Gjest Hel Skrevet 18. januar 2006 #101 Skrevet 18. januar 2006 Har begynt å like Lisa jeg. Hun var ganske bitchy før men synes hun har blitt så flink på photoshoota og oppgavene de får.
MiniMjau Skrevet 18. januar 2006 #102 Skrevet 18. januar 2006 Ja, Lisa er veldig flink, hun er nesten blitt min favoritt også. Men supermodell på catwalken vet jeg ikke...hun "gjør seg" ihvertfall på bilder og er veldig allsidig.
Jens Skrevet 18. januar 2006 #103 Skrevet 18. januar 2006 Min favoritt er Nik. Fantastisk utseendet!!!
MiniMjau Skrevet 31. januar 2006 #104 Skrevet 31. januar 2006 Herregud! Pissa Lisa i bleia igår?? Så disgusting.
Malou Skrevet 31. januar 2006 #105 Skrevet 31. januar 2006 Jeg vet ikke om hun gjorde det eller om hun bare lot som. Velger å tro det siste. Hun gjør mye rart da, men jeg synes hun har tatt noen bra bilder. Nik er fortsatt min favoritt.
Catus Skrevet 31. januar 2006 #106 Skrevet 31. januar 2006 Hvem gikk ut i går? Fikk det ikke med meg..
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #107 Skrevet 31. januar 2006 Hvem gikk ut i går? Fikk det ikke med meg.. ← Ingen. Jayla og Nicole ble igjen, og Tyra sa at de begge måttte pakke kofferten... Og det måtte de andre også, for alle sammen skal til London!
Marililja Skrevet 31. januar 2006 #108 Skrevet 31. januar 2006 Lisa er veldig fotogen, men dama er jo riv ruskende gal... Har egentlig ingen favoritt denne sesongen, synes ikke det er noen som skiller seg ut! Forøvrig likte jeg ikke at VG hadde bilde av vinneren for en stund siden
MiniMjau Skrevet 7. februar 2006 #109 Skrevet 7. februar 2006 Der røk Lisa ut, enig med dommerene i at det blir litt "mye" grimaser og ansikt. Tror hun lesbiske drar seieren iland jeg faktisk, evt Nicole(hun med det lange sorte krøllete håret)
*Emma* Skrevet 7. februar 2006 #110 Skrevet 7. februar 2006 Som vanlig har jeg jukset og sett (skal holde kjeft.) Min favoritt har hele tiden vært Kim. Syns hun er kuul. (Så ikke episoden i går hvor hun visst var en sladrekjerring ) Jeg liker IKKE Jayla. Dessuten syns jeg Bree er litt snål.... Men om jeg får viljen min i hvem som vinner eller ikke.....det sier jeg ikke noe om
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #111 Skrevet 7. februar 2006 Dessuten syns jeg Bree er litt snål.... ← Hun er pokker så rask til å vifte med pekefingeren iallfall. Så en reklame for neste episode hvor hun satt og belærte Kim om at hun var et stygt menneske og derfor ikke ville vinne konkurransen.
Gjest Gjesten Skrevet 13. februar 2006 #112 Skrevet 13. februar 2006 Synes alle jentene i begynner å bli helt sprø jeg. Når tar jo Bre helt av.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #115 Skrevet 13. februar 2006 Nei, nei, nei! Nå har jeg jukset, jeg også, og jeg er IKKE fornøyd med vinneren av denne serien! Nei, det ble IKKE min favoritt som stikker av med seieren, skjønne seg på det, den som kan.
-Fisken- Skrevet 13. februar 2006 #116 Skrevet 13. februar 2006 Nei, nei, nei! Nå har jeg jukset, jeg også, og jeg er IKKE fornøyd med vinneren av denne serien! Nei, det ble IKKE min favoritt som stikker av med seieren, skjønne seg på det, den som kan. ← Helt enig! Likte ikke at Eva vant heller jeg.
Trude29 Skrevet 23. februar 2006 #117 Skrevet 23. februar 2006 Gikk glipp av episoden på mandag. Og nå ser jeg at den nye norske serien begynner neste mandag. Har de kåret den amerikanske vinneren ? Og kan noen please fortelle hvem det ble ?
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #118 Skrevet 23. februar 2006 Gikk glipp av episoden på mandag. Og nå ser jeg at den nye norske serien begynner neste mandag. Har de kåret den amerikanske vinneren ? Og kan noen please fortelle hvem det ble ? ← Den norske varianten begynner etter finalen på den amerikanske. Dobbel dose neste uke!
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #119 Skrevet 23. februar 2006 selvfølgelig kan vi ikke fortelle hvem som vinner!! for da ødelegger vi for mange. men jeg er ikke fornøyd med vinneren, min fav kommer på andreplass... dama som vant er pen ja men dum personlighet!
Gjest Frigg Skrevet 24. februar 2006 #120 Skrevet 24. februar 2006 Den norske varianten begynner etter finalen på den amerikanske. Dobbel dose neste uke! ← Betyr det at det ikke blir akutten på mandag?! Myser inne på tv3.no.... Det var da som Ikke noe akutten på mandag, nei! Og det blir ikke noe akutten før skandinaviske top model er ferdig? I mai?!?! Fra faq på tv3.no Puh, måtte bare få det ut, føler meg litt bedre allerede.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå