Gå til innhold

I hvilken alder var du ferdig med sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høres ut som et trist liv. Har du prøvd psykiater?

Anonymkode: 14456...040

Har du prøvd å sette ting på spissen før? Hvis ikke så skjønner jeg kommentaren din.. regner forøvrig med at du i dine egne øyne ikke har ett  særlig rikt sexliv å det er synn..  kanskje du skulle ønske det var mere spennende? 
-du har heller kanskje ikke aksept for at noen har mye sex med forskjellige lyster og kinks?😂 ikke er du særlig god på lese mellom linjene eller tolke ironi, skal jeg da anbefale deg psykiater slik at du kan leve lettere med dine sosiale handicap? Håper det bare er her inne på KG du er så lite oppegående, at du tolker deg greit frem IRL…❤️Peace✌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 9/22/2022 at 8:10 AM, AnonymBruker said:

Er glad i mannen min og har fått de barna jeg skal ha. Mannen min er den perfekte mann. Men sex føler jeg at jeg er ferdig med. Har tenkt tanken på om jeg er aseksuell jeg også. Jeg kan ikke tenke meg å sex med noen annen heller. Så er vel ikke mannen det er noe galt med. Har alltid følt sex er oppskrytt. Jeg er like gammel som deg.

Anonymkode: b6499...8fa

Hva mener mannen din om saken, mener han det samme som deg?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.9.2022 den 23.54):

Jeg trodde jeg var helt ferdig i en alder av 30 år. Jeg skilte meg da jeg var 33  og har innsett at jeg ikke var ferdig, jeg var bare med helt feil partner. Nå er det masse fyrverkeri i gjen. 

Anonymkode: f2fd9...777

Samme her, mange ganger gjelder det bare å ha rett partner. Selv har jeg alltid hatt veldig god sexlyst. Men med eksmannen forsvant den fordi det var så mye rundt forholdet som gjorde det uattraktivt. Fikk meg ny mann og OH MY GOD! sexlysten er på topp. K40. 

Anonymkode: ef52c...0de

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 22 og jeg ble singel etter ett lengre forhold. Har ikke hatt sex eller kjæreste siden da, og savner det heller ikke. Er nå 45.

Anonymkode: 9c9b2...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at mange har fokus på dette med alder. Tenker at det er opp til hva ein føler som betyr noe. Er selv nettopp passer 60 og har jevnleg sex, veit at mange på min alder ikke har sex men for meg er det er behov. Blir litt lei når eg ser at folk som er unge har slutta med sex, eg tror de går glipp av noe.

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nådd den respektable alder av 36 år, bare tanken på å skulle være "ferdig med sex" nå er jo helt absurd. Sjekka hormon-nivåene dine, TS?

Jeg er kvinne, vært gift i 10 år og vi har jevnlig sex (2-3 ganger i uka).

Anonymkode: 64365...72b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sex med mannen, men onanerer jevnlig. Så lysten i seg selv er ikke borte ennå, ihvertfall.

Kvinne 54

Anonymkode: 16307...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...