Gå til innhold

I hvilken alder var du ferdig med sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vanskelig å si. Men lysten har vært minimal de siste årene, har feks sluttet helt å onanere. så kanskje rundt 25/26? Kvinne. 

Anonymkode: 03de5...e7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er M50+ og på mange måter opplever jeg at sex er ikke lengre det som er helt fremst i bevisstheten min slik det har vært mesteparten av livet.

Litt paradoksalt er det da at når jeg senker skuldrene i forhold til å ha sex, så nyter jeg det så mye mer enn noensinne før. Det er tettere på, og mer intimt og kjærlighetsfullt enn noensinne.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (11 minutter siden):

Jeg er M50+ og på mange måter opplever jeg at sex er ikke lengre det som er helt fremst i bevisstheten min slik det har vært mesteparten av livet.

Litt paradoksalt er det da at når jeg senker skuldrene i forhold til å ha sex, så nyter jeg det så mye mer enn noensinne før. Det er tettere på, og mer intimt og kjærlighetsfullt enn noensinne.

 

Dette er godt og innsiktsfullt sagt! Sånn tror jeg faktisk mange av oss har det.

Anonymkode: 14456...040

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne 39 år og sexlysten er myye større nå enn i 20 årene. Under eggløsning onanerer jeg gjerne 3 ganger om dagen. Mannen får kjørt seg da😅

Anonymkode: 5bfa1...676

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33. Da fikk jeg barn, og etter det har jeg knapt hatt lyst en eneste gang. Dessverre, skulle inderlig ønske det ikke døde sånn.

Anonymkode: d5471...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sexlysten til ei på 19 kan ikke måles likedan med sexlysten til ei på 44...som er da det gikk nedover...😅

Anonymkode: b3f84...2a4

Jeg ville gjerne ha sex to-tre ganger daglig fra 16-33 år, men siste ti årene føles en gang i måneden for mye.

Anonymkode: d5471...812

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra i tenårene og i begynnelsen av nye forhold har jeg aldri hatt sexlyst, sikkert fordi jeg aldri har fått orgasme med en partner før. Jeg kunne ha lyst til å onanere frem til jeg var rundt 35, da forsvant stort sett lysten til det også. 

Anonymkode: 58f20...c6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var helt ferdig i en alder av 30 år. Jeg skilte meg da jeg var 33  og har innsett at jeg ikke var ferdig, jeg var bare med helt feil partner. Nå er det masse fyrverkeri i gjen. 

Anonymkode: f2fd9...777

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 og har et fantastisk sexliv med en som viser meg hver dag at jeg er fantastisk. Tidligere var det samliv med prototypen på det motsatte. Alt er relativt, og alder er et av det minste kriteriet.

Anonymkode: c2c24...fd1

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Må være et skikkelig varp av en mann som vil ha sex med noen som ikke har lyst.

Anonymkode: 5886f...209

En kone som ikke har lyst, er jo heller ikke noe varp for en normal mann, enten han er 30, 40 eller 60......

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at mannen overlevde kreft for 10 år siden ble det slutt på sex som en senskade, men jeg er fornøyd med womanizeren et par ganger i uka og elsker mannen like høyt. K62

Anonymkode: a92c7...f32

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke å gå ut og date etter langt forhold tok slutt da jeg var 32 og tenkte jeg var "ferdig" med menn og klarte meg helt fint uten.

Så hadde jeg et par treff et par år seinere, og så når jeg var 36 traff jeg en fantastisk mann som var stikk motsatt av en del menn jeg har vært med..og nå er jeg 39 og skjønner nesten ikke hvordan jeg klarte meg uten sex så lenge ;p En berikelse for mitt liv i alle fall!

Anonymkode: c7101...4b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som snart atter igjen vil falme…

Anonymkode: 03f8c...217

Det er ikke sikkert. Jeg er tryggere i meg selv og mine ønsker. Tidligere har jeg hatt sex på partners premisser alltid og fått lite igjen for det. Nå har jeg funnet meg en som virkelig setter mine behov høyt. Det har åpnet en ny verden for meg. Jeg tviler på at det blir langvarig med denne personen, men jeg har lært at jeg også kan ha det veldig godt! 

Anonymkode: f2fd9...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke jeg kan bli bundet litt mens jeg blir tatt hardt av alfahannen min ville jeg ikke ha så mye å leve for lengere😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 44 og har mindre lyst enn for et, to år siden. Mistenker det har mer å gjøre med min mann enn egen kropp. Han har i større og større grad blitt opphengt i sin egen fetisj, som jeg ikke syns er spesielt tennende. Nå er omtrent alle sex-situasjoner omgjort til hans fetisj på en eller annen måte. Blir lei. Har forsøkt å snakke om det mange ganger men uansett hvordan jeg formulerer meg så blir han så såret og lei seg og går helt i kjelleren. Så i stedet for at vi får en god prat om ting, ender det med at jeg trøste han og virkelig gå ut av mitt skinn for å reparere «skaden». Så har gitt opp å snakke med han. Bare spiller en rolle han ønsker for å ha sex. Og da blir lysten mindre. 

Anonymkode: 85673...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 52. Da mistet jeg mensen, og etter det forsvant lysten også. Sammenheng med fall i hormoner, tenker jeg.

Anonymkode: f8b42...141

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...