Gå til innhold

Han har filmet meg i skjul under sex, igår oppdaget jeg det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du, det der er ikke greit uten å spørre! Snakk med han

Desverre har du gitt han tillatelse til intimitet her. Barrieren er brutt. Disse bildene kan bli misbrkt og.
Det slår ihjel litt av sperrene han skulle hatt.

Du kan true med anmeldelse fordi det ikke var frivillig. Det går ikke gjennom. Men da er du garantert at han ikke kan misbruke dem uten å få straff. Liten trøst. Men noe.

Anonymkode: a19a9...1f9

Nei, man har ikke gitt tillatelse til å filmes i seksuelle situasjoner uten samtykke bare fordi man har sendt noen bilder frivillig tidligere!

Jeg kan samtykke til sex når jeg selv ønsker det, og det er like fullt ett overgrep om den samme personen gjør det mot min vilje ved en senere anledning.

At man sier ja en gang, betyr ikke at man alltid sier ja!

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Desverre har du gitt han tillatelse til intimitet her. Barrieren er brutt.

Anonymkode: a19a9...1f9

Tullprat. 

Anonymkode: 77294...253

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde definitivt krevd at alt ble sletta imens jeg så på. Sjekket om han har andre filmer og bilder, andre steder. Man kan egentlig ikke stole på noen for sånt.

Deretter hadde jeg vurdert forholdet.

Anonymkode: 85ea4...50e

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje kjent han lenge, men dette er en helt ny side av han, som han har greid å holde skjult, og han har en seksuelle grenseløshet som er alarmerende. Jeg har opplevd det samme selv, og det var selvsagt bare toppen av isfjellet. For visst viste han det til andre, i hovedsak brukte han det for å sette stemninga og pirre de han etterhvert viste seg å være utro med, andre kvinner, menn, par osv.  Noe av det havnet også på xhamster, men anonymisert, så vidt jeg vet. Og han både gråt og skalv han også, ikke var han typen til det heller, spilte rollen som den bunnsilide, trofaste kjæresten som fordømte utroskap og aldri hadde kjent tiltrekning mot en mann i hele sitt liv. Var selvsagt bare løgn alt sammen, og i ettertid er jeg glad jeg ikke nølte spesielt lenge og kvittet meg med han raskt. 

Anonymkode: 6188a...cf5

  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette hadde skjedd meg, ville jeg spilt med og latet som at det er pirrende. Og fått tillit fra han til å se alt han hadde på pc og mobil av bilder/videoer av meg. Det er veldig mulig at han har flere videoer og bilder.

Deretter ville jeg unnskyld fravær av sex med alt jeg kunne, slettet alt jeg kom over av bilder/videoer av meg på pc og mobilen hans (selv de uskyldige, han fortjener såpass) når anledningen bydde seg og slått opp med god samvittighet. Tillit går begge veier.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 8.37):

Hva skal jeg gjøre da? Google meg halvt i hjel gjennom sider hvor det blir delt intime bilder og filmer av jenter i det skjulte? Hadde vært så stressa at jeg hadde ikke fungert🤦‍♀️ Eller bare prøve å stole på han?

Anonymkode: c9d99...f0c

Husk at det er ikke slik at alt må tilgis..

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 7.52):

Jeg vet jo at de ikke kommer ut, men jeg aner jo ikke om det skjer om det skulle bli slutt mellom oss engang, men det lo han bare bort og sa at det ville han aldri gjort.

Wow :klaske:

Jeg har ikke den største omgangskretsen men har kunne sett noen slike videoer hvis jeg hadde ønsket fra partner/eks som villig har delt videoer til venner/bekjente/kollegaer.

Har også reparert en del pc`er til folk og sett mye rart som kan komme frem da. Så lenge som videoer/filer finnes lagret en plass så KAN de plutselig dukke opp en dag.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min gjorde akk det samme, det var en gang han skulle ta bilde, så var det mørkt under dyna slik at blitsen kom på. Han snakket det bort og jeg spurte om å få se på bildene og videoene han har. Da fikk han tilfeldigvis skikkelig vondt i magen og måtte på do. Jeg ba han ha mobilen på nattbordet mens han skulle på do, men det nektet han. Han gikk jo selvfølgelig på do for å slette de, og kom tilbake helt klar for å vise meg telefonen sin. Jeg slo opp etter en mnd elns, mye annet spilte også inn. Vet ikke om han har slettet de helt eller lagret de noen andre steder jeg ikke vet om. 
Har enda ikke kommet over det den dag idag, og det er 3 år siden. Tenker på det innimellom, men det har ikke blitt lekket noe enda som jeg vet hvertfall. 
trist at noen kan tro dette er greit

Anonymkode: e7f5a...c55

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en drittsekk. Trodde dette var ulovlig? 

Anonymkode: 31bdd...701

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Herregud for en drittsekk. Trodde dette var ulovlig? 

Anonymkode: 31bdd...701

Det er ulovlig. 

Anonymkode: 77294...253

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...