CaspertheGh0st Skrevet 18. september 2022 #121 Del Skrevet 18. september 2022 Sprite skrev (1 time siden): Sayed til VG etter massiv kritikk av bekkenbunnstolen: Behandlng ut året vil være gratis 😂😂😂😂😂😂😂😂 for et klovneri !! Orker ikke! Oi , de har misforstått alt jo... lykke til med den klinikken sier jeg bare 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 19. september 2022 #122 Del Skrevet 19. september 2022 Babushka skrev (10 timer siden): Ja, de kommer nok til å slå nye rekorder på lyttere til podcasten og klinikken er nok allerede fullbooket av kjendiser og andre. Selv ler de nok hele veien til banken. Jeg tror faktisk ikke at de ler så godt. De har stått for tidenes lanseringsbom, de blir ansett som grunne og overfladiske og de får kritikk av ganske seriøse personer og fagmiljø. Men at klinikken kommer til å gå bra, dét er jeg dessverre enig i. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 19. september 2022 #123 Del Skrevet 19. september 2022 10 hours ago, Amanda28 said: Bra at noen sier kraftig i fra! Likte også bildet på Solveig Kloppen sin Insta.😊 Og Kloppen er jo nærmeste nabo og venninne med Skarbø.. så den svir nok litt! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 19. september 2022 #124 Del Skrevet 19. september 2022 Sophia_08 skrev (1 time siden): Og Kloppen er jo nærmeste nabo og venninne med Skarbø.. så den svir nok litt! Såpass må de tåle når de kaller Kloppen for et vrak. Det står respekt av å velge å eldes naturlig, i mine øyne er disse andre damene juksepaver de betaler seg til «bedre» resultater på prøven. Nå er heldigvis denne trioen ærlig om at de fikser fasaden, men nok av eksempler på de som lyver og skal late som det hele er naturlig. Kylie Jenner påsto lip fillers kun var sminke for å selge makeupen sin. Sophie Elise med tydelig «bleierompe» sa det bare var bildevinkelen etc. Bloggere som selger egen hudpleie «lyver» om at det er kremene som gir fin hud når de egentlig frekventerer ulike klinikker som de unngår å nevne. Det er mye man kan gjøre naturlig for å oppnå finere hud og strammere kropp dersom man ønsker det, men da må man også legge ned en jobb. Vanessa og co tilbyr jo magebehandling som tilsvarer flere tusen sit-ups. Man oppnår kanskje samme resultat som en som har tilbrakt timevis på gymmet og lagt ned en stor jobb, men det er jo å jukse. De som sprøyter seg fulle av fillers og nervegift fordi de ikke tåler spor av levd liv er i mine øyne de egentlige vrakene. De ser jo på seg selv som så fysisk ødelagt at de må løpe til klinikken for å repareres. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missmischief Skrevet 19. september 2022 #125 Del Skrevet 19. september 2022 Er ikke Skarbø veldig rappkjefta da? Hun virker ganske kvass og som en person som sier rett ut hva hun mener. Hun må da tåle å stå og bli litt grilla av Fredrik Solvang? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 19. september 2022 #126 Del Skrevet 19. september 2022 Det bekkenbunnsapparat er like nytte som den maskinen man kunne kjøpe gjennom TV-shop fpr å få six-pack 🤣 Jonas Forsang har mye penger han må investere og skjønnhetsbransjen går så det griner. De har hatt mulighet til å legge mye penger i interiør. Det er sikkert helt råflott og kommer til å gå så det griner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurse07 Skrevet 19. september 2022 #127 Del Skrevet 19. september 2022 Hyacinth skrev (På 18.9.2022 den 9.44): Synnøve Skarbø er vel rundt 50 nå og ser ut som hun er 30, det et klart at disse damene har fans som ønsker å eldes på samme jaguarlignende måte. Enig at det nok blir en kjempesuksess. Ikke så uventet at hun og Vanessa fronter dette, men at Pia Tjelta er med på det er litt overraskende. Tja, på bilder ser hun ut som hun er 30-ish, men ikke i virkeligheten! Når hun snakker på TV så er jo munnen og deler av ansiktet helt skjevt pga masse fillers og botox. Men klart, på bilder ser hun smashing ut! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 19. september 2022 #128 Del Skrevet 19. september 2022 nurse07 skrev (49 minutter siden): Tja, på bilder ser hun ut som hun er 30-ish, men ikke i virkeligheten! Når hun snakker på TV så er jo munnen og deler av ansiktet helt skjevt pga masse fillers og botox. Men klart, på bilder ser hun smashing ut! Denne usikkerheten i forhold til eget utseende viser seg jo igjen i filterbruk på Instagram. Må jo være flaut å møte folk i virkeligheten. Vi burde begynne å melde inn de influenserene som reklamerer for produkter uten å merke med retusjert person. Hva var ellers poenget med den nye loven? At ingen skulle følge den? Noen her som følger magmaloumarthe? Hun tok oss med på behandlingsbenken idag da hun har reklame/samarbeid med hudpleie klinikk. Men altså hun bruker jo helt tydelig filter, er ikke poenget at vi skal se huden her? Eventuelt se forbedringen etter behandlingen? Altså hva tenker voksne folk med, tror de ikke vi ser det? Fremstår for meg helt latterlig. Og er absolutt elendige forbilder for ungdommen sender budskap om at ikke er bra nok. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 19. september 2022 #129 Del Skrevet 19. september 2022 (endret) Sånn på siden; Om man ikke kan «kvinnehelsebehandle» seg yngre og deiligere kan man jo alltid photoshoppe og skylde på andre etterpå… http://frujohansen.no/?p=5507 (Link til gammelt blogginnlegg fra da Fru Johansen kommenterte den åpenbare midjeredigeringen på Vanessa sitt bilde og ble likevel bitchen😏) Endret 19. september 2022 av Glufseguri 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 19. september 2022 #130 Del Skrevet 19. september 2022 Glufseguri skrev (5 minutter siden): Sånn på siden; Om man ikke kan «kvinnehelsebehandle» seg yngre og deiligere kan man jo alltid photoshoppe og skylde på andre etterpå… http://frujohansen.no/?p=5507 (Link til gammelt blogginnlegg fra da Fru Johansen kommenterte den åpenbare midjeredigeringen på Vanessa sitt bilde og ble likevel bitchen😏) Ja, hun er rett i forsvarsposisjon, man trenger da virkelig ikke studere bilder nøye for å legge merke til filter/redigering. De prøver bevisst å lure oss til å tro at de har smalere midje/jevnere hud etc. De er juksemakere som sender ut dårlige signaler om at man aldri er bra nok. Men kanskje vi bør lage en egen tråd om influensere som redigerer bruker filter på bilder og ikke følger nye loven da det blir litt på siden av det denne tråden handler om. Virker forøvrig ikke som om noen bryr seg og bare aksepterer at slik er det. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyllen Skrevet 19. september 2022 #131 Del Skrevet 19. september 2022 Kommer jo gode ting ut av dette hykleriet også 🤩 https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/samlet-inn-over-250-000-til-ekte-kvinnehelse/15116679/ 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. september 2022 #132 Del Skrevet 19. september 2022 Babushka skrev (På 18.9.2022 den 15.43): Hahaha go Live Nelvik!! «Etter å ha sett kommentarfeltet på Vanessa Rudjord sin post om dette nye «helsehuset» mistenker jeg hvor nervegiften havner: hjernen.» https://www.nrk.no/ytring/skjonnheten-kommer-utenfra-1.16108086 Kjempebra 😀😀😀 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 19. september 2022 #133 Del Skrevet 19. september 2022 Jeg er så jævla skuffet!! Unnskyld språket. Da jeg så reklamen (den om kvinnehelse) tenkte jeg - YES! Endelig kvinner som bruker posisjonen sin for å fremme kvinnehelsen! Så er det pokker meg enda en drittklinikk som skal lage jenter og kvinner usikre på utseendet sitt! De burde skamme seg herfra til månen. Mistet all respekt for Tjelta - som jeg har digget i mange år. De to andre lyser jo klinikk-utseende.. 29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 19. september 2022 #134 Del Skrevet 19. september 2022 Missmischief skrev (8 timer siden): Er ikke Skarbø veldig rappkjefta da? Hun virker ganske kvass og som en person som sier rett ut hva hun mener. Hun må da tåle å stå og bli litt grilla av Fredrik Solvang? Aldri i verden om hun stiller opp. Hun er veldig konfliktsky, noe hun nevner ofte 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 19. september 2022 #135 Del Skrevet 19. september 2022 Vera skrev (12 minutter siden): Jeg er så jævla skuffet!! Unnskyld språket. Da jeg så reklamen (den om kvinnehelse) tenkte jeg - YES! Endelig kvinner som bruker posisjonen sin for å fremme kvinnehelsen! Så er det pokker meg enda en drittklinikk som skal lage jenter og kvinner usikre på utseendet sitt! De burde skamme seg herfra til månen. Mistet all respekt for Tjelta - som jeg har digget i mange år. De to andre lyser jo klinikk-utseende.. Sing it sister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 19. september 2022 #136 Del Skrevet 19. september 2022 Vera skrev (24 minutter siden): Jeg er så jævla skuffet!! Unnskyld språket. Da jeg så reklamen (den om kvinnehelse) tenkte jeg - YES! Endelig kvinner som bruker posisjonen sin for å fremme kvinnehelsen! Så er det pokker meg enda en drittklinikk som skal lage jenter og kvinner usikre på utseendet sitt! De burde skamme seg herfra til månen. Mistet all respekt for Tjelta - som jeg har digget i mange år. De to andre lyser jo klinikk-utseende.. Ja, de burde vært stoppet for lenge siden. Vanessa sa jo at de på denne klinikken skulle stoppe dem som gikk for langt, resultatet skulle være «naturlig». Mange de ikke kan ta inn som kunder da iallefall, fristet til å nevne navn her, men sikkert dårlig gjort å henge ut noen for det er nok å ta av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 19. september 2022 #137 Del Skrevet 19. september 2022 Babushka skrev (12 minutter siden): Ja, de burde vært stoppet for lenge siden. Vanessa sa jo at de på denne klinikken skulle stoppe dem som gikk for langt, resultatet skulle være «naturlig». Mange de ikke kan ta inn som kunder da iallefall, fristet til å nevne navn her, men sikkert dårlig gjort å henge ut noen for det er nok å ta av. Ja, hun får ikke tatt inn på sin egen klinikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 19. september 2022 #138 Del Skrevet 19. september 2022 Blåser ikke over så fort som nok damene hadde håpet på, de jaguarene har fått noen seriøse riper i lakken. https://www.dagbladet.no/meninger/du-er-ikke-god-nok-kvinne/77206310 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 19. september 2022 #139 Del Skrevet 19. september 2022 Vera skrev (1 time siden): Jeg er så jævla skuffet!! Unnskyld språket. Da jeg så reklamen (den om kvinnehelse) tenkte jeg - YES! Endelig kvinner som bruker posisjonen sin for å fremme kvinnehelsen! Så er det pokker meg enda en drittklinikk som skal lage jenter og kvinner usikre på utseendet sitt! De burde skamme seg herfra til månen. Mistet all respekt for Tjelta - som jeg har digget i mange år. De to andre lyser jo klinikk-utseende.. Damene eier jo ikke skamvett heller, det er tyst som i graven fra deres side av bordet. Går nok rett i forsvarsposisjon på kommende podcast. Jeg har sjeldent opplevd noen med en mer ovenfra og ned holdning. «Vi er jaguarer dere andre er vrak» 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 19. september 2022 #140 Del Skrevet 19. september 2022 Babushka skrev (5 minutter siden): Damene eier jo ikke skamvett heller, det er tyst som i graven fra deres side av bordet. Går nok rett i forsvarsposisjon på kommende podcast. Jeg har sjeldent opplevd noen med en mer ovenfra og ned holdning. «Vi er jaguarer dere andre er vrak» Ja vet du hva! Å si at kvinner skal eldes som jaguarer - og ikke et «rentawreck»..altså?? Kvinner ER jaguarer - med alle sine spor av levd liv! Og all dritten vi skal gjennom i løpet av livet. Vi ER jaguarer. Men kvinner som dem undergraver alt hva en kvinne står for - og fremstiller kvinner som bare et utseende. Jeg blir så pokkers trist 😞😞 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå