Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #21 Del Skrevet 18. september 2022 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Helt enig. Veldig synd han tapte ♥️ Nå heier jeg på Rob, han burde blitt programlederen istedenfor Niklas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 18. september 2022 #22 Del Skrevet 18. september 2022 (endret) Edit: Glemte sitering, men svar til @Cids siste innlegg: Nei Gud forby. Er ikke særlig begeistret for Niklas, men Rob vil jeg aldri se i en slik rolle. Kunne godt tenkt meg Rob inne på Mads Hansens nye storsatsing Forræder Endret 18. september 2022 av Ctrl 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #23 Del Skrevet 18. september 2022 Ctrl skrev (2 minutter siden): Edit: Glemte sitering, men svar til @Cids siste innlegg: Nei Gud forby. Er ikke særlig begeistret for Niklas, men Rob vil jeg aldri se i en slik rolle. Kunne godt tenkt meg Rob inne på Mads Hansens nye storsatsing Forræder Får håpe jeg får viljen min 😄 vil mye heller se han enn Niklas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 18. september 2022 #24 Del Skrevet 18. september 2022 Dagny 🫶🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sådan Skrevet 18. september 2022 #25 Del Skrevet 18. september 2022 For en teit avgjørelse å gi Nicklas rollen som programleder, etter den skamfulle opptredenen han klarte å prestere som deltager. Jeg har aldri likt han - noe litt bajas og selvopptatt ved hele fyren. Det er kjipt å se at slike mennesker omtrent blir belønnet for å være upassende med andre. Ja, han sa unnskyld. Likevel mener jeg at han aldri burde fått lede programmet han selv ikke klarte å takle. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #26 Del Skrevet 18. september 2022 Sådan skrev (1 minutt siden): For en teit avgjørelse å gi Nicklas rollen som programleder, etter den skamfulle opptredenen han klarte å prestere som deltager. Jeg har aldri likt han - noe litt bajas og selvopptatt ved hele fyren. Det er kjipt å se at slike mennesker omtrent blir belønnet for å være upassende med andre. Ja, han sa unnskyld. Likevel mener jeg at han aldri burde fått lede programmet han selv ikke klarte å takle. Enig, burde i så fall vært Farmen Kjendis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 18. september 2022 #27 Del Skrevet 18. september 2022 Cid skrev (57 minutter siden): Nei! Thor fortjente sånn å vinne 😕 Fin fyr, men kanskje litt i overkant mye kristendom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #28 Del Skrevet 18. september 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Fin fyr, men kanskje litt i overkant mye kristendom. Jeg synes han er den beste kristne personen jeg har sett på en realityserie før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 18. september 2022 #29 Del Skrevet 18. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg synes han er den beste kristne personen jeg har sett på en realityserie før Det er han ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #30 Del Skrevet 18. september 2022 Adobyen skrev (1 minutt siden): Det er han ja. Husker du han super kristne som aldri ville holde kjeft om Bibelen? 😅 Geir tror jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 18. september 2022 #31 Del Skrevet 18. september 2022 Ny episode om noen timer 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #32 Del Skrevet 18. september 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Ny episode om noen timer 😂 Da er jeg nok våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 18. september 2022 #33 Del Skrevet 18. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Husker du han super kristne som aldri ville holde kjeft om Bibelen? 😅 Geir tror jeg det var Åh.. huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. september 2022 #34 Del Skrevet 18. september 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Husker du han super kristne som aldri ville holde kjeft om Bibelen? 😅 Geir tror jeg det var Nu e æ lyyyyyynings! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 18. september 2022 #35 Del Skrevet 18. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Da er jeg nok våken Det er antakelig jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #36 Del Skrevet 18. september 2022 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Nu e æ lyyyyyynings! Da lærte jeg faktisk et nytt ord 😂 og når han begynte å prate om å tale med to tunger. Han og Eunike passet like godt i lag som katten og musa 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #37 Del Skrevet 18. september 2022 Adobyen skrev (4 minutter siden): Det er antakelig jeg også. Døgner du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 18. september 2022 #38 Del Skrevet 18. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Døgner du? Nei, ikke i dag, for jeg sovnet et par timer sent på ettermiddagen. Spiste for mye til middag 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #39 Del Skrevet 18. september 2022 Adobyen skrev (2 minutter siden): Nei, ikke i dag, for jeg sovnet et par timer sent på ettermiddagen. Spiste for mye til middag 🤣 Samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 19. september 2022 #40 Del Skrevet 19. september 2022 Kjedelig episode i natt 💤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå