Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #21 Skrevet 18. september 2022 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Helt enig. Veldig synd han tapte ♥️ Nå heier jeg på Rob, han burde blitt programlederen istedenfor Niklas
Ctrl Skrevet 18. september 2022 #22 Skrevet 18. september 2022 (endret) Edit: Glemte sitering, men svar til @Cids siste innlegg: Nei Gud forby. Er ikke særlig begeistret for Niklas, men Rob vil jeg aldri se i en slik rolle. Kunne godt tenkt meg Rob inne på Mads Hansens nye storsatsing Forræder Endret 18. september 2022 av Ctrl 12
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #23 Skrevet 18. september 2022 Ctrl skrev (2 minutter siden): Edit: Glemte sitering, men svar til @Cids siste innlegg: Nei Gud forby. Er ikke særlig begeistret for Niklas, men Rob vil jeg aldri se i en slik rolle. Kunne godt tenkt meg Rob inne på Mads Hansens nye storsatsing Forræder Får håpe jeg får viljen min 😄 vil mye heller se han enn Niklas
Sådan Skrevet 18. september 2022 #25 Skrevet 18. september 2022 For en teit avgjørelse å gi Nicklas rollen som programleder, etter den skamfulle opptredenen han klarte å prestere som deltager. Jeg har aldri likt han - noe litt bajas og selvopptatt ved hele fyren. Det er kjipt å se at slike mennesker omtrent blir belønnet for å være upassende med andre. Ja, han sa unnskyld. Likevel mener jeg at han aldri burde fått lede programmet han selv ikke klarte å takle. 17 2
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #26 Skrevet 18. september 2022 Sådan skrev (1 minutt siden): For en teit avgjørelse å gi Nicklas rollen som programleder, etter den skamfulle opptredenen han klarte å prestere som deltager. Jeg har aldri likt han - noe litt bajas og selvopptatt ved hele fyren. Det er kjipt å se at slike mennesker omtrent blir belønnet for å være upassende med andre. Ja, han sa unnskyld. Likevel mener jeg at han aldri burde fått lede programmet han selv ikke klarte å takle. Enig, burde i så fall vært Farmen Kjendis
Gjest Adobyen Skrevet 18. september 2022 #27 Skrevet 18. september 2022 Cid skrev (57 minutter siden): Nei! Thor fortjente sånn å vinne 😕 Fin fyr, men kanskje litt i overkant mye kristendom.
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #28 Skrevet 18. september 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Fin fyr, men kanskje litt i overkant mye kristendom. Jeg synes han er den beste kristne personen jeg har sett på en realityserie før
Gjest Adobyen Skrevet 18. september 2022 #29 Skrevet 18. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg synes han er den beste kristne personen jeg har sett på en realityserie før Det er han ja.
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #30 Skrevet 18. september 2022 Adobyen skrev (1 minutt siden): Det er han ja. Husker du han super kristne som aldri ville holde kjeft om Bibelen? 😅 Geir tror jeg det var
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #32 Skrevet 18. september 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Ny episode om noen timer 😂 Da er jeg nok våken
Gjest Adobyen Skrevet 18. september 2022 #33 Skrevet 18. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Husker du han super kristne som aldri ville holde kjeft om Bibelen? 😅 Geir tror jeg det var Åh.. huff
jukkapalme Skrevet 18. september 2022 #34 Skrevet 18. september 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Husker du han super kristne som aldri ville holde kjeft om Bibelen? 😅 Geir tror jeg det var Nu e æ lyyyyyynings! 4
Gjest Adobyen Skrevet 18. september 2022 #35 Skrevet 18. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Da er jeg nok våken Det er antakelig jeg også.
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #36 Skrevet 18. september 2022 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Nu e æ lyyyyyynings! Da lærte jeg faktisk et nytt ord 😂 og når han begynte å prate om å tale med to tunger. Han og Eunike passet like godt i lag som katten og musa 😆
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #37 Skrevet 18. september 2022 Adobyen skrev (4 minutter siden): Det er antakelig jeg også. Døgner du?
Gjest Adobyen Skrevet 18. september 2022 #38 Skrevet 18. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Døgner du? Nei, ikke i dag, for jeg sovnet et par timer sent på ettermiddagen. Spiste for mye til middag 🤣
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #39 Skrevet 18. september 2022 Adobyen skrev (2 minutter siden): Nei, ikke i dag, for jeg sovnet et par timer sent på ettermiddagen. Spiste for mye til middag 🤣 Samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå