Gå til innhold

Skumleste true crime historien du har hørt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hører på true crime podden og hørte en episode som het The Springfield Three og synes den var utrolig ubehagelig å høre om. Det er noe med det når man ikke aner hva som faktisk skjedde, hvor personene er og hvem som står bak. Hvordan kan tre personer bare forsvinne på den måten? Har dere en skummel true crime historie som har brent seg litt ekstra fast og som dere har tenkt mye på etter å ha hørt den? 

Anonymkode: 5ea97...b7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oii, så nå at denne var lagt i feil kategori.. 😮  

Anonymkode: 5ea97...b7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser så mye på True Crime, at jeg nesten kan kalle meg en connesseur. Og den saken klarer jeg aldri glemme. Hvordan er det mulig å ikke ha noe bevismateriale, relevante spor, "crime scene" eller vitner? Hadde skjønt det litt mer om det var snakk om én person, men her forsvinner 3 kvinner, nesten i løse luften...Og saken er uløst etter 30 år.

Anonymkode: d4e1d...a28

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser så mye på True Crime, at jeg nesten kan kalle meg en connesseur. Og den saken klarer jeg aldri glemme. Hvordan er det mulig å ikke ha noe bevismateriale, relevante spor, "crime scene" eller vitner? Hadde skjønt det litt mer om det var snakk om én person, men her forsvinner 3 kvinner, nesten i løse luften...Og saken er uløst etter 30 år.

Anonymkode: d4e1d...a28

Kan man strømme den noe sted? 

 

Forøvrig så synes jeg West Memphis Three er ganske fæl. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ser så mye på True Crime, at jeg nesten kan kalle meg en connesseur. Og den saken klarer jeg aldri glemme. Hvordan er det mulig å ikke ha noe bevismateriale, relevante spor, "crime scene" eller vitner? Hadde skjønt det litt mer om det var snakk om én person, men her forsvinner 3 kvinner, nesten i løse luften...Og saken er uløst etter 30 år.

Anonymkode: d4e1d...a28

Jeg klarer ikke forstå at en person alene skulle klart det helt på egenhånd..

Anonymkode: 5ea97...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saken om 3 år gamle James Bulger, er den saken som har satt seg fast i meg 😭😟 Leste om den for 25 år år siden å det er den verste noen sinne 😭😟🥀

  • Liker 6
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mye true crime, men dessverre husker jeg ikke hva morderen eller ofre heter. Så en episode på 48 hours for mange herrens år som handlet om en seriemorder som hoppet inn vinduet og massakrerte en hel familie, og disse bodde ikke i storby for å si det sånn.. Husker ikke hvor de bodde, hvertfall veldig øde et sted i USA. Minst 20 km fra nærmeste nabo.

 

Jeg har nesten blitt manisk når det kommer til å lukke vinduer i første etasje, men man vet tydeligvis aldri 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte en sak om noen smågutter i england som drepte en annen liten gutt. De mishandlet han til døde. Tror de var under 10 år alle sammen. Husker ikke mer, for jeg ville ikke høre den, men nå vil jeg finne den igjen. Fordi jeg vil vite detaljene rundt saken. Det var så rystende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
ChiLee skrev (2 minutter siden):

Hørte en sak om noen smågutter i england som drepte en annen liten gutt. De mishandlet han til døde. Tror de var under 10 år alle sammen. Husker ikke mer, for jeg ville ikke høre den, men nå vil jeg finne den igjen. Fordi jeg vil vite detaljene rundt saken. Det var så rystende. 

Er vel saken om James Bulger det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Er vel saken om James Bulger det :(

Jeg googlet det raskt og jeg synes bildet virker kjent. Tusen takk.

Lurer sånn på hva som skjedde etterpå med dem alle. Og om det var noen voksne involvert osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy_87 skrev (18 minutter siden):

Saken om 3 år gamle James Bulger, er den saken som har satt seg fast i meg 😭😟 Leste om den for 25 år år siden å det er den verste noen sinne 😭😟🥀

Alt som handler om barn rører noe ekstra dypt i hjertene våre. Tror jeg kjenner til saken, den er det verste jeg har hørt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kongletoppen

Truecrimepodden om Bobby fra Sverige som ble drept og torturert av sin stefar og mor. Beskrivelsene av torturen de gjorde mot den syke, uskyldige gutten var helt jævlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
ChiLee skrev (4 minutter siden):

Jeg googlet det raskt og jeg synes bildet virker kjent. Tusen takk.

Lurer sånn på hva som skjedde etterpå med dem alle. Og om det var noen voksne involvert osv.

Har lest om den selv. Grusomt :( Så mye ondskap i unge kropper. Huff. Håper du finner ut hva som skjedde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kongletoppen skrev (1 minutt siden):

Truecrimepodden om Bobby fra Sverige som ble drept og torturert av sin stefar og mor. Beskrivelsene av torturen de gjorde mot den syke, uskyldige gutten var helt jævlige.

Denne!! HELT forferdelig, noe av det sykeste, mest groteske og ondeste jeg har hørt. Kommer aldri til å glemme den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kongletoppen
Letharia skrev (Akkurat nå):

Denne!! HELT forferdelig, noe av det sykeste, mest groteske og ondeste jeg har hørt. Kommer aldri til å glemme den.

Samme her! Hørte den når jeg kjørte bil, måtte stoppe opp. Gjorde inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kongletoppen skrev (1 minutt siden):

Samme her! Hørte den når jeg kjørte bil, måtte stoppe opp. Gjorde inntrykk.

Ja, det skjønner jeg! Jeg hørte den på jobb, da jeg jobbet på et lager. Trengte en ekstra lang pause den dagen for det var mye å fordøye for å si det sånn. Og har ikke klart å glemme det heller, selv om jeg skulle ønske jeg aldri hørte den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fidel Lopez saken. Det sitter fast i hodet mitt og jeg skulle ønske jeg ikke hadde hørt det men klarte ikke stoppe. Jeg sier ikke hvordan han drepte henne her, med mindre dere vil vite det. Fordi sånne ting glemmer man ikke.

Så det på youtube. "law and crime network" heter kanalen.

Beklager, jeg burde endre profil bildet mitt når jeg svarer i sånne tråder.

Endret av ChiLee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...