Gå til innhold

Skumleste true crime historien du har hørt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kelly Anne Bates saken. Ung jente som ble mishandlet og drept av sin eldre ustabile kjæreste. Helt utrolig sak og grusom ikke minst. 

Miami kannibalen. Mann som hadde tatt narkotika og overfalt en eldre hjemløs mann og begynt å spise ansiktet han. Den eldre mannen overlevde, men ble selvfølgelig merket for livet..

Christoffer saken her i Norge. Hva den lille gutten har gått gjennom er grusomt å tenke på 😥 Anbefaler å lese boken om saken, for de som ikke har gjort det 😔

Endret av Mardina
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golden State Killer er den beste saken. Den endte "lykkelig" takket være et mirakel fra vitenskapen 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Jan Wiborg-saken er skummel, fordi det er så nært.

Ellers er det de sakene som de ikke har klart å finne noen god forklaring på som skremmer meg mest. Som de jentene som forsvant i jungelen, Maura Murray, Elisa Lam, Dyatlovpasset. Detaljene i disse sakene som gjør dem rare og uforklarlige synes jeg er så creepy.

Elisa Lam har forsåvidt en forklaring i en netflix-dokumentar, men der avfeies de låste dørene, som jo var noe av det som gjorde den saken så rar. Synes fortsatt at saken er skummel, iallefall med videoen fra heisen der hun står og strekker på hendene i merkelige bevegelser.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MuggenKanari

Toy-box killer David Parker Ray. Bildene fra torturrommet hans er vanvittige. Masse ekle greier. 

Og Bittaker and Norris som kjørte rundt i vanen Murder-Mac og kidnappet og torturerte tenåringsjenter i den. 

Og saken om Sylvia Likens er hjerteskjærende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ken og Barbie killers. 

Har lest om det tidligere, men etter å ha sett dokumentaren sitter jeg helt målløs. 

Bør virkelig ses, vil ikke avsløre noe, men helt sykt.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imsdalen skrev (På 2.10.2022 den 8.07):

Junko Furuta er jo noe av det verst tenkelige, men jeg lurer på hvordan man vet så detaljert hva som skjedde med henne? Er det gjerningspersonene som har fortalt dette? Hvordan vet man at de snakker sant? 

De har jo undersøkt kroppen hennes i etterkant, og funnet mye galt som sikkert faller sammen med historien de selv fortalte. Det var så mange involverte, som kanskje morderne betrodde seg til også. Som kunne dele detaljene med politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imsdalen skrev (På 2.10.2022 den 8.07):

Junko Furuta er jo noe av det verst tenkelige, men jeg lurer på hvordan man vet så detaljert hva som skjedde med henne? Er det gjerningspersonene som har fortalt dette? Hvordan vet man at de snakker sant? 

Jeg angrer på at jeg leste om den saken, enkelte ting glemmer man ikke. Anbefaler sarte sjeler om å ikke lese om den. Tortur av en jente over flere dager. De så jo hva slags tilstand liket var i da.. Men tror en av de som ble avhørt fortalte litt. Helt sinnsykt at foreldrene til han ene som var med var så redd sin egen sønn at de ikke ringte politi. De må leve med dette på samvittigheten, at de ikke hjalp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss spjåk skrev (På 10.10.2022 den 13.02):

Jeg angrer på at jeg leste om den saken, enkelte ting glemmer man ikke. Anbefaler sarte sjeler om å ikke lese om den. Tortur av en jente over flere dager. De så jo hva slags tilstand liket var i da.. Men tror en av de som ble avhørt fortalte litt. Helt sinnsykt at foreldrene til han ene som var med var så redd sin egen sønn at de ikke ringte politi. De må leve med dette på samvittigheten, at de ikke hjalp. 

Ja, men tenker på ekstremt detaljerte beskrivelsene. F.eks. "på dag xx spilte de et spill som Junko vant, og da ble gjerningspersonene så forbanna at de måtte torturere henne litt ekstra" (fritt etter hukommelsen). Sitter man og sier sånt i avhør? Jeg tviler ikke på at hun ble grovt torturert altså, men dette er jo tross alt Japan så lurer jo på om de har lagt på litt for "shock value".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (På 11.9.2022 den 19.22):

Junko Furuta! Helt jævlig 😭

Noe av det verste jeg har lest om! 40 dager tortur! Og gjerningsmennene fikk nesten ingen straff, alle er vel på frifot i dag.

Og det at familien til en av de lot det foregå hjemme hos dem uten å kontakte politiet?! 
 

I tillegg var det 100 andre menn/gutter som ble invitert til å komme og voldta henne! Finnes det virkelig SÅ mange gærninger i en omgangskrets? Helt utrolig at slikt kan skje😢

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (På 11.9.2022 den 19.22):

Junko Furuta! Helt jævlig 😭

Hundre prosent enig! Det er så jævlig at jeg får grøsninger hver gang jeg tenker på det 😭 Var prega i flere uker etter å ha lest den historien… 

Syns også saken om Elisa Lam er sykt creepy! Den videoen av henne i heisen… æsj, jeg grøsser!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke dem mest groteske saken siden vi ikke vet hva som har skjedd, men saken med Kris Kremers og Lisanne Froon som forsvant i Panama er den jeg bare ikke klarer legge fra meg. De bildene i saken er også creepy, selv om de ikke egentlig viser noe som i seg selv er fælt. Kan ikke se på bilder eller lese om saken på kvelden, da begynner fantasien å spinne!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingveis skrev (På 17.10.2022 den 23.19):

Hundre prosent enig! Det er så jævlig at jeg får grøsninger hver gang jeg tenker på det 😭 Var prega i flere uker etter å ha lest den historien… 

Syns også saken om Elisa Lam er sykt creepy! Den videoen av henne i heisen… æsj, jeg grøsser!

Elisa Lam saken er da ikke så creepy, den forklares jo greit her: https://www.seher.no/kjendis/forsvinningen-pa-cecil-hotel/74178025

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...
mammahjarte skrev (På 4.10.2022 den 22.12):

West Memphis Three.. Fæl sak og justismord.

Mest sannsynligvis ikke justismord, selv om de ikke burde fått livstid/dødstraff når man ikke kan bevise utover enhver tvil at de var skyldige. De fleste som tror de er uskyldig har ikke fått med seg totaliteten av indisier i mot guttene.  Totaliteten av indisier(hvor mesteparten ikke er nevnt i de mest kjente dokumentarene vedrørende saken) inkluderer bla at :

- Deanna holecomb(echols ex) begynte alerede i 1992(før drapene) å varsle omkretsen at han hadde en uttalt plan om å drepe barn. Noe hun også bekreftet i avhør i 1993.  

- Jessie misskelleys bisarre oppførsel dagen etter drapene.  6.mai 1993(dagen etter drapene) dukker han opp hjemme hos en venn (Buddy Lucas) og INSISTERER på at han skal overta skoene hannes.   Det er en ganske merkelig ting å insistere på for ikke å snakke om tidenes timing. 

- En av lissene brukt i forbrytelsen var betydelig lengre en resten. Den stammer ikke fra en barnesko. Den stammer fra samme type støvler som Jason Baldwin eide. Når skoene til Baldwin ble konfiskert så var lissene mistenkelig nok ikke orginale. 

Når man legger til resten av indisene så er det nok ganske sannsynlig at de var skyldige ja. 

 

Endret av Chomsky89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...