Gå til innhold

Andre hjemmedate, ingenting skjedde nå heller!? Bare ute etter maten min? 🤪


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har også daten en slik mann. Vi hadde flere hjemmedater hvor det ikke skjedde noe mellom oss. Han dro også hjem. En kveld etter mye vin spurte jeg ham bare rett ut: "ja, men skal vi ikke bare ligge sammen da?" Det ble ligging😆 i ettertid spurte jeg ham hvorfor han ikke hadde prøvd seg på noe annet enn en lang klem ved avskjed og da sa han at for ham var det viktig at damen tok initiativ fordi han var redd for å prøve seg i tilfelle han misforstod situasjonen. 

Vi hadde en "greie" i 5mnd, ble aldri oss. Men det var av helt andre grunner. 

Anonymkode: ae827...133

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han vil garantert ha deg. Men han er veldig sjenert og redd for å trå feil. Tenk hvor utrolig spennende situasjon du kan skape ved å ta initiativet til sex da? Sette deg over fanget hans, kile han på halsen med ansiktet ditt, kjenne på skuldrene og overkroppen hans, se han inn i øynene og kysse han. Jeg er sikker på at han vil respondere bra på det! Du trenger ikke si noe. Bare reis deg stille opp mens han ser på deg og lurer på hvor du skal. Gjør det med den største selvsikkerhet. Han rekker å stoppe deg hvis han absolutt ikke vil, men da vil han faktisk ikke ha deg. Lykke til 😃

Anonymkode: e6a3e...4ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Han rekker å stoppe deg hvis han absolutt ikke vil

La oss håpe mannen ikke har vært utsatt for overgrep. Du er klar over hvor feil dette hadde sett ut, om kjønnene var snudd?

Anonymkode: d46aa...c5a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tok han opp ryggkløing, og alt er avklart 😃 Jeg har herved tillatelse til både kløing og klåing uten at han skal anmelde meg for usømmelig oppførsel. Så får jeg bare håpe han ikke plutselig flytter til andre siden av verden for å unngå meg 😂

Anonymkode: 655cf...067

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg traff min nåværende type, så var han veldig "på" på date to, ville ha kontakt, holde hender, og så når jeg klemte han merket jeg at han var hard.  Du merker på mannen om han er interessert.

 Om du har hatt denne fyren hos deg, og han ikke legger an på deg, eller viser at han synes du er flott og attraktiv, så kan det være at han ikke tenner på deg på den måten. Kanskje du kan gi det en siste sjanse, evt spørre han rett ut om hva han tenker? Synes han du er fin, og attraktiv, og er han interessert i en date til?

sier han ja, så tenker nå jeg at han har en diagnose som gjør at han er sosialt avskrudd og ikke stilt inn på andre. en eks var sånn, han har add og trekk på autisme. skjønn fyr men slitsomt.. :)

Anonymkode: 01fa1...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig fint gjort av deg å invitere mannen du liker på film og pizza. Håper det går som du ønsker, men om ikke så fortsett sånn

Anonymkode: 0d7d6...1e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med saken, trådstarter? Veldig interessant. Men som kvinne synes jeg det er litt rart at du ikke «merker» om det er kjemi eller interesse? 

Anonymkode: e38ab...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan går det med saken, trådstarter? Veldig interessant. Men som kvinne synes jeg det er litt rart at du ikke «merker» om det er kjemi eller interesse? 

Anonymkode: e38ab...f2e

Som mann syns jeg ikke det er merkelig i det hele tatt🤣

Anonymkode: 0d7d6...1e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderne liv ass…

Finnes jo en mellomting mellom sex og ingenting? Hvis folk vil holde igjen på sex er det jo greit, men en ekstra lang og varm hadet-klem, holde hender, kysse… Mye man kan gjøre lenge før man kommer til sex.

Anonymkode: f14e8...752

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.9.2022 den 10.53):

Moderne liv ass…

Finnes jo en mellomting mellom sex og ingenting? Hvis folk vil holde igjen på sex er det jo greit, men en ekstra lang og varm hadet-klem, holde hender, kysse… Mye man kan gjøre lenge før man kommer til sex.

Anonymkode: f14e8...752

Tenker jeg og.

Jeg tror jeg bare hadde prøvd å lene meg litt tilbake, og se hvilket utspill han tar neste gang.

Men jeg har fulgt mitt samme råd her, men det har ikke funket med nå sist. Altså, han sa ingenting, gjorde ingenting, altså det skjedde ingenting.

Så til slutt måtte jeg likevel ta initiativ. Det ble en slutt for oss. Vi er veldig forskjellig, men det funket godt for det, synes jeg. Dessverre ville han ikke tørre å satse. Tror han fryktet at det ikke kom til å gå. Det tror jeg gjelder mange, dessverre. Men er det ikke bedre å tørre, og heller feile. Enn aldri å prøve? Hm

Jeg har i hvert fall bestemt meg for å alltid ville tørre det jeg vil.

Endret av exictence
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (4 minutter siden):

Tenker jeg og.

Jeg tror jeg bare hadde prøvd å lene meg litt tilbake, og se hvilket utspill han tar neste gang.

Men jeg har fulgt mitt samme råd her, men det har ikke funket med nå sist. Altså, han sa ingenting, gjorde ingenting, altså det skjedde ingenting.

Så til slutt måtte jeg likevel ta initiativ. Det ble en slutt for oss. Vi er veldig forskjell8g, emn det funket godt for det, synes jeg. Dessverre ville han ikke tørre å satse. Tror han fryktet at det ikke kom til å gå. Det tror jeg gjelder mange, dessverre. Men er det ikke bedre å tørre, og heller feile. Enn aldri å prøve? Hm

Jeg har i hvert fall bestemt meg for å alltid ville tørre det jeg vil.

Jeg tror at de som påstår at de ikke vil satse fordi de frykter det ikke vil gå, redd for å bli såret osv egentlig merker at det er ikke det forholdet de vil ha. Så er det bare en mye penere måte å skylde på egne issues enn å si at nei sorry jeg føler ikke nok for deg til at jeg kan se for meg deg som kona mi. 

Er heller helt enig med deg man nå tørre å satse for å vinne men tydelig kommunikasjon og å ha visse krav og forventninger til hva slags oppførsel man godtar og ønsker er viktig. Om mannen er vinglete og dårlig på å kommunisere i begynnelsen så er han sånn i forhold også og det er en pain in the ass!

Anonymkode: 3e76b...c2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig. Om jeg skulle velge over å bli klødd på ryggen eller ha sex, hadde jeg nok valgt å bli klødd på ryggen 7 av 10 ganger. Minst.

Anonymkode: 77663...c3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg tror at de som påstår at de ikke vil satse fordi de frykter det ikke vil gå, redd for å bli såret osv egentlig merker at det er ikke det forholdet de vil ha. Så er det bare en mye penere måte å skylde på egne issues enn å si at nei sorry jeg føler ikke nok for deg til at jeg kan se for meg deg som kona mi. 

Jeg tenker at i flere tilfeller er det sånn som du sier.

Men jeg tror nå, etter erfaringer der jeg har hørt på andre som sier de ikke tør å gå inn i forholdet med den de elsker (ikke meg). Jeg føler de er åpne og tør å være ærlige til meg om det, når jeg selv ikke er involvert en gang.

Noen er så redde, fordi de tidligere har mistet, og de har følt at de har blitt i stykker innvendig. Noe traumatisk kan sitte så tungt i en at kroppen selv beskytter seg for å ta sjansen på å oppleve noe lignende igjen. 

Men jo, jeg tror også at da er kanskje ikke den partneren den rette. Men det kan og være tidspunktet at man ikke er klar. Det kan være mye som spiller inn. 

Det viktigste er å kjenne etter hvordan man har det med seg selv opp i dette. Kanskje man har det best med å holde avstand, å distansere seg.

Sitat

Er heller helt enig med deg man nå tørre å satse for å vinne men tydelig kommunikasjon og å ha visse krav og forventninger til hva slags oppførsel man godtar og ønsker er viktig.

Ja, viktig

Sitat

 

 

Om mannen er vinglete og dårlig på å kommunisere i begynnelsen så er han sånn i forhold også og det er en pain in the ass!

Anonymkode: 3e76b...c2d

Sannsynligvis ja. 

Men jeg tror også på at når noen endelig har kommet til det at de er kjærester, så vil kommunikasjonen løsne for begge parter, da de vil føle seg tryggere.

Han som ikke vil være kjærester med meg (det er slutt), ser på kjærester som noe som skal vare livet ut. 

Jeg ser jo også på det sånn, i hvert fall er troen der. Men føler jeg ser lettere på det likevel. Kjærester er en prøvelsetid, er det ikke? Vi har hverandre på godt og vondt, der og da. Jeg tenker det er viktig å leve her og nå, og gjøre det beste ut av det, ha det så godt vi kan. Så får det vise seg om det er mye vondt. Da blir det brudd. Det er vondt, men har jo vært verdifullt for det.

Livet er vondt på  mange måter uansett. Hvorfor ikke bare ta det gode med seg så lenge man kan? Nyte livet.

 

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvordan går det med saken, trådstarter? Veldig interessant. Men som kvinne synes jeg det er litt rart at du ikke «merker» om det er kjemi eller interesse? 

Anonymkode: e38ab...f2e

Joda, pga jobb har vi ikke truffet hverandre siden sist, men vi har snakket sammen hver dag og nå begynner han å tø opp. Snur kamera til selfiemodus på god morgen meldingene, i motsetning til før da det var kontorutsikt, jeg har fått tillatelse til både klø og klå og beskjed om å ikke ta et nei for et nei 🤪

Han har hele tiden gitt uttrykk for at han synes jeg er flott (og grei og flink til å lage mat 😂😂)

Tror kanskje det begynner å synke inn at min oppfatning av ham er annerledes enn selvbildet/tilliten hans. 
Denne helgen blir det ostekake og full klem når han kommer! 

Anonymkode: 655cf...067

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Joda, pga jobb har vi ikke truffet hverandre siden sist, men vi har snakket sammen hver dag og nå begynner han å tø opp. Snur kamera til selfiemodus på god morgen meldingene, i motsetning til før da det var kontorutsikt, jeg har fått tillatelse til både klø og klå og beskjed om å ikke ta et nei for et nei 🤪

Han har hele tiden gitt uttrykk for at han synes jeg er flott (og grei og flink til å lage mat 😂😂)

Tror kanskje det begynner å synke inn at min oppfatning av ham er annerledes enn selvbildet/tilliten hans. 
Denne helgen blir det ostekake og full klem når han kommer! 

Anonymkode: 655cf...067

Så koselig! Kos dere masse 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har han dratt hjem, ble her et døgn han 😃 

Full klem da han kom, så var det lankeholding med stryking mens vi så film, plutselig var klokken masse og han hadde drukket noen øl, så da var det soving i armkrok og spooning og lankeholdingen osv fortsatte i sofaen i dag. Turde liksom ikke kysse ham da, men før han dro klemte jeg ham igjen og ga han et kyss på halsen, og da ble det full smasking både i entreen, mellomgang og utenfor inngangsdøra. 
 

Han ville fikse middag til meg og bla bla…jeg har invitert ham med på en konsert neste helg og det hadde han lyst til allerede før vi møttes denne helgen, og ikke mindre etter denne i følge ham selv. Gjett om jeg gleder meg… 😃

Anonymkode: 655cf...067

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da har han dratt hjem, ble her et døgn han 😃 

Full klem da han kom, så var det lankeholding med stryking mens vi så film, plutselig var klokken masse og han hadde drukket noen øl, så da var det soving i armkrok og spooning og lankeholdingen osv fortsatte i sofaen i dag. Turde liksom ikke kysse ham da, men før han dro klemte jeg ham igjen og ga han et kyss på halsen, og da ble det full smasking både i entreen, mellomgang og utenfor inngangsdøra. 
 

Han ville fikse middag til meg og bla bla…jeg har invitert ham med på en konsert neste helg og det hadde han lyst til allerede før vi møttes denne helgen, og ikke mindre etter denne i følge ham selv. Gjett om jeg gleder meg… 😃

Anonymkode: 655cf...067

Så koselig ❤️ hold oss oppdatert!

Anonymkode: 830c9...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så gøy TS! Takk for oppdatering. 😄

Anonymkode: 85abb...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 11.30):

Har truffet en fyr via bekjente. Han la meg til på Facebook, jeg la ham etter noen mnd til på snap, og det utviklet seg til en nå over 40 dagers snapstreak. 

Tror han er litt sånn evig ungkar, veldig engasjert i jobben sin, og lavt selvbilde når det kommer til utseende. Komplimentene hagler og jeg er dødsbetatt av hele fyren, så for tre helger siden spurte jeg om vi skulle gå ut og drikke øl og spise burger. Pga jobb kokte det bort i kålen, men jeg tok sats og inviterte ham hit på pizza og film. Han dro hjem kl 0630 neste morgen, men ingenting skjedde. Selv ble jeg så akutt sjenert at jeg knapt turde å se på ham 🤪

Så gjentok vi i går, han fikk middag og kake, jeg klødde ham på ryggen etter oppfordring tidligere i uken, prøvde å ta hånden hans et passende sted i en film, praten gikk lett og han dro hjem kl 10.30 der han takket for god mat og fantastisk selskap og at vi måtte gjenta...og det var det! 

 

Vet han er den eneste som kan svare, men jeg synes liksom jeg «maser» nok på ham om jeg ikke skal fremstå som helt desperat. Jeg har det egentlig helt fint som aleneboende og singel, det mangler egentlig ikke på tilbud, men de er ikke interessante. Og nå er jeg der at jeg drar frem tlf hver gang jeg hører meldingslyd og jeg blir glad når det er fra ham og nesten skuffet om det er fra noen andre, og jeg dagdrømmer om både kos og verre ting, jeg som fader ikke husker når jeg tilfredsstilte meg selv sist....

Anonymkode: 655cf...067

Dette burde jo være drømmescenarioet for kvinner på KG som ikke vil ligge før ekteskapet og ønsker aseksuelle menn. 

Anonymkode: 2662d...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...