Gå til innhold

V. Rudjord/S Skarbø/P Tjelta har startet beauty bedrift

Tough cookie

Anbefalte innlegg

O Rakel skrev (4 minutter siden):

Ja, nettopp - men det er nettopp derfor de sier de trekker seg ut. I etableringsfasen har de valgt at et proforma firma står oppført som eier, med en som driver med slikt som daglig leder. Når eierskapet overdras fra dette til de reelle eierne, vil det komme fram at de ikke har 50% (om noe i det hele tatt). Så når dette først fikk fokus gjaldt det nok å si så snart som mulig at de gikk ut, slik at ingen reagerer på dette når den reelle eierstrukturen blir kjent og de ikke avsløres som løgnere på dette området (også).

Jeg føler hele greien er et skikkelig amatørmessig forsøk på å se ut som grundere som etablerer noe de brenner for og så viser det seg at det ikke er noe de har etablert og at det ikke er noe å brenne for. Det er podcastepisoden måtte slettes, det de utbroderer hvordan de kom frem til dette konseptet, lokalene, fant legen som VR kjente fra før (eller Jonas? Legen er også musiker), osv

Også viser det seg å være legen og to rufsete ex-journalister med smak for Jaguare E og damer som pynteobjekter i styret - og eiersiden.

Bra skrevet, gode poeng 👌👌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jentekvinne skrev (9 minutter siden):

Blir bare spekulasjoner, men lurer på hvordan det kommer til å gå med vennskapet til de tre nå.

Har tenkt på det samme.

Føler Tjelta seg litt lurt, har jeg tenkt... spesielt etter måten hun skrev unnskyldningen sin på på instagram. Hun innrømmer at hun gikk inn i et prosjekt og brukte ord hun ikke hadde kompetanse på, og den unnskyldningen kjøper jeg! De to andre sin "unnskyldning" i podcasten idag... tja, vet ikke helt jeg...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God debatt!

Men reagerer på at legen (fortsatt) mente vrak/Jaguar sitatet var et feilsitat når så mange hørte det ble sagt på den slettede podcastepisoden😏

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (4 minutter siden):

God debatt!

Men reagerer på at legen (fortsatt) mente vrak/Jaguar sitatet var et feilsitat når så mange hørte det ble sagt på den slettede podcastepisoden😏

Helt enig! Veldig god debatt!

Kanskje Karim ikke har hørt episoden 😂🙈

Endret av Henikka
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (9 minutter siden):

Har tenkt på det samme.

Føler Tjelta seg litt lurt, har jeg tenkt... spesielt etter måten hun skrev unnskyldningen sin på på instagram. Hun innrømmer at hun gikk inn i et prosjekt og brukte ord hun ikke hadde kompetanse på, og den unnskyldningen kjøper jeg! De to andre sin "unnskyldning" i podcasten idag... tja, vet ikke helt jeg...

Podkasten i dag er bare vrøvl. Hadde disse vært genuine hadde de fint kunne stilt på Debatten i kveld. Null troverdighet fra oss i Dameklubben vår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru G skrev (2 minutter siden):

Podkasten i dag er bare vrøvl. Hadde disse vært genuine hadde de fint kunne stilt på Debatten i kveld. Null troverdighet fra oss i Dameklubben vår. 

De burde absolutt stilt opp på Debatten ikveld! Hadde bare vært positivt tenker jeg. :)

Endret av Henikka
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (12 minutter siden):

Har tenkt på det samme.

Jeg tror de bare har forskjellige PR-byråer bak seg, Tjeltas team noe dyktigere enn de to andres.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (4 minutter siden):

God debatt!

Han har nok fått beskjed om at han bør/ skal si det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymBbruker skrev (7 minutter siden):

Han har nok fått beskjed om at han bør/ skal si det.

Viktig å samkjøre forklaringene sine😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (1 minutt siden):

Viktig å samkjøre forklaringene sine😆

Var akkurat det jeg tenkte 😅

“Let's synchronize our watches”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kokkos skrev (3 timer siden):

Jeg oppdaga podcasten under pandemien, og det har vært artig og lettbeint underholdning og følge når jeg labba rundt i nabolaget i timesvis fordi alt av trening og vanlige aktiviteter var stengt. Men nå, ass. Tror jeg har hørt min siste episode. Dessverre. Utrolig feigt om hun sa dette selv i podden, for så å slette og skylde på andre. For all del, det rimer med tidligere opptredener fra hennes kant, men likevel er dette på toppen av hele nomigreia nok til at jeg ikke kan høre på podden mer. Støtter ikke sånn drittoppførsel.

Lettere å skylde på andre enn å stå for det man sier og gjør selv. Dette har hun gjort tidligere også i andre saker. Det er kun Pia som oppriktig har lagt seg flat og som forstår kritikken. De to andre - not so much. Men, så er Pia den skarpeste av de også…

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste bra med siste ukas oppslag er at dette igjen kommer på dagsordenen. På tide at folk engasjerer seg og er kvinnehelse-bevisst. Nå håper jeg media tatt stafettpinnen videre og gjør noe med sin aggressive og skjulte propaganda gjennom å fronte slike figurer på tv. Forebyggende kan faktisk endre mye i fremtiden, og da har alle et ansvar. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maydis8 skrev (3 minutter siden):

Lettere å skylde på andre enn å stå for det man sier og gjør selv. Dette har hun gjort tidligere også i andre saker. Det er kun Pia som oppriktig har lagt seg flat og som forstår kritikken. De to andre - not so much. Men, så er Pia den skarpeste av de også…

Oppfatter Rudjord som ekstremt selvsentrert, overfladisk og lite moden. Leste om en episode om at hun og mannen hennes prøvde å bli kjent med en rockestjerne gjennom å kjøpe en flaske champagne til han da de var på Mauritius eller noe sånt. Hvem gjør noe sånt  bare for å bli kjent med en kjendis? Skulle tro hun var 20 ikke snart 50 ut fra oppførselen😆

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellasinmyheart skrev (18 minutter siden):

Oppfatter Rudjord som ekstremt selvsentrert, overfladisk og lite moden. Leste om en episode om at hun og mannen hennes prøvde å bli kjent med en rockestjerne gjennom å kjøpe en flaske champagne til han da de var på Mauritius eller noe sånt. Hvem gjør noe sånt  bare for å bli kjent med en kjendis? Skulle tro hun var 20 ikke snart 50 ut fra oppførselen😆

Den flaska kosta 20000 hvis jeg ikke husker feil. Husker ikke hvem rockestjernen var, men hun har snakket om dette i en av podcastene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Nordis said:

Skjønner ikke at noen gidder å høre på podcast med disse overfladiske damene.

Det er bare å se på lovfest på instagram så forstår mann at kvinner blir helt blind for semi quasi kjendiser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (6 minutter siden):

Den flaska kosta 20000 hvis jeg ikke husker feil. Husker ikke hvem rockestjernen var, men hun har snakket om dette i en av podcastene. 

Mener det var til Noel Gallagher. "Problemet" var at de(Vanessa og Jonas) kjøpte den til bordet hans anonymt. Han som spilte butleren i Downton Abbey satt i restauranten og, og så trodde Noel at champagnen var fra han. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordis skrev (8 minutter siden):

Skjønner ikke at noen gidder å høre på podcast med disse overfladiske damene.

Jeg har hørt alle 278 episodene av podcasten. Har storkost meg hver uke. Kunne kjenne meg igjen i noe, syns de var herlig frekke, og hadde gøye historier. Har faktisk gledet meg til hver nye episode. 😅🙈

Joda, noe overfladisk er de jo(eller mest Vanessa), men podcasten har vært et fint avbrekk i hverdagen for min del. :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (5 minutter siden):

Jeg har hørt alle 278 episodene av podcasten. Har storkost meg hver uke. Kunne kjenne meg igjen i noe, syns de var herlig frekke, og hadde gøye historier. Har faktisk gledet meg til hver nye episode. 😅🙈

Joda, noe overfladisk er de jo(eller mest Vanessa), men podcasten har vært et fint avbrekk i hverdagen for min del. :)

Prøvde meg på et par episoder men måtte kaste inn håndkleet. For mye fjas og selvopptatthet for meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...