Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Han er en "runway diva" og tidligere toppmodell. Han har visstnok trent "alle" de store modellene i hvordan de skal gå og posere på catwalken.

har han vært MANNLIG topmodell? For han har jo ikke modell-look akkurat, selv om han er grasiøs som en gaselle( :ler: ) Har han vært kvinnelig transvesitt-modell kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg og på :ler:

Cassandra og Nicole var navnet på de to jeg ikke husket ja. (fant ut etter å ha sjekket hjemmesiden.)

Coryn, Jayla, Kim og Nik er mine favoritter.

Skrevet
Hun der guttete som heter Kim kan jeg banne på at jeg har sett før... i hvit skjorte og slips i en eller flere reklamer. Ansiktet hennes er så sinnsykt kjent...

Begynte å lure på om det var en reprisesending jeg... :forvirret:

Jeg er også sikker på at jeg har sett henne før, for lenge siden! :klø:

Skrevet

I følge hjemmesidene til showet har J. Alexander blant annet vært modell for Jean Paul Gautier.

Kunne ha drept for de bena hans.... :forvirret:

Hadde ikke Kim jobbet litt som modell tidligere da? Mener de snakket om det i den første episoden.

Skrevet

J. Alexander har vært modell ifølge IMDb:

http://imdb.com/name/nm1556231/bio

Og en liten spoiler.........

Kim hadde en gjesterolle i episode 6, sesong 2, av Veronica Mars. Den ble sendt for noen uker siden i USA, men det er kanskje ikke derfor hun ser kjent ut for dere.

Skrevet

Hjelp og trøst. Har de ikke større ordforråd enn IIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKK!!!!?

Skrevet

Tror det var Ashley.

Virker som om Lisa blir DEN megabitchen etterhvert. moro, moro....

Skrevet

ÅH GRRRRR. Kikket gjennom en avis på nettet, og hva popper opp? joda, bilde av Tyra Banks og vinneren av denne sesongen. Så UTROLIG unødvendig! Det er jo ikke like gøy å følge med når en vet hvem som vinner.. Dumme, dumme avisen! :sinna:

Gjest Bertine
Skrevet

Hun Kim så veldig kjent ut..... jeg grublet og grublet..

Helt til jeg kom på "the L-word". Hun må jo bare ha Shane som sitt "stooooore forbilde", akkurat samme kles stil og frisyre ;)

Skrevet

Cassandra er jo bare merkelig. :ler:

'Jeg tror skjønnhetskonkurranser utvikler deg mer som en kvinne, mens å være modell er bare mer som en karriere.'

Skrevet
Cassandra er jo bare merkelig. :ler:

'Jeg tror skjønnhetskonkurranser utvikler deg mer som en kvinne, mens å være modell er bare mer som en karriere.'

:ler:

Ja, du har rett.

Men jeg synes hun er utrolig pen!

Skrevet
:ler:

Ja, du har rett.

Men jeg synes hun er utrolig pen!

:Nikke: Det er hun.

Liker Kim godt også! Morsom jente. :ler:

Skrevet

I følge den Amerikanske siden går Cassandra ut snart? :(

Ja, jeg er overrasket over hvor attraktiv jeg faktisk finner Kim til tross av hennes maskulinitet. Jenta er jo vakker!

(Jeg er nesten litt sjokkert).

Skrevet

Hm.. jeg syns også Kim ser veldig kjent ut! men jeg har ikke sett The L-Word da..

Det må være et annet sted og!

Skrevet

Hva med Lisa da?

"Jeg har tenkt å vinne denne konkurransen om det er ok for dere...."

Skrevet
Hva med Lisa da?

"Jeg har tenkt å vinne denne konkurransen om det er ok for dere...."

he he.. vet det! sprø dame!

Virker som dommerne liker henne og! Håper virkelig ikke hun vinner! Har ALTFOR god selvtillit etter min mening..

Selvfølgelig er det ikke OK for de andre deltakerne! Utrolig teit ting å si!

Skrevet
..... Kanskje Banks er i feil bransje. Det virker som om hun heller burde bli den nye Dr. Phil.

Tyra har jo fått sitt eget talk-show da, så hun er vel på god vei allerede til å bli den neste Oprah eller noe.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet
I følge den Amerikanske siden går Cassandra ut snart? :(

Det var en litt kjip spoiler... Ikke si fra om sånt, er du snill! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...