Gå til innhold

Mange kom uten gave i bryllupet vårt??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Giftet oss nå nettopp og mange gjester på begge sider kom uten gaver?? Er det vanlig nå eller? Jeg hadde tre forlovere og ingen av de ga heller noe gave til oss noe vi stusser veldig over??? Det var et vanlig stort og flott bryllup med alt påspandert for gjestene slik som alkohol og overnatting 

Anonymkode: 0fdbd...f7c

  • Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk dere utdrikningslag av foloverene kan det kanskje regnes som gave.

Anonymkode: a2e30...840

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fikk dere utdrikningslag av foloverene kan det kanskje regnes som gave.

Anonymkode: a2e30...840

Ja det forstår jeg men når regningene for aktivitetene kom måtte jeg faktisk betale selv for mitt eget utdrikkingslag

Anonymkode: 0fdbd...f7c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var spesielt, kan det være dere ikke har fått med dere alle gavene levert til lokalet dere hadde festen? Vi fikk telefon fra hotellet vi booket en uke etterpå om at de hadde flere poser med gaver de hadde "glemt" å gi til forloverene på dagen.. 

Anonymkode: 7e34c...6ff

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

det var spesielt, kan det være dere ikke har fått med dere alle gavene levert til lokalet dere hadde festen? Vi fikk telefon fra hotellet vi booket en uke etterpå om at de hadde flere poser med gaver de hadde "glemt" å gi til forloverene på dagen.. 

Anonymkode: 7e34c...6ff

Vi ringte også til hotellet og spurte men nei. Er også en som sa noe om at han hadde glemt å ordne gave. 
 

Føler meg teit som er opptatt av det her men synes bare det er så veldig rart

Anonymkode: 0fdbd...f7c

  • Liker 7
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor ble bryllupet holdt? Mhp reise.

Anonymkode: 9c596...a1d

I byen hvor nesten alle gjestene bor og de som ikke bor der ordnet vi med overnatting for

Anonymkode: 0fdbd...f7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig merkelig. Når dere attpåtil spanderer overnatting på folk så syns jeg det er rimelig spesielt å komme uten gave. 

Anonymkode: a1924...995

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har dere lagt ut en ønskeliste? 

Anonymkode: d09fb...db8

Ja to forskjellige og med masse billige alternativer 

Anonymkode: 0fdbd...f7c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ta en sånn. Kontakt de som ikke gav gave og si hotellet da at de hadde klart å rote bort flere gaver som det nå ikke står «fra»-lapp på. Spør dem hvilken gave/innhold som var fra dem.

Anonymkode: a53ec...c6d

Nei huff så flaut det tørr jeg ikke. Jeg spurte en av forloverene mine om gaven fra henne og mannen hennes har blitt borte og da sa hun at hun brukte mye på utdrikkingslaget så det talt som gave fra de. Men jeg betalte selv for alt vi gjorde middag, båttur og klatrepark. På kvelden spanderte jeg en del drikke på et utested fordi jeg skjønte de ikke hadde planer om å spandere på meg. Jeg ble overrasket og hentet av jentegjengen men de mente tydeligvis alle skulle betale for seg selv. Synes også dette var veldig rart men ikke sikker på alle vet hvordan dette med utdrikkingslag skal være??

Anonymkode: 0fdbd...f7c

  • Liker 33
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har glemt gave så vippser man oh skriver kort. Kort får man tak overalt. 
 

For noen kjipe folk.

Anonymkode: 4cc49...dbf

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei huff så flaut det tørr jeg ikke. Jeg spurte en av forloverene mine om gaven fra henne og mannen hennes har blitt borte og da sa hun at hun brukte mye på utdrikkingslaget så det talt som gave fra de. Men jeg betalte selv for alt vi gjorde middag, båttur og klatrepark. På kvelden spanderte jeg en del drikke på et utested fordi jeg skjønte de ikke hadde planer om å spandere på meg. Jeg ble overrasket og hentet av jentegjengen men de mente tydeligvis alle skulle betale for seg selv. Synes også dette var veldig rart men ikke sikker på alle vet hvordan dette med utdrikkingslag skal være??

Anonymkode: 0fdbd...f7c

Hva betalte hun for da hvis du faktisk betalte for alt?

Anonymkode: 4cc49...dbf

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva betalte hun for da hvis du faktisk betalte for alt?

Anonymkode: 4cc49...dbf

Seg selv på aktivitetene 

Anonymkode: 0fdbd...f7c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig spesielt ut. Som forlover kan man i det minste informere om at utdrikningslaget blir regnet som gaven. Men gave var det jo ikke om du måtte betale selv. 

Er alle veldig ung? Studenter? Dårlig økonomi? Kort tidsfrist fra invitasjon til bryllup så de ikke rakk å spare?

En annen ting. Har dere uttrykt forventninger om å få gaver? Noen inviterer maaange bare for å få flest mulig gaver.

Hva vil billig ønskeliste si? Mulig dere har ulikt syn på hva billig er?

Anonymkode: a0f01...b3c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres veldig spesielt ut. Som forlover kan man i det minste informere om at utdrikningslaget blir regnet som gaven. Men gave var det jo ikke om du måtte betale selv. 

Er alle veldig ung? Studenter? Dårlig økonomi? Kort tidsfrist fra invitasjon til bryllup så de ikke rakk å spare?

En annen ting. Har dere uttrykt forventninger om å få gaver? Noen inviterer maaange bare for å få flest mulig gaver.

Hva vil billig ønskeliste si? Mulig dere har ulikt syn på hva billig er?

Anonymkode: a0f01...b3c

Voksne alle over 30 med faste gode jobber og god økonomi. 9 mnd varsel om bryllup. Sa ikke akkurat fra til gjestene VI VIL HA GAVER FORRESTEN haha men ja ordnet jo gavelister som vi publiserte når folk begynte å spørre. Billige alternativer vil si fra rundt 150kr

Anonymkode: 0fdbd...f7c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...