Gjest Adobyen Skrevet 22. september 2022 #41 Del Skrevet 22. september 2022 Nå skal jeg se neste episode av Torpet om et øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 22. september 2022 Forfatter #42 Del Skrevet 22. september 2022 Ler og ler av Torpet. Så gøy 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 22. september 2022 #43 Del Skrevet 22. september 2022 De havner vel i fengsel snart 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 23. september 2022 #44 Del Skrevet 23. september 2022 Når skal Rob lære at de selvsagt sjekker flaskene!😂 Elsker denne sesongen av Torpet😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 23. september 2022 Forfatter #45 Del Skrevet 23. september 2022 NÅ blir det bråk 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. september 2022 #46 Del Skrevet 24. september 2022 Groteskt det med hønen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 24. september 2022 Forfatter #47 Del Skrevet 24. september 2022 Cid skrev (5 timer siden): Groteskt det med hønen Ja, det var ikke ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 25. september 2022 #48 Del Skrevet 25. september 2022 Okei. Interessant vri på Torpet i år. Ble liksom noe nytt å se på. Synes Rob og co er vanvittig dårlige til å lure, og er en smule grådig. Av 24 flasker så fyllte han kun heimbrent på 1 av dem og vann på resten, fordi de ønsket å beholde alt selv. Altså, er man litt smart så fyller man kanskje alle flaskene med heimbrent i den øverste kassen slik at man ikke blir fersket, og tar halvparten. Og når Rob ble fersket av "Ginger" så responderte han med en voldsom reaksjon. "There's a new boss in town!" o.l. osv. Akkurat dette ga meg inntrykk av at hele spritsaken var iscenesatt, og at Rob er en skuespiller med instruksjoner. Nesten samme inntrykk som jeg fikk da Rob herjet med sine sprøe påfunn på Farmen i fjor. For øvrig synes jeg det er rart at gjengen har gått rundt på heimbrentfylla over flere dager der inne som en del av Torpet i år. Så mine inntrykk er at det var friskt med noe nytt på Torpet i år, men at det ble litt for mye av det gode og at det ikke ser genuint ut. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milletrille2 Skrevet 25. september 2022 #49 Del Skrevet 25. september 2022 Spoler over Rob….. bare orker ikke den fyren!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #50 Del Skrevet 25. september 2022 milletrille2 skrev (Akkurat nå): Spoler over Rob….. bare orker ikke den fyren!! Blir å spole over hele sesong hittil da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milletrille2 Skrevet 25. september 2022 #51 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Blir å spole over hele sesong hittil da 😅 Har hoppet over noen episoder ja 😂 Bare håper han ryker snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #52 Del Skrevet 25. september 2022 milletrille2 skrev (Akkurat nå): Har hoppet over noen episoder ja 😂 Bare håper han ryker snart Håper han blir jeg, digger han 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. september 2022 #53 Del Skrevet 25. september 2022 Rob er sabla morsom, men tror ikke jeg hadde klart å være lenge i samme rom som ham. Holder lenge å se ham på tv, hehe 😂 Artig skrue da og jeg ler masse av ham. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #54 Del Skrevet 25. september 2022 jukkapalme skrev (11 minutter siden): Rob er sabla morsom, men tror ikke jeg hadde klart å være lenge i samme rom som ham. Holder lenge å se ham på tv, hehe 😂 Artig skrue da og jeg ler masse av ham. Han skulle vært med i Hotel Cæsar om det fortsatt gikk, søskenbarnet til Pelle. Rob Krogstad, Kongen av Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #55 Del Skrevet 25. september 2022 Han lever seg alt for mye inn i rollen sin Rob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 25. september 2022 #56 Del Skrevet 25. september 2022 Nå så jeg nettopp søndagens episode 😅 Den gjengen med smuglere er gøytøffe, og de to andre begynner å få nok av Rob. Det skjønner jeg veldig godt. Nå er det vel han som må i kamp med Einar. Hvordan går det tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 25. september 2022 #57 Del Skrevet 25. september 2022 Det spritsmugler-opplegget virker veldig regissert, kjenner at Rob begynner å bli oppbrukt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvelia Skrevet 26. september 2022 #58 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg synes Torpet var artig i begynnelsen, men den sprithistorien burde vært avsluttet, dette blir for langdrygt.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 26. september 2022 #59 Del Skrevet 26. september 2022 Synes Torpet er mye bedre enn Farmen, også i år 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. september 2022 #60 Del Skrevet 26. september 2022 tonebelinda skrev (16 minutter siden): Synes Torpet er mye bedre enn Farmen, også i år Det har jeg synes siden første gang de hadde torpet 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå