Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe:

Men...nei! Jeg får ikke se det jo! Skal ut med venninner i kveld. Jaja, får se det i reprise da. Godt man har den muligheten :)

Skrevet

Selv om jeg visste hvem som vant på forhånd ble jeg litt skuffet allikevel. :ler: Ikke fordi vinneren var dårlig, men fordi jeg likte Nik bedre.

Skrevet

Jeg visste på forhånd hvem som vant, men jeg er ikke overbevist om at de har valgt riktig. I forhold til det de har sagt før, både i tidligere episoder og sesonger syns jeg Nicole er litt... kjedelig kanskje.

Skrevet

Er det noen som har sett de tidligere vinnerne annet enn når de har gjesteopptredener i ANTM eller i de annonsene som var endel av premien? Ingen av dem har vel blitt den neste Gisele, iallefall ikke ennå.

Skrevet
Er det noen som har sett de tidligere vinnerne annet enn når de har gjesteopptredener i ANTM eller i de annonsene som var endel av premien? Ingen av dem har vel blitt den neste Gisele, iallefall ikke ennå.

Ikke i norske magasiner i allefall.

Gisele var vel mest kjent for å være dama til Leonardo DeCaprio. Før hun ble kjent som modellen Gisele Bundchen.

Skrevet

Jeg så hun Yoanna på i et innslag om kjendiser og diverse utseende fokusering og "press til å være perfekt" på enten TV3 eller INSIDE. Har også sett henne gå modell på NY Fashion Week et år.

Men nå r det vel hovedsaklig moteshow og sikkert kampanjer for det amerikanske markedet disse jentene driver med...så jeg tror kanskje ikke vi kan forvente å se dem her hjemme.

(Greit at de sier de skal bli super modeller......de blir neppe den neste Tyra liksom....men godt kjent i USA tror jeg absolutt de blir og jeg tror de jobber endel der og!)

Skrevet
Jeg visste på forhånd hvem som vant, men jeg er ikke overbevist om at de har valgt riktig. I forhold til det de har sagt før, både i tidligere episoder og sesonger syns jeg Nicole er litt... kjedelig kanskje.

Betyr dette at det var Nicole som vant? Fikk ikke sett finalen i går..

Skrevet

Ja Nicole vant.

Nik på 2 plass og Bree på 3 plass.

Skrevet

Takk for svar!

Men vet ikke helt hva jeg synes om at Nicole vant. Hadde i grunnen ikke noen klar favoritt denne gangen, men hadde vel Nik på en diffus førsteplass.

Jaja, man kan vel ikke få det som man vil hver gang. Nå er jeg bare nysgjerrig på den nye norske sesongen! :)

Skrevet
(Greit at de sier de skal bli super modeller......de blir neppe den neste Tyra liksom....men godt kjent i USA tror jeg absolutt de blir og jeg tror de jobber endel der og!)

Såvidt jeg vet er top model og supermodel to forskjellige ting. (Ei jeg kjenner som har jobbet som modell informerte meg om dette, men jeg husker ikke hva forskjellen er..)

Skrevet

Jeg syntes Nicole er en bedre vinner enn Yoanna som vant tidligere sesong. En verdig vinner etter min mening

Skrevet
Såvidt jeg vet er top model og supermodel to forskjellige ting. (Ei jeg kjenner som har jobbet som modell informerte meg om dette, men jeg husker ikke hva forskjellen er..)

Hva har det med saken å gjøre. Programmet heter America's Next Top Model. Det noen nevnte over her var vel at ingen av vinnerne har blitt noen supermodeller etter at de var med i serien - altså verdenskjente modeller ala Claudia Schiffer, Naomi Campbell og Linda Evangelista osv.

Skrevet
Jeg syntes Nicole er en bedre vinner enn Yoanna som vant tidligere sesong. En verdig vinner etter min mening

Jeg synes Nicole blir så altfor sukkersøt. Også ser hun dønn lik ut på alle bilder. Hadde vært morsomt å se Kim som vinner. Jeg tror hun kunne ha kommet seg fram på nettopp det at hun ikke hadde det typiske modell utseendet.

Skrevet
Hva har det med saken å gjøre. Programmet heter America's Next Top Model. Det noen nevnte over her var vel at ingen av vinnerne har blitt noen supermodeller etter at de var med i serien - altså verdenskjente modeller ala Claudia Schiffer, Naomi Campbell og Linda Evangelista osv.

Som jeg siterte skrev noen:

(Greit at de sier de skal bli super modeller......)

Og det sier de jo ikke. De sier at de skal bli top models.

Skrevet
Jeg synes Nicole blir så altfor sukkersøt. Også ser hun dønn lik ut på alle bilder. Hadde vært morsomt å se Kim som vinner. Jeg tror hun kunne ha kommet seg fram på nettopp det at hun ikke hadde det typiske modell utseendet.

Helt enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...