Gå til innhold

Andre hjemmedate, ingenting skjedde nå heller!? Bare ute etter maten min? 🤪


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Det utviklet seg til en snapstreak"

 

Dette sier mye om hvordan dating har blitt ..med soMe...

Anonymkode: b3030...4cd

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

"Det utviklet seg til en snapstreak"

 

Dette sier mye om hvordan dating har blitt ..med soMe...

Anonymkode: b3030...4cd

Haha ja! Huff! Jeg bevisst nekter å legge til dater og tindermatcher på snap fordi da forsvinner den gode kommunikasjonen med en gang og går over i meningsløse bilder og tomler opp 

Anonymkode: 3e76b...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Her må du nok ta ansvar selv! Jeg fant min drømmenmann på samme måten, hadde jeg ikke gjort noe, så hadde det ikke blitt noe. Men når vi først kom over kneika, så var han helt faktastisk.

Folk har bagasje som ikke er så lett å forstå før man blir bedre kjent. 😊Lykke til!

Anonymkode: 1a537...1be

 dette var et tankevekkende og fint innlegg uavhengig av tråden. Folk har forskjellig bagasje, og det ligger ikke for alle å ta insj,  av ulike årsaker.  Det er ikke alltid så lett å snakke om temaet heller, det beste er å la det skje. Og av og til tør en ikke, men da må en eller annen bare komme over kneika og ta en kjemperåsjans. 

Anonymkode: b3030...4cd

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres veldig koselig ut og at dere holder på å bli bedre kjent? Du tror at han har dårlig selvtillit og det virker som at han ikke helt tør å tro på at du er interessert i noe mer. I akkurat denne relasjonen kan det da hende at du må vise deg litt "desperat" som du kaller det, være den som tar initiativet. Det skal vel gå bra det? Hvis han ikke vil noe mer nå så sier han vel nei takk neste gang.

Anonymkode: 85abb...beb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Uuufff....... ikke be ham over mer, han er ikke interessert på den måten

Anonymkode: f209b...b83

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han høres ikke interessert ut på noen romantisk eller seksuell måte.  Du er friendzonet 

Anonymkode: 3e76b...c2d

Hvordan vet dere dette? TS har ikke spurt han om sex. 

Anonymkode: b890b...e38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes egentlig du har hintet en del TS, som mann ser jeg ikke helt hva du kunne gjort annerledes ut fra det du skriver. Holde i hånden og klø på ryggen er jo relativt tydelige tegn på at man ønsker mer nærhet, og jeg stusser litt på at han har trukket seg unna ut fra det du skrev om det. Kan hende han sliter med noe (noe som har skjedd tidligere i livet) eller så er han kanskje ikke interessert dessverre. 

Anonymkode: 09722...218

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har truffet en fyr via bekjente. Han la meg til på Facebook, jeg la ham etter noen mnd til på snap, og det utviklet seg til en nå over 40 dagers snapstreak. 

Tror han er litt sånn evig ungkar, veldig engasjert i jobben sin, og lavt selvbilde når det kommer til utseende. Komplimentene hagler og jeg er dødsbetatt av hele fyren, så for tre helger siden spurte jeg om vi skulle gå ut og drikke øl og spise burger. Pga jobb kokte det bort i kålen, men jeg tok sats og inviterte ham hit på pizza og film. Han dro hjem kl 0630 neste morgen, men ingenting skjedde. Selv ble jeg så akutt sjenert at jeg knapt turde å se på ham 🤪

Så gjentok vi i går, han fikk middag og kake, jeg klødde ham på ryggen etter oppfordring tidligere i uken, prøvde å ta hånden hans et passende sted i en film, praten gikk lett og han dro hjem kl 10.30 der han takket for god mat og fantastisk selskap og at vi måtte gjenta...og det var det! 

 

Vet han er den eneste som kan svare, men jeg synes liksom jeg «maser» nok på ham om jeg ikke skal fremstå som helt desperat. Jeg har det egentlig helt fint som aleneboende og singel, det mangler egentlig ikke på tilbud, men de er ikke interessante. Og nå er jeg der at jeg drar frem tlf hver gang jeg hører meldingslyd og jeg blir glad når det er fra ham og nesten skuffet om det er fra noen andre, og jeg dagdrømmer om både kos og verre ting, jeg som fader ikke husker når jeg tilfredsstilte meg selv sist....

Anonymkode: 655cf...067

Tror sjansen er stor for at han er meget beskjeden, og at han synes å ta steg er vanskelig. Kanskje han ikke er vant med det, og ikke helt vet hva han skal gjøre og hvordan han skal gå frem. Kanskje han er dritnervøs også. Det kan egentlig være et godt tegn og tyde på at han liker deg veldig godt. 

To dater er for øvrig tidlig i prosessen, og det kan hende at han ikke er helt klar for neste steg. 

At han er beskjeden og kanskje uerfaren tyder på at han er en keeper, for da har du ingenting å være redd for i fremtiden med tanke på utroskap o.l., og du kan nærmest forme han slik du vil. 

Anbefaler deg at du tar mer initiativ. Høres ikke ut som om at du har noe å tape på det. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg syntes egentlig du har hintet en del TS, som mann ser jeg ikke helt hva du kunne gjort annerledes ut fra det du skriver. Holde i hånden og klø på ryggen er jo relativt tydelige tegn på at man ønsker mer nærhet, og jeg stusser litt på at han har trukket seg unna ut fra det du skrev om det. Kan hende han sliter med noe (noe som har skjedd tidligere i livet) eller så er han kanskje ikke interessert dessverre. 

Anonymkode: 09722...218

Jeg er mann og dama må si «la oss ha sex» o.l for at det skal skje nå. Hvorfor skal jeg drive å synse i alt mulig?

Anonymkode: b890b...e38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Synes det høres veldig koselig ut og at dere holder på å bli bedre kjent? Du tror at han har dårlig selvtillit og det virker som at han ikke helt tør å tro på at du er interessert i noe mer. I akkurat denne relasjonen kan det da hende at du må vise deg litt "desperat" som du kaller det, være den som tar initiativet. Det skal vel gå bra det? Hvis han ikke vil noe mer nå så sier han vel nei takk neste gang.

Anonymkode: 85abb...beb

 

Bombasi skrev (13 minutter siden):

Tror sjansen er stor for at han er meget beskjeden, og at han synes å ta steg er vanskelig. Kanskje han ikke er vant med det, og ikke helt vet hva han skal gjøre og hvordan han skal gå frem. Kanskje han er dritnervøs også. Det kan egentlig være et godt tegn og tyde på at han liker deg veldig godt. 

To dater er for øvrig tidlig i prosessen, og det kan hende at han ikke er helt klar for neste steg. 

At han er beskjeden og kanskje uerfaren tyder på at han er en keeper, for da har du ingenting å være redd for i fremtiden med tanke på utroskap o.l., og du kan nærmest forme han slik du vil. 

Anbefaler deg at du tar mer initiativ. Høres ikke ut som om at du har noe å tape på det. :) 

Eh nei

Anonymkode: f209b...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er mann og dama må si «la oss ha sex» o.l for at det skal skje nå. Hvorfor skal jeg drive å synse i alt mulig?

Anonymkode: b890b...e38

Javel. Men da er du ganske dårlig på å lese signaler. 

Anonymkode: 09722...218

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Javel. Men da er du ganske dårlig på å lese signaler. 

Anonymkode: 09722...218

Hvorfor kan ikke TS bare spørre? Er ikke verre enn det. 

Anonymkode: b890b...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor kan ikke TS bare spørre? Er ikke verre enn det. 

Anonymkode: b890b...e38

TS har jo vært veldig tydelig med å holde hånd/klø på ryggen og attpåtil spørre om han vil bli klødd igjen. Det går nesten ikke å være mer tydelig enn det. 

Anonymkode: 09722...218

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS har jo vært veldig tydelig med å holde hånd/klø på ryggen og attpåtil spørre om han vil bli klødd igjen. Det går nesten ikke å være mer tydelig enn det. 

Anonymkode: 09722...218

Ta på pikken hans er tydeligere enn dét. 

Anonymkode: b890b...e38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal spørre ham. Må bare vente på rett anledning. Gidder liksom ikke buse ut «vi må snakke sammen, hvor er vi på vei bla bla», hadde noen gjort det med meg hadde jeg fått noia. Bortsett fra om han hadde gjort det 🤪

Samtalen har nå fortsatt ufortrødent i dag, så ingenting er «kleint». 

Anonymkode: 655cf...067

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ta på pikken hans er tydeligere enn dét. 

Anonymkode: b890b...e38

Jada, men man er rimelig sær om man kun forstår det ved å bli tatt på pikken mener nå jeg. Dessuten er det ikke sikkert det blir sex med en gang, men de fleste menn vil forstå det som et godt tegn når hun vil ha han inntil seg. At han ikke vil det skyldes som regel enten noe bakenforliggende som har skjedd tidligere i livet eller at han rett og slett ikke er interessert. 

Anonymkode: 09722...218

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var mannen min når vi møttes. 

Måtte rett og slett bare legge meg inntil han når vi så skrekkfilm og ta det derifra. Beføle han litt til vi endelig fikk på plass det første kysset 🤣

Skikkelig tenåringsvibber men vi er nå gift nå så 😉

Anonymkode: 9f008...a12

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Hvordan vet dere dette? TS har ikke spurt han om sex. 

Anonymkode: b890b...e38

Fordi han trekker seg unna, vrir seg vekk når hun prøver å være fysisk og sier nei takk når hun spør om han vil hun skal være mer fysisk 

Anonymkode: 3e76b...c2d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg dro i gang litt i går, ryggkløing og pjusking og da sa han jeg ikke måtte gjøre ham bortskjemt eller noe sånt. Så fikk han en voldsom latterkule av noe tv vi så på og vred seg liksom ut av rekkevidde og da følte jeg meg omtrent som en overgriper. Spurte ham noen timer etterpå om han ville ha mer, da sa han at han trengte ikke. 

Anonymkode: 655cf...067

Han høres ikke interessert ut 

Anonymkode: 1db8c...ab4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

 

Eh nei

Anonymkode: f209b...b83

Bøyer meg i støvet for argumentasjonen her. :ironi:

Anonymkode: 85abb...beb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Fordi han trekker seg unna, vrir seg vekk når hun prøver å være fysisk og sier nei takk når hun spør om han vil hun skal være mer fysisk 

Anonymkode: 3e76b...c2d

Kan hende han var overstimulert 🤪 Jeg eeeelsker å bli klødd på ryggen selv, men det kan bli for mye etter en stund! 

Anonymkode: 655cf...067

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...