme hverandre under sex - MEN I SKJUL??? IKKE FAEN.

Det er ikke OK, og det håper jeg du får frem til typen din. Risikoen er at du ligger allerede ute på anonib og reddit... 

Anonymkode: 52f88...ca6

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert kjempestas å ha sex med ham neste gang......eller kommer du til å lure på hvordan du ser ut på film...

Tror dette er kjørt.

Anonymkode: 13102...b16

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Han har vært drittsekk, men om det hadde kommet ut hadde jeg gjort det slutt umiddelbart, og det vet han, for det sa jeg. Og da ble han nesten på gråten og begynte å skjelve. Han er ikke typen

Anonymkode: c9d99...f0c

Å herregud. Så naiv det går an å bli🤦‍♀️For det første er det for sent når det har kommet ut. For det andre visste du ikke at han var typen til å sette opp skjult kamera og filmet DEG mens dere har sex heller. Men det hadde han tydeligvis null problemer med. Han hadde også fortsatt med det hvis du ikke oppdaget det. Går håpe for din del at tilliten fortsatt er der da. Men det er ikke akkurat noen bunnsolid kar du har funnet deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...