Gå til innhold

I hvilken alder var du ferdig med sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er K31, har så veldig lyst til å ha lyst men føler at den delen av kroppen er litt død. Vet ikke hvordan jeg skrur på igjen, kanskje det er hormonelt :( Har brukt p-piller og antidepressiva tidligere i livet, kanskje det ødela sexlysten og -evnen for livet. Synes det er trist, skulle ønske jeg hadde så stor glede av det som jeg leser en del her har.

Anonymkode: bf431...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferdig? Håper jeg ikke blir «ferdig» før helsen er så skranten at det er naturlig. Er 35 nå og sex blir bare bedre og bedre.

Er kvinne.  

Anonymkode: abbbf...3b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Må være et skikkelig varp av en mann som vil ha sex med noen som ikke har lyst.

Anonymkode: 5886f...209

Enig. Hvorfor tenkte han ikke på det?!! Han skulle visst at hun var kompatibel med han før han hoppet i det!  Skulle tro at han vektla andre ting enn bare sex. Men han er jo mann så det er bare tull, det vet vi jo.

Anonymkode: 34932...2b5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexlysten kan komme og gå gjennom livet. Nærmer meg 50 og er veldig aktiv enda. Men hadde en dupp da jeg hadde småbarn fordi sex gjerne krever overskudd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Etter at jeg fikk barn da jeg var 32 ble sex dessverre ikke det samme igjen. Fikk to forholdsvis tette barn og måtte klippes og sys helt til rattata ved begge fødsler. Har sex for mannen sin del, og ikke av lyst.

Anonymkode: cf798...2eb

Ja, mange som ofrer sitt sexliv på alteret som heter "føde barn" :( Men det ses på som en triviell plage etter fødsel. Ingen menneskerett å nyte sex, liksom. 

Anonymkode: bf431...be3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig. Hvorfor tenkte han ikke på det?!! Han skulle visst at hun var kompatibel med han før han hoppet i det!  Skulle tro at han vektla andre ting enn bare sex. Men han er jo mann så det er bare tull, det vet vi jo.

Anonymkode: 34932...2b5

Ingen kan forutsi hvorvidt man får sexlivet ødelagt av å føde barn.

Anonymkode: bf431...be3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PanteneProVVV skrev (2 timer siden):

Leste en artikkel i VG av Peder Kjøs angående forskjellen i lyst hos kvinner og menn. Noe sånt som; er du vant til å få servert hermetikk mens partneren din får et firestjerners måltid gjør det noe med forventningene. ”Hvis menn hadde fått orgasme like sjelden som kvinner, spørs det om de hadde hatt så særlig lyst, de heller.“

Jeg ser i og for seg den, men hadde jeg opplevd en orgasme, hadde jeg fortsatt jakten på den. Da ville jeg brukt tid på å utforske onani, og menn til jeg fant en sexpartner som ga meg den 4 stjernes middagen , jeg ville ikke bare akseptert at mat er hermetikk.

Og det er kansje litt at jeg har blitt inspirert i ulike settinger, men det er jo ikke slik at kvinner ikke har mange rundt seg som kan inspirere til seksuell utforskning i ungdommen.  

Utfordringen er at jeg vet hva jeg kjenner når jeg har sex. Og det er lett for meg å forvente at alle kjenner det like sterkt. Og det blir da vanskelig å se for seg en mulighet for å ignorere det og verdsette det lite. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ingen kan forutsi hvorvidt man får sexlivet ødelagt av å føde barn.

Anonymkode: bf431...be3

Når det er så vanlig så bør man ta for gitt at det går over. Menn også. Ikke rart at mange ikke ønsker seg barn da? Et av livets absolutt største nytelser forsvinner. Ønsker de det seg fortsatt, er det overgrep. Bare hans ansvar? Synes ikke det.

Vi er ikke for gamle for sex. Heldigvis!

Anonymkode: 34932...2b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg var ferdig en periode i slutten av 20 årene, men brått så kom lysten igjen. Spesielt når eggløsning er på gang. Er helt sjukt kåt da. 37 år gammel nå.

Anonymkode: a1dc3...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Når det er så vanlig så bør man ta for gitt at det går over. Menn også. Ikke rart at mange ikke ønsker seg barn da? Et av livets absolutt største nytelser forsvinner. Ønsker de det seg fortsatt, er det overgrep. Bare hans ansvar? Synes ikke det.

Vi er ikke for gamle for sex. Heldigvis!

Anonymkode: 34932...2b5

Nei, det veldig forståelig at folk ikke ønsker å ofre sexlivet for å få barn. Det er lett for en mann å ønske seg barn, det er ikke han som må ta risikoen. Han er like hel og kan bare finne seg en ny sexpartner om det går til helvete med mor til hans barn sin evne til å ha og nyte sex.

Anonymkode: bf431...be3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker at jeg blir ferdig med internett før jeg blir ferdig med sex, altså. Men hva vet jeg, jeg er bare i førtiåra. 

Anonymkode: 2c6a4...d16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexlysten til ei på 19 kan ikke måles likedan med sexlysten til ei på 44...som er da det gikk nedover...😅

Anonymkode: b3f84...2a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har mye mer sexlyst nå som 39-åring, enn da jeg var i 20 årene. Da hadde jeg ikke så lyst. Som en annen beskriver her, under eggløsning kan jeg knapt fokusere på annet. 

Anonymkode: 7a485...2d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druid skrev (28 minutter siden):

Utfordringen er at jeg vet hva jeg kjenner når jeg har sex. Og det er lett for meg å forvente at alle kjenner det like sterkt. Og det blir da vanskelig å se for seg en mulighet for å ignorere det og verdsette det lite. 

Det er vel hele kjernen i problemet, at man ikke evner å forstå at folk er veldig forskjellige. Man bare forventer at alle liker det samme som en selv.

Anonymkode: 5886f...209

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

ekstremt mye eldre? er 54 fødselsåret ditt? Har en kjæreste født i 1959, han er den beste sexpartneren jeg noensinne har hatt.

Anonymkode: dfcb6...c09

Jeg har snakket med personer mye eldre enn oss som fortsatt elsker sex

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med sex i en alder av 35? Det var da vel tidlig. Jeg er 35 og har aldri hatt mer lyst på sex enn nå. Det er jo først nå det begynner å bli bra! Håper jeg aldri blir lei og håper min fremtidige mann (er singel) ikke blir lei heller.

Anonymkode: 2c26a...fe8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...