Malou Skrevet 13. desember 2005 #81 Skrevet 13. desember 2005 Hva med Lisa da? "Jeg har tenkt å vinne denne konkurransen om det er ok for dere...." ← Hun sier vel kanskje bare de de fleste andre tenker? Jeg synes faktisk det er ok at noen viser at de har selvtillit jeg, selv om jeg sikkert hadde irritert meg over henne hvis jeg var med i konkurransen selv. Nik er min foreløpige favoritt.
Gjest Emera Skrevet 19. desember 2005 #82 Skrevet 19. desember 2005 (endret) I følge den Amerikanske siden går Cassandra ut snart? Ja, jeg er overrasket over hvor attraktiv jeg faktisk finner Kim til tross av hennes maskulinitet. Jenta er jo vakker! (Jeg er nesten litt sjokkert). ← Det var en litt kjip spoiler... Ikke si fra om sånt, er du snill! Vel, hun gikk nå ut i dag, av egen vilje... Så det var ganske snart, ja. Jeg vet sannelig ikke hvem som er favoritten min ennå. Nik, kanskje. Kim har jeg ikke helt sansen for, jeg synes ikke om den sterke maskuliniteten hos en jente. Men det er bare en smakssak, det kan hende hun kommer langt. Når hun lærer seg å gå, og finner ut av seg selv... Endret 19. desember 2005 av Emera
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #83 Skrevet 20. desember 2005 hm, jeg synes så tydelig at det har stått på nettet hvem som vinner...... Nå ble jeg sannelig usikker.... Var på ei eller anna nyhets side. Var bilde av Tyra og vedkommende.....
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2005 #84 Skrevet 20. desember 2005 Det kan nok stemme. USA ligger foran oss i sendingene, og er nå ferdig med sesong 5. Jeg vet hvem som vinner!
Malou Skrevet 21. desember 2005 #85 Skrevet 21. desember 2005 Det er jo ikke så veeeeldig vanskelig å finne ut hvem som vinner hvis man vil vite det da... Jeg synes egentlig det er ok å vite hvem som vinner jeg, av en eller annen merkelig grunn...
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #86 Skrevet 21. desember 2005 Vet ikke om jeg synes vinneren fortjente det da. Heldigvis vant den største megabitchen IKKE.
Malou Skrevet 3. januar 2006 #87 Skrevet 3. januar 2006 (endret) Det kan godt være at Lisa er irriterende og kritiserer alt og alle. Personlig synes jeg hun er ganske underholdene, men man skal ikke se bort fra at jeg hadde blitt en anelse irriteret på henne i RL. Men var det noen jeg mistet alt for i gårsdagens episode var det Coryn! Hun må jo få lov til å synes hva hun vil om Lisa, men å blande seg oppi Lisa's samtale med Jancie!! Litt for høy baksnakke- og sutrefaktor. Godt det bare er TV... Endret 3. januar 2006 av Malou
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #88 Skrevet 3. januar 2006 Synes det var meget gromt at Janice så tvers gjennom fasaden og satte Lisa ordentlig på plass!
DreamyMe Skrevet 3. januar 2006 #89 Skrevet 3. januar 2006 Men det er morsomt hvordan Coryn tar igjen med Lisa da. Hvis dere så reklamen hehe Alcoholic bitch!!! Girlfight
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #90 Skrevet 3. januar 2006 Også gromgutten Nigel da: Sier det ikke noe at det akkurat var Lisa som ble plukket ut til å få "ansiktsløfting"? (fotoshooten i går) Ellers så synes jeg at det er kjempebra at Miss J ser ut til å ha en større rolle i denne sesongen.
Gjest Hel Skrevet 9. januar 2006 #91 Skrevet 9. januar 2006 Herregud, Jayla er jo helt gæren. Hun tok helt av over den lille greia med Nik..
Malou Skrevet 9. januar 2006 #92 Skrevet 9. januar 2006 Jayla reagerte utrolig voldsomt ja. De har jammen fått samlet mange bitches denne sesongen!! Coryn var veldig pen, men hun manglet helt klart toppmodell personlighet så jeg synes det var ok at hun røyk.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #93 Skrevet 9. januar 2006 Jeg begynner å bli enig med Nigel. Tåler heller ikke trynet på Lisa. Men hun er verdensmester i å vri ting(oppmerksomheten) over på seg selv, det skal hun ha.
*Heidi* Skrevet 10. januar 2006 #94 Skrevet 10. januar 2006 vet dere om det er noen reprise på mandagens top modell?
Gjest Hel Skrevet 11. januar 2006 #96 Skrevet 11. januar 2006 Reprise på søndag!! ← Nei, det er sesong 3 som går igjen. Sesong 5 som går på mandager kommer ikke i reprise.
Gjest Gjest_monana_* Skrevet 12. januar 2006 #97 Skrevet 12. januar 2006 Jeg blir litt forvirra av alle disse forskjellige sesongene som går om hverandre på tv nå, og i tillegg har jeg sett litt på både svensk og dansk TV3, så... Er der en eller annen vennlig sjel der ute som gidder å fortelle når de forskjellige sesongene går, og hvor? Det er faktisk en ganske avhengightesdannende serie for meg, selv om jeg aldri har hatt noe særlig til overs for modeller...
Gjest Hel Skrevet 12. januar 2006 #98 Skrevet 12. januar 2006 Svensk og dansk TV3 vet jeg ikke noe om, men sesong 5 går på norsk tv3 på mandager og sesong 3 på søndager.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #99 Skrevet 14. januar 2006 Takk for hjelpa, CocoPuff! Da blir det å følge med på mandag, da..!
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #100 Skrevet 17. januar 2006 Sukk, mine småfavoritter blir sparket ut så fort jeg oppdager hvem som er favorittene mine Min største favoritt er nok Nik. Makan til pen jente. Men jeg blir ikke overrasket hvis de begynner å klage over manglende personlighet bla bla bla. Tror også Nicole vil komme langt, selv om jeg personlig ikke liker henne. Hvem er deres favoritter så langt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå