Gå til innhold

Andre hjemmedate, ingenting skjedde nå heller!? Bare ute etter maten min? 🤪


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 hours ago, AnonymBruker said:

Så koselig ❤️ hold oss oppdatert!

Anonymkode: 830c9...245

Nei, hold det for deg selv ts. 

Anonymkode: 0d7d6...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble kjent med verdens flotteste og deiligste dame. Aner faen ikke hvorfor jeg har draget på de som kan få hvem de vil.  Må være mitt blikk, som til tross for lav selvtillit og selvfølelse, kommer frem med den rette kvinnen. 

Etter... 3 dater ? Ble hun frustrert, og sa... "Skal vi ikke pule ?". 

Som den halv autisten jeg er, tok jeg nå hintet. Det var jo liksom veldig så rett på saken. 

To jukk senere, og jeg var i mål 😉

Hun også. 

Match! 

I det seksuelle plan i alle fall. 😁

Point being, jeg er sjenert og forsiktig. Fra dag en av var jeg betatt av henne. Synes hun var grisedeilig. Men jeg respekterte henne. Ville ikke gå for fort frem. Tok det rolig. Tydeligvis litt for rolig, fordi hun var vandt til at folk var VELDIG frempå. 

Skulle jeg ha en konklusjon ? Annet enn at..  folk er forskjellige ? Tror ikke det. 

Hadde hun ikke likt paprika/sopp/løk hadde jeg aldri orket mer enn en date. 

Hun gjorde det. 

Vi fikk 3 barn, giftet oss og... 

Bare spøker. 

Innadvendt og sjenert er ikke alltid beste komboen. Men ting kan blomstre med nok tid. 

Lykke til. 

Jeg tror han kanskje ønsker og vil mer enn han viser deg.

 

 

Anonymkode: 422f8...f47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ble kjent med verdens flotteste og deiligste dame. Aner faen ikke hvorfor jeg har draget på de som kan få hvem de vil.  Må være mitt blikk, som til tross for lav selvtillit og selvfølelse, kommer frem med den rette kvinnen. 

Etter... 3 dater ? Ble hun frustrert, og sa... "Skal vi ikke pule ?". 

Som den halv autisten jeg er, tok jeg nå hintet. Det var jo liksom veldig så rett på saken. 

To jukk senere, og jeg var i mål 😉

Hun også. 

Match! 

I det seksuelle plan i alle fall. 😁

Point being, jeg er sjenert og forsiktig. Fra dag en av var jeg betatt av henne. Synes hun var grisedeilig. Men jeg respekterte henne. Ville ikke gå for fort frem. Tok det rolig. Tydeligvis litt for rolig, fordi hun var vandt til at folk var VELDIG frempå. 

Skulle jeg ha en konklusjon ? Annet enn at..  folk er forskjellige ? Tror ikke det. 

Hadde hun ikke likt paprika/sopp/løk hadde jeg aldri orket mer enn en date. 

Hun gjorde det. 

Vi fikk 3 barn, giftet oss og... 

Bare spøker. 

Innadvendt og sjenert er ikke alltid beste komboen. Men ting kan blomstre med nok tid. 

Lykke til. 

Jeg tror han kanskje ønsker og vil mer enn han viser deg.

 

 

Anonymkode: 422f8...f47


hva var spøken her?

Anonymkode: b890b...e38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Ble kjent med verdens flotteste og deiligste dame. Aner faen ikke hvorfor jeg har draget på de som kan få hvem de vil.  Må være mitt blikk, som til tross for lav selvtillit og selvfølelse, kommer frem med den rette kvinnen. 

Etter... 3 dater ? Ble hun frustrert, og sa... "Skal vi ikke pule ?". 

Som den halv autisten jeg er, tok jeg nå hintet. Det var jo liksom veldig så rett på saken. 

To jukk senere, og jeg var i mål 😉

Hun også. 

Match! 

I det seksuelle plan i alle fall. 😁

Point being, jeg er sjenert og forsiktig. Fra dag en av var jeg betatt av henne. Synes hun var grisedeilig. Men jeg respekterte henne. Ville ikke gå for fort frem. Tok det rolig. Tydeligvis litt for rolig, fordi hun var vandt til at folk var VELDIG frempå. 

Skulle jeg ha en konklusjon ? Annet enn at..  folk er forskjellige ? Tror ikke det. 

Hadde hun ikke likt paprika/sopp/løk hadde jeg aldri orket mer enn en date. 

Hun gjorde det. 

Vi fikk 3 barn, giftet oss og... 

Bare spøker. 

Innadvendt og sjenert er ikke alltid beste komboen. Men ting kan blomstre med nok tid. 

Lykke til. 

Jeg tror han kanskje ønsker og vil mer enn han viser deg.

 

 

Anonymkode: 422f8...f47

r/ihavesex

Anonymkode: 0d7d6...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjenk han! Neida..(joda)


Han vil sikkert ta det litt easy? Noe jeg tar som et bra tegn. I mitt hode betyr det at han liker deg ekstremt godt, og ikke vil jinxe (eller hvordan det skrives) noe - ved å kjøre hele løpet ut for tidlig. Den beste sexen har man med dem man er trygg på og har en god relasjon til. Som andre sier, du vet ikke historien hans. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Vera said:

Sjenk han! Neida..(joda)


Han vil sikkert ta det litt easy? Noe jeg tar som et bra tegn. I mitt hode betyr det at han liker deg ekstremt godt, og ikke vil jinxe (eller hvordan det skrives) noe - ved å kjøre hele løpet ut for tidlig. Den beste sexen har man med dem man er trygg på og har en god relasjon til. Som andre sier, du vet ikke historien hans

Det trenger ikke å være noen historie. Det at en dame viser at hun er super interessert i å ligge med en mann er ekstremt sjelden, og vanskelig å tro hvis hun ikke er direkte

Anonymkode: 0d7d6...1e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det trenger ikke å være noen historie. Det at en dame viser at hun er super interessert i å ligge med en mann er ekstremt sjelden, og vanskelig å tro hvis hun ikke er direkte

Anonymkode: 0d7d6...1e0

Nei absolutt ikke - men Ts sier at han er en evig ungkar..om dette har vært ønsket eller uønsket fra hans side kommer ikke frem..men om det er uønsket kan det ligge mye historie om avvisning, dårlig selvtillit osv i bunn. Da er det kanskje vanskelig å gjøre fremstøt - om man tidligere har en historie som sier at man kommer til å bli avvist feks? Ikke vet vi om han har hatt forhold i tiden som ungdom/ung voksen - og opplevd noe sårende der (for mange er ungdomstiden og opplevelsene der skjellsettende).
Eller så liker han bare å bruke tid..alt må respekteres - og ingen skal presses til noe om de ikke er klar.

For meg er det et kvalitetstegn om man ønsker å holde litt igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han nevnte en ex i helgen, uten at jeg begynte å spørre og grave noe om det. Neste helg skal vi på konsert, om han kommer seg hjem fra jobb, så da blir det kanskje action på ett eller annet tidspunkt? Uten at det egentlig er så viktig, bare jeg får kose mer med ham 😃

Anonymkode: 655cf...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 11.30):

Har truffet en fyr via bekjente. Han la meg til på Facebook, jeg la ham etter noen mnd til på snap, og det utviklet seg til en nå over 40 dagers snapstreak. 

Tror han er litt sånn evig ungkar, veldig engasjert i jobben sin, og lavt selvbilde når det kommer til utseende. Komplimentene hagler og jeg er dødsbetatt av hele fyren, så for tre helger siden spurte jeg om vi skulle gå ut og drikke øl og spise burger. Pga jobb kokte det bort i kålen, men jeg tok sats og inviterte ham hit på pizza og film. Han dro hjem kl 0630 neste morgen, men ingenting skjedde. Selv ble jeg så akutt sjenert at jeg knapt turde å se på ham 🤪

Så gjentok vi i går, han fikk middag og kake, jeg klødde ham på ryggen etter oppfordring tidligere i uken, prøvde å ta hånden hans et passende sted i en film, praten gikk lett og han dro hjem kl 10.30 der han takket for god mat og fantastisk selskap og at vi måtte gjenta...og det var det! 

 

Vet han er den eneste som kan svare, men jeg synes liksom jeg «maser» nok på ham om jeg ikke skal fremstå som helt desperat. Jeg har det egentlig helt fint som aleneboende og singel, det mangler egentlig ikke på tilbud, men de er ikke interessante. Og nå er jeg der at jeg drar frem tlf hver gang jeg hører meldingslyd og jeg blir glad når det er fra ham og nesten skuffet om det er fra noen andre, og jeg dagdrømmer om både kos og verre ting, jeg som fader ikke husker når jeg tilfredsstilte meg selv sist....

Anonymkode: 655cf...067

Ro helt ned… ikke stress.. æsj 

Anonymkode: c3515...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned på kne, så skal du se det hjelper. Hvis ikke, dump han.

Anonymkode: 5f0d6...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår felles bekjente spurte meg etter tredje date om det ble han og meg, da svarte jeg «om det er opp til meg.så»
Noen timer senere våkner jeg fra en middagslur og daten har sendt melding om at vår løsmunnete felles venn hadde fått ham til å rødme, og fortalt ham noe som var veldig fint som han trodde kanskje det ikke var meningen han skulle få vite? 

Ja der var katten ute av sekken liksom…
Men det var heldigvis gjensidig!! 😃


«Skulle jeg ikke siiii det?» spurte vår felles venn 🤪

I dag var vi til samme tid på samme sted på jobb og det ble både smasking og grafsing 😃

Anonymkode: 655cf...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...