jukkapalme Skrevet 17. oktober 2022 #241 Del Skrevet 17. oktober 2022 Cid skrev (54 minutter siden): Enig med deg, jeg hadde aldri oppført meg sånn selv, må være sykt pinlig å se seg selv på tv da 🙊 Ja, herregud, tenk så flaut 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 18. oktober 2022 #242 Del Skrevet 18. oktober 2022 Ekstremt barnslig og unødvendig av Benjamin å stikke av gårde midt på natta på den måten der, men hallo?? De to andre må ta seg en STOR bolle hver- for hva var DET å bli så irritert over?? At Benjamin ville gjøre ferdig et av prosjektene ute, mens de to andre sullet inne med å koke grøt må da være helt grei arbeidsfordeling… Mulig jeg misforstod men skjønner virkelig ikke hva de to andre mente når de påstår at han er egoistisk og jobber kun for seg selv- han gjorde det jo for fellesskapets del, for å få flere goder i felles matkurv? Skjønner Benjamin ble irritert da, når de sikkert i flere andre saker også har rottet seg sammen to mot én, selv om å stikke av på den måten der var i overkant😅 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. oktober 2022 #243 Del Skrevet 18. oktober 2022 Sett episoden nå, for en dramaqueen Benjamin er 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 18. oktober 2022 #244 Del Skrevet 18. oktober 2022 Blekkulfina skrev (11 timer siden): Ekstremt barnslig og unødvendig av Benjamin å stikke av gårde midt på natta på den måten der, men hallo?? De to andre må ta seg en STOR bolle hver- for hva var DET å bli så irritert over?? At Benjamin ville gjøre ferdig et av prosjektene ute, mens de to andre sullet inne med å koke grøt må da være helt grei arbeidsfordeling… Mulig jeg misforstod men skjønner virkelig ikke hva de to andre mente når de påstår at han er egoistisk og jobber kun for seg selv- han gjorde det jo for fellesskapets del, for å få flere goder i felles matkurv? Skjønner Benjamin ble irritert da, når de sikkert i flere andre saker også har rottet seg sammen to mot én, selv om å stikke av på den måten der var i overkant😅 Veldig enig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 18. oktober 2022 #245 Del Skrevet 18. oktober 2022 Får vondt av Benjamin, syns de to andre er litt late, men han virker å slite med å regulere følelser. Skjønner at han har hatt det tøft, med mobbing, noe ingen burde oppleve og som selvsagt setter spor, men så kompromissløs.. Han fyrer seg opp og så er det ingen vei tilbake. Må være slitsomt for ham og for de rundt, men så er jo dette også en spesiell setting. Kanskje realitydeltakelse ikke er noe for ham. Har likt ham, samtidig som han virker slitsom, og går litt lei av at han skal vise seg frem og blande seg i alt. Ellers er Torpet snork for øyeblikket.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 18. oktober 2022 Forfatter #246 Del Skrevet 18. oktober 2022 Skjønner godt at Benjamin ble sint. Vilde og Tore sto inne å lagde mat, mens Benjamin jobbet på ute. Hva var problemet deres?! De burde vært superfornøyd. Benjamin jobber på for at de skal få mat. Makan til late folk. At de ikke kjeder seg.. Tore ville ha en fridag. Fri fra hva da? Hva skal han gjøre hele dagen? Jeg hadde kjedet meg i hjel. Håper de ryker begge to😴 Når det er sagt så var reaksjonen til Benjamin skikkelig barnslig. Selv ville jeg forklart hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Prøver å få mat til fellesskapet. To inne til å lage kveldsmat må da være mer enn nok. Spist maten, gått å lagt meg og håpet på bedre arbeidskraft fra Farmen. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. oktober 2022 #247 Del Skrevet 18. oktober 2022 Irja skrev (36 minutter siden): Skjønner godt at Benjamin ble sint. Vilde og Tore sto inne å lagde mat, mens Benjamin jobbet på ute. Hva var problemet deres?! De burde vært superfornøyd. Benjamin jobber på for at de skal få mat. Makan til late folk. At de ikke kjeder seg.. Tore ville ha en fridag. Fri fra hva da? Hva skal han gjøre hele dagen? Jeg hadde kjedet meg i hjel. Håper de ryker begge to😴 Når det er sagt så var reaksjonen til Benjamin skikkelig barnslig. Selv ville jeg forklart hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Prøver å få mat til fellesskapet. To inne til å lage kveldsmat må da være mer enn nok. Spist maten, gått å lagt meg og håpet på bedre arbeidskraft fra Farmen. Gleder meg til å se reaksjonen til mentor når de ikke har gjort en dritt siste uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. oktober 2022 #248 Del Skrevet 20. oktober 2022 Nyeste episode Spoiler Yeeees, tenkte innerst inne at Benjamin kom tilbake! Det var så overdramatisk og dra sånn sent på kvelden. Tydelig i kampens hete, og at han egentlig ikke vil det. Og så er han litt en sånn person som ønsker oppmerksomhet og bruker slike her ting for å oppnå det. Men så kommer han luskende tilbake... glad for det! Vil ha han inn på Farmen igjen ♥ 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. oktober 2022 #249 Del Skrevet 20. oktober 2022 Ellers må jeg si at jeg syns det er overraskende at Tore er ordfører... han virker så fåmælt på gården?? Bare sitter der... sier nesten ingenting da Benjamin var frustrert, og pakket sekken. Skulle tro han var mer vant til å styre ordet enn som så altså, må jo være vant til diskusjoner i jobben sin. Man kan si mye om Dan-Håvard, men han kunne da snakke for seg i det minste. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. oktober 2022 #250 Del Skrevet 20. oktober 2022 Amatariel skrev (2 timer siden): Nyeste episode Skjul innhold Yeeees, tenkte innerst inne at Benjamin kom tilbake! Det var så overdramatisk og dra sånn sent på kvelden. Tydelig i kampens hete, og at han egentlig ikke vil det. Og så er han litt en sånn person som ønsker oppmerksomhet og bruker slike her ting for å oppnå det. Men så kommer han luskende tilbake... glad for det! Vil ha han inn på Farmen igjen ♥ Spoiler Jeg visste at han ville komme tilbake! Og ble glad for at jeg hadde rett i mine antakelser. Veldig dramatisk å bare pakke bagen og stikke i bekmørket på den måten, ja. Var jo nesten redd han skulle rote seg bort. Han må ha vært utrolig flau, det hadde ihvertfall jeg vært. Jeg hadde aldri turt å komme tilbake, så kudos til han for å tørre det! Håper han blir nå og vinner Torpet! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 20. oktober 2022 #251 Del Skrevet 20. oktober 2022 jukkapalme skrev (13 minutter siden): Skjul innhold Jeg visste at han ville komme tilbake! Og ble glad for at jeg hadde rett i mine antakelser. Veldig dramatisk å bare pakke bagen og stikke i bekmørket på den måten, ja. Var jo nesten redd han skulle rote seg bort. Han må ha vært utrolig flau, det hadde ihvertfall jeg vært. Jeg hadde aldri turt å komme tilbake, så kudos til han for å tørre det! Håper han blir nå og vinner Torpet! Spoiler Jeg hadde aldri turt å komme tilbake etter og ha marsjet ut på det viset. Da hadde jeg følt meg fryktelig skamfull Men all respekt til han som turde det 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 20. oktober 2022 #252 Del Skrevet 20. oktober 2022 On 10/18/2022 at 9:42 AM, Blekkulfina said: Ekstremt barnslig og unødvendig av Benjamin å stikke av gårde midt på natta på den måten der, men hallo?? De to andre må ta seg en STOR bolle hver- for hva var DET å bli så irritert over?? At Benjamin ville gjøre ferdig et av prosjektene ute, mens de to andre sullet inne med å koke grøt må da være helt grei arbeidsfordeling… Mulig jeg misforstod men skjønner virkelig ikke hva de to andre mente når de påstår at han er egoistisk og jobber kun for seg selv- han gjorde det jo for fellesskapets del, for å få flere goder i felles matkurv? Skjønner Benjamin ble irritert da, når de sikkert i flere andre saker også har rottet seg sammen to mot én, selv om å stikke av på den måten der var i overkant😅 Barnslig og barnslig. Det finnes individer som får litt "meltdowns" når de står i sterke følelser. De mister litt kontrollen i nuet. Men benjamin bruker hente seg inn igjen etterpå. Mistenker egentlig at dette er en type nevrologisk profil der enkelte opplever sterke følelser annerledes enn folk flest. Det fører til at de får en veldig intens opplevelse der alt virker grusomt og forferdelig i nuet. Men når det går over, så klarer de tenke rasjonelt igjen. Benjamin opplever altså de kjipe følelsene i slike konflikter sterkere enn en normal person ville gjort, og da er det forståelig at han blir ganske preget akkurat der og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. oktober 2022 #253 Del Skrevet 21. oktober 2022 Jeg ble faktisk overrasket over at Benjamin kom tilbake, jeg trodde at han hadde forlatt gården, bra han kom tilbake for hadde blitt kjedelig med bare 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. oktober 2022 #254 Del Skrevet 21. oktober 2022 Artig med det videokameraet, så ut som et 20 år gammelt videoopptak 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. oktober 2022 #255 Del Skrevet 21. oktober 2022 Så kjekt det ble etterpå da 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. oktober 2022 #256 Del Skrevet 21. oktober 2022 (endret) Må si at jeg liker den gjengen som er der nå mye mer enn Rob og Co Endret 21. oktober 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. oktober 2022 #257 Del Skrevet 21. oktober 2022 Ja hva er greia med håndkamera? Er produksjonen i streik? Spoiler Så gøy med de geitene 😅 litt action! Eneste jeg syns er dumt er at Bjørn ikke er der nå... det hadde vært episk! Vil egentlig ikke ha Bente ut fra Farmen, men tenk så idyllisk om hun kom til Torpet sammen med Benjamin og så kunne de styre det sammen! ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. oktober 2022 #258 Del Skrevet 21. oktober 2022 (endret) Amatariel skrev (6 timer siden): Ja hva er greia med håndkamera? Er produksjonen i streik? Skjul innhold Så gøy med de geitene 😅 litt action! Eneste jeg syns er dumt er at Bjørn ikke er der nå... det hadde vært episk! Vil egentlig ikke ha Bente ut fra Farmen, men tenk så idyllisk om hun kom til Torpet sammen med Benjamin og så kunne de styre det sammen! ❤️ Bare i tilfelle du ikke vet så er man ikke nødt til å bruke spoilertagg her men så klart helt greit om man har lyst å bruke det Endret 21. oktober 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 21. oktober 2022 #259 Del Skrevet 21. oktober 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Må si at jeg liker den gjengen som er der nå mye mer enn Rob og Co Synes Torpet er blitt KJEDELIG, men godt Benjamin kom tilbake. Nå håper jeg vi blir kvitt Vilde neste kamp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. oktober 2022 #260 Del Skrevet 21. oktober 2022 tonebelinda skrev (1 minutt siden): Synes Torpet er blitt KJEDELIG, men godt Benjamin kom tilbake. Nå håper jeg vi blir kvitt Vilde neste kamp. Jeg syntes for en gangs skyld at siste episode faktisk var kjekk å se på, liker det mye bedre nå enn når Rob var der 😄 lo godt av det med geitene 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå