Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2022


chouette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nutz skrev (3 timer siden):

Jeg vil faktisk si han er det stikk motsatte. Han var absolutt den minst maskuline og den med minst å by på av gjengen på gården. Har ikke noen tro på at dette vil holde.

Kunne ikke vært mer enig. 👌🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offwhite

Maskulin energi, han gir litt F som hun sier, og slentrer rundt. Noen damer liker det. Fine gutter de andre også, men kanskje for skikkelig og ordentlig. Uansett smak og behag det der da. 
 

Ble så raskt ferdig i år, ikke fikk vi jakten på kjærligheten-introen heller, trenger den for å sette stemninga før episodene. Mye hopping fram og tilbake og ikke fikk vi vel se utvelgelsen av brevene heller. Skjerpings tv2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offwhite skrev (1 time siden):

Maskulin energi, han gir litt F som hun sier, og slentrer rundt. Noen damer liker det. Fine gutter de andre også, men kanskje for skikkelig og ordentlig. Uansett smak og behag det der da. 
 

Ble så raskt ferdig i år, ikke fikk vi jakten på kjærligheten-introen heller, trenger den for å sette stemninga før episodene. Mye hopping fram og tilbake og ikke fikk vi vel se utvelgelsen av brevene heller. Skjerpings tv2.

For alt vi vet så trenger hun en som har ro i kroppen. Han er jo også veldig sjenert, det så man jo tydelig på speed daten, så han krøp muligens sammen på sofaen for å beskytte seg selv litt. Samtidig ble det mye snakk om fallskjermhopping, han hadde jo null å komme med i den samtalen.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne, som egentlig virker veldig daff og uengasjert, valgte altså en som er enda daffere enn henne. Stian (?) vil helst bare ligge på sofaen. Han har ingen erfaring med eller interesse for gårdsdrift, og ingen hobbyer. Lars virka jo superfin og stødig, men Janne var nok litt for umoden for å kunne ta rett valg. Hun vil helst bare fjase og/eller drikke, og alt som er seriøst er bare sååå «kleint». 
 

Healeren valgte altså ei som har ghostet han på Tinder, men som fattet interesse igjen da han dukket opp på TV og andre damer så ut til å være interessert. Hun var nok mer opptatt av å «vinne» enn hun var av ham, så da spørs det hvor lenge det er interessant for henne nå som seieren er hennes. Mange lange, stille og pinlige seanser mellom denne karen og frierne hans. 
 

Tormod - jeg kan forstå at han ble overveldet av intensiteten til han som ble valgt bort. Det er lite spenning i å jakte når den andre er 100% på etter tre sekunder. Tror likevel han som ikke ble valgt er en snill og god mann som det kanskje er mer sannsynlig at Tormod kunne bygd noe langsiktig med, enn han danseren som bare prøvde å kle av Tormod med blikket hele tiden. 
 

Isfjorden - tror nok hun som ble valgt matcher han bedre enn hun som ble valgt bort, selv om begge virker å være fine jenter. Årets største wtf-øyeblikk var da hun Erika (?) røyk ut og tok klikkedansen på han. Veldig sånn «jeg vet hva jeg er god for, og hvis du ikke kan verdsette det, er det ditt tap» (ikke ordrett, men likevel 🤯). 

Kort og grei sesong som gikk ca. som forventet. 

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Axa skrev (På 13.10.2022 den 12.59):

Jeg tror at hun fra melhus valgte feil. Men det er bare noe jeg tror 

Mmm.. tror Lars Tore hadde blitt for seriøs for Janne. Hun var ikke ut etter en ny far. Men en kjæreste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo at Janne valgte Stian, for han er jo søt. Men de er jo så treeeige begge to! Har ikke trua. Virket som at de ikke skulle på tur?

Han fra Isfjorden virker jo forelska, så der kan det jo bli noe. 

Tormod kunne jo valgt en annen setting enn romantisk middag når han skulle droppe han danseren. Han burde nok valgt han andre. 

Frolandhealeren og Tinderdama har jeg ikke trua på, null kjemi. 

Endret av Meadow
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (På 5.10.2022 den 21.00):

Møkksur, han gjorde lurt i å ikke ta henne videre.

Jeg har en veldig autoritær mor og jeg så de første programmene sammen med henne. Erika ble fort hennes favoritt. 

Da Erika viste sitt sanne jeg ( tålte åpenbart dårlig å bli avvist) så falt det på plass hvorfor min mor likte  nettopp henne. Min mor så nok mye av seg selv i henne. For min mor tåler heller ikke avvisning.

Min psykolog sa en gang- om min mor da han så bilde av henne- Et menneske "som ikke er lett å komme utenom"

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offwhite

Nei, har ikke troen på Anna og Farstad. Enten var de meant to be bare at timingen ikke var riktig den gangen, eller så bare higer hun etter han fordi han skulle være med på jakten. Det ser ut som det siste. Hadde de vært ment for hverandre hadde de connecta med en gang slik som f.eks det paret i fjor fra Jæren. Ser ikke ut som hun er helt på gli hun til Isfjoringen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicky__ skrev (1 time siden):

Jeg har en veldig autoritær mor og jeg så de første programmene sammen med henne. Erika ble fort hennes favoritt. 

Da Erika viste sitt sanne jeg ( tålte åpenbart dårlig å bli avvist) så falt det på plass hvorfor min mor likte  nettopp henne. Min mor så nok mye av seg selv i henne. For min mor tåler heller ikke avvisning.

Min psykolog sa en gang- om min mor da han så bilde av henne- Et menneske "som ikke er lett å komme utenom"

 

 

Jeg har ikke en autoritær mor men en mor som klager og syter og finner feil med alt og alle. Det er nok årsaken til at jeg er blitt var for andres nesten usynlige personlighetstrekk. Jeg så hele veien at Erika var litt bedre enn de andre, det håret som hele tiden skulle "fikses" og måten hun tok plass i samtalene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offwhite

For en nedverdigende klem Tormod ga, haha. Synes litt synd på han som ble dumpa, tror Tormod egentlig drømmer om en ny Jan Thomas sånn egentlig og at ingen andre kan måle seg med han. 
 

Melhus dama ser ut til å ha fått seg et prosjektil i fleisen. Så litt betuttet ut alle sammen, så mulig Stian ikke er informert om at det ikke går veien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offwhite skrev (2 minutter siden):

For en nedverdigende klem Tormod ga, haha. Synes litt synd på han som ble dumpa, tror Tormod egentlig drømmer om en ny Jan Thomas sånn egentlig og at ingen andre kan måle seg med han. 
 

Melhus dama ser ut til å ha fått seg et prosjektil i fleisen. Så litt betuttet ut alle sammen, så mulig Stian ikke er informert om at det ikke går veien? 

Synes også synd på han. Dårlig gjort av Tormod og komme med en lang tale om alt det koselige de hadde gjort sammen, for så å si at han kun så på han som en venn. Dårlig gjort, fikk skikkelig vondt av han :(

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så daffe og trege Frank og Anna er. De er som sirup begge to. Så mange ord og oppstyltet analysering og så lite action. 

I Isfjorden tror jeg det blir kjæresterier ganske kjapt. 

Janne og Stian skjønner jeg ingenting av. Ingenting. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende av Tormod. Dra med seg han på ferie og så komme med den stakkars meg talen og avslutte det hele.

Frank og Anna, kan de le eller eier de ikke humor? Det er liksom ingen smil fra hjertet der, virker veldig kjedelige.

Janne og Stian, mulig jeg ikke har fått med meg alt men skjedde det noe? Hvorfor reiste ikke de på tur?

  • Liker 16
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste der lurte jeg også på. Sa ikke programlederen at ho måtte innom, fordi det hadde skjedd så mye i det siste? 
 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fnugg1 skrev (29 minutter siden):

Er det bare meg, eller så Janne litt annerledes/hoven ut i ansiktet? 

Hun så litt medtatt ut :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offwhite
Fnugg1 skrev (1 time siden):

Er det bare meg, eller så Janne litt annerledes/hoven ut i ansiktet? 

Jo hun hadde blåflekk etter skytingen, ble sikkert truffet av en patron. Du så de spretter fort og hardt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offwhite skrev (46 minutter siden):

Jo hun hadde blåflekk etter skytingen, ble sikkert truffet av en patron. Du så de spretter fort og hardt ut.

Jo jeg så det, men føler det var noe annet også…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...