Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kim er en favoritt hos meg allerede :D

Ja hun er spennende og kanskje hun kommer til å tjene på at hun skiller seg ut fra den "langhårede, fnisende, tyggegummityggende gjengen"(Det er iallefall det inntrykket jeg sitter igjen med etter første ep.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blir spennende og se hvor langt hun "maskuline jenta"(husker desverre ikke hva hun heter) kommer.

Det er Kim.

Kim er hun lesbiske.

Coryn er hun som ser muskuløs ut, og har kraftige øyenbryn.

Skrevet
Kim er hun lesbiske.

Kim er hun maskuline OG lesbiske.

Hørte ikke om noen andre som ble omtalt som maskulin der.

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Jeg heier som alltid på plus-size model-kandidaten - av prinsipp! :Nikke:

Skrevet

Den 'Don't get it twisted' jenta var bare irriterende synes jeg. Det er jo ikke nødvendig å hyle det ut hver gang kamera er på henne.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Den 'Don't get it twisted' jenta var bare irriterende synes jeg. Det er jo ikke nødvendig å hyle det ut hver gang kamera er på henne.

minna meg om hu ene som var med i fjor... som ble nr 2 eller 3, husker ikke helt.

Skrevet

Greide ikke dy meg, så jeg gikk inn på upn for å se hva som skjer videre. Det virker som om episodene bærer preg av at det er en viss "fjortismentalitet" blant deltakerne ja...

Skrevet

Enig. Likte ikke hun der beautyqueen-dama eller hun der Nicole (?(hun som klagde hele tide) heller.

Kim og noen andre jeg ikke husker navnet på, likte jeg.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hva med hu der som kom inn og sa "jeg vil være som deg tyra, bli sminka og få manikyr og bli tatt bilde av og bare være pen..." :ler:

Skrevet
Hva med hu der som kom inn og sa "jeg vil være som deg tyra, bli sminka og få manikyr og bli tatt bilde av og bare være pen..."  :ler:

Huff ja :ler:

Også hun FN-jenta. Dreit litt på draget der gitt.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Huff ja :ler:

Også hun FN-jenta. Dreit litt på draget der gitt.

Haha, ja det var jo helt rått. er det mulig :D

Skrevet

Haha. Americas Next Top Model er alltid sinnssykt festlig... Jeg synes det virker kjempelett å gå videre, dersom man har sett tidligere sesonger (bortsett fra at man sikkert må være litt flink og sånn også, da). Det er tydeligvis bare å sørge for å gråte en skvett, og enten fortelle hvor vanskelig oppvekst du har hatt og hvor snill bestemoren din er, eller fortelle hvor vanskelig oppvekst du har hatt, og hvor slem moren/faren din er. Da faller Banks og hele USA som fluer!

Skrevet

I begynnelsen er det kanskje det, men etterhvert må du nok vise hva du er god for.

Skrevet

Uhm.. Glad jeg kunne være til hjelp. :roll:

Men, som du sier så virker det som om frøken/fru Banks faller lettere for snørr og tårer enn for steinansikter. Husker hvordan hun i forrige sesong kjeftet opp ei jente fordi hun ikke begynte å grine da hun ble utstemt. Kanskje Banks er i feil bransje. Det virker som om hun heller burde bli den nye Dr. Phil.

Skrevet

^ Haha, det er sant. Hun hadde egentlig litt rett i den episoden du sikter til, da, synes jeg, for hun som ble stemt ut da hadde jo ingen sosial intelligens i det hele tatt, og brydde seg tydeligvis ikke om å være der heller. Haha, Banks har jo faktisk fått et eget talk show nå!

Gjest Catwoman
Skrevet

Begynte det i går? Å så hadde ikke jeg fått det med meg? :sur:

Har de med puss-size nå og?

Det er litt teit, altså det er kjempe flott at de kan ha med de som ikke er sylslanke og, men når de får problemer med å finne klær som passer (sånn som de gjorde sist) fordi de ikke er syltynne, da bør det la det være syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...