tonebelinda Skrevet 17. oktober 2022 #221 Del Skrevet 17. oktober 2022 Turkis Sau skrev (2 timer siden): Å heisann! Det var temperatur gitt! Spent på å se om han kommer tilbake etter en natt i skogen😅 Det tviler jeg på. Skjønner han egentlig godt. Ikke akkurat arbeidsjern de 2 som er igjen der nå 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. oktober 2022 #222 Del Skrevet 17. oktober 2022 Siste episoden ute Spoiler Neeei Benjamin - ikke dra! Ville jo han skulle komme inn på Farmen igjen og vinne hele greia. Baah! Men tror dere han ombestemmer seg ute i mørket der og kommer tilbake? Han kan jo være litt dramaqueen i kampens hete... Orker ikke Tore og Vilde alene igjen der 😩 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 17. oktober 2022 #223 Del Skrevet 17. oktober 2022 Amatariel skrev (10 minutter siden): Siste episoden ute Skjul innhold Neeei Benjamin - ikke dra! Ville jo han skulle komme inn på Farmen igjen og vinne hele greia. Baah! Men tror dere han ombestemmer seg ute i mørket der og kommer tilbake? Han kan jo være litt dramaqueen i kampens hete... Orker ikke Tore og Vilde alene igjen der 😩 Tviler på at han kommer tilbake. Med de 2 der inne, så gidder ikke jeg se mer, venter og ser om det kommer inn noen der neste søndag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 17. oktober 2022 #224 Del Skrevet 17. oktober 2022 tonebelinda skrev (4 timer siden): Det tviler jeg på. Skjønner han egentlig godt. Ikke akkurat arbeidsjern de 2 som er igjen der nå Oh yess, veldig enig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 17. oktober 2022 #225 Del Skrevet 17. oktober 2022 Spoiler Benjamin er veldig dramatisk. Pakker bagen og skal dra hver gang det butter i mot. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Travel-edderkopp Skrevet 17. oktober 2022 #226 Del Skrevet 17. oktober 2022 Maydis8 skrev (3 timer siden): Skjul innhold Benjamin er veldig dramatisk. Pakker bagen og skal dra hver gang det butter i mot. Må være grusomt å være gift med han 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#nofilter# Skrevet 17. oktober 2022 #227 Del Skrevet 17. oktober 2022 Noe sier meg at Benjamin må ha ganske lav selvfølelse. Han tolker ting i verste mening og tåler kritikk dårlig. Mulig han har kjipe erfaringer med seg i bagasjen, men dette bør nok jobbes med.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 17. oktober 2022 #228 Del Skrevet 17. oktober 2022 #nofilter# skrev (3 timer siden): Noe sier meg at Benjamin må ha ganske lav selvfølelse. Han tolker ting i verste mening og tåler kritikk dårlig. Mulig han har kjipe erfaringer med seg i bagasjen, men dette bør nok jobbes med.. Han sa vel at han hadde vokst opp som mobbeoffer helt i starten av farmen. synes han har hatt en «offer holdning» til alt og alle som sier i mot han siden dag en. Derfor får han ikke min sympati. Helt klart mange issues han behøver å jobbe med. Meget emosjonelt umoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. oktober 2022 #229 Del Skrevet 17. oktober 2022 Bulsara skrev (1 minutt siden): Han sa vel at han hadde vokst opp som mobbeoffer helt i starten av farmen. synes han har hatt en «offer holdning» til alt og alle som sier i mot han siden dag en. Derfor får han ikke min sympati. Helt klart mange issues han behøver å jobbe med. Meget emosjonelt umoden Håper han får arbeidet med det, opplevd mobbing selv og det setter sine spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 17. oktober 2022 #230 Del Skrevet 17. oktober 2022 Er det bare meg som synes at Vilde og ordføreren har et merkelig forhold? De kjenner ikke hverandre liksom? Er hun sånn 22 år? Og han 59ish? Han KAN ikke være så treig og uinteressert som det virker? Jeg skjønner at vi ikke ser mye av det som foregår men… Tredje personen som er «skremt» fra Torpet pga de to nå. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. oktober 2022 #231 Del Skrevet 17. oktober 2022 drivhus skrev (8 minutter siden): Er det bare meg som synes at Vilde og ordføreren har et merkelig forhold? De kjenner ikke hverandre liksom? Er hun sånn 22 år? Og han 59ish? Han KAN ikke være så treig og uinteressert som det virker? Jeg skjønner at vi ikke ser mye av det som foregår men… Tredje personen som er «skremt» fra Torpet pga de to nå. Tror du de har et forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 17. oktober 2022 #232 Del Skrevet 17. oktober 2022 Cid skrev (17 minutter siden): Tror du de har et forhold? Nei nei nei, slutt da! Jeg bare synes det er så merkelig, ut fra det vi har sett 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. oktober 2022 #233 Del Skrevet 17. oktober 2022 drivhus skrev (5 minutter siden): Nei nei nei, slutt da! Jeg bare synes det er så merkelig, ut fra det vi har sett Spøkte så klart 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. oktober 2022 #234 Del Skrevet 17. oktober 2022 Barnslig reaksjon fra Benjamin å bare stikke hjem i mørket, syns jeg. Han kunne vel summet seg og roet gemyttene til dagen etter i det minste. Jeg vet han har blitt mobbet og det er helt grusomt, ingen fortjener å gå igjennom noe sånt. Jeg har også blitt alvorlig mobbet gjennom hele skolegangen og det har satt dype spor. Men jeg tåler kritikk likevel og det bør han også gjøre. Han er sta som et esel og nekter å høre på de andre og nekter å høre at han prioriterer feil. Ekstremt opptatt av å vise hva han kan og at han har rett. De var jo ikke ekle mot ham og det var han som ble sint. Slitsom type, altså, selv om jeg egentlig har likt ham hele tiden. Synd Dan stakk da, kunne blitt god underholdning med han der 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. oktober 2022 #235 Del Skrevet 17. oktober 2022 jukkapalme skrev (19 minutter siden): Barnslig reaksjon fra Benjamin å bare stikke hjem i mørket, syns jeg. Han kunne vel summet seg og roet gemyttene til dagen etter i det minste. Jeg vet han har blitt mobbet og det er helt grusomt, ingen fortjener å gå igjennom noe sånt. Jeg har også blitt alvorlig mobbet gjennom hele skolegangen og det har satt dype spor. Men jeg tåler kritikk likevel og det bør han også gjøre. Han er sta som et esel og nekter å høre på de andre og nekter å høre at han prioriterer feil. Ekstremt opptatt av å vise hva han kan og at han har rett. De var jo ikke ekle mot ham og det var han som ble sint. Slitsom type, altså, selv om jeg egentlig har likt ham hele tiden. Synd Dan stakk da, kunne blitt god underholdning med han der Enig med deg, jeg hadde aldri oppført meg sånn selv, må være sykt pinlig å se seg selv på tv da 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. oktober 2022 #236 Del Skrevet 17. oktober 2022 drivhus skrev (38 minutter siden): Nei nei nei, slutt da! Jeg bare synes det er så merkelig, ut fra det vi har sett Han er vel som en bestefar for henne der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 17. oktober 2022 #237 Del Skrevet 17. oktober 2022 De to som er igjen nå gjør jo fint lite. Benjamin måtte jobbe mye alene, men samtidig blandet han seg jo for mye inn i alt det de andre holdt på med. Og alt var veldig omstendelig. Synes synd på Benjamin, men nye-Torpet-deltakerne har ikke hatt kjemi heller, bortsett fra de to. Lurer på hva som skjer fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. oktober 2022 #238 Del Skrevet 17. oktober 2022 Adobyen skrev (1 minutt siden): De to som er igjen nå gjør jo fint lite. Benjamin måtte jobbe mye alene, men samtidig blandet han seg jo for mye inn i alt det de andre holdt på med. Og alt var veldig omstendelig. Synes synd på Benjamin, men nye-Torpet-deltakerne har ikke hatt kjemi heller, bortsett fra de to. Lurer på hva som skjer fremover. Og så ender de begge opp med å trekke seg og så kommer neste utslåtte deltaker til et tomt torpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 17. oktober 2022 #239 Del Skrevet 17. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Og så ender de begge opp med å trekke seg og så kommer neste utslåtte deltaker til et tomt torpet Da ler jeg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. oktober 2022 #240 Del Skrevet 17. oktober 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Da ler jeg 😂 Og så får Dagny og Rob komme inn igjen og den utslåtte deltakeren er Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå