Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2022


chouette

Anbefalte innlegg

Ænema skrev (På 19.9.2022 den 13.11):

er det bare meg, men er hun janne alt for streng med hva hun synes er kleint? hu tar jo ingenting på humoristisk og selvironisk måte. synes synd på de frierne som sikkert føler seg udugelige. 

Haha ja hun er litt merkelig syns jeg. Når en spør om hun vil ha teppe "Nei takk.", når en spør om hun vil ha kaffe "Nei takk.", når en spør om hun liker å trene "Jeg hater å trene.". Bare tre av mange eksempler hun er så avvisende og negativ i hele måten hun svarer på når gutta prøver å bli kjent og gjøre noe hyggelig ilag. Greit nok å være ærlig og ikke pynte så mye på sannheten, da vet karene hva de får men det er uvant å se en på datingprogram som ikke er litt mer blid og imøtekommende 😂 Tror nok at så mye kameraer fort kan føre til at man oppfører seg litt stivere enn man er!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Silkedyne skrev (1 time siden):

Haha ja hun er litt merkelig syns jeg. Når en spør om hun vil ha teppe "Nei takk.", når en spør om hun vil ha kaffe "Nei takk.", når en spør om hun liker å trene "Jeg hater å trene.". Bare tre av mange eksempler hun er så avvisende og negativ i hele måten hun svarer på når gutta prøver å bli kjent og gjøre noe hyggelig ilag. Greit nok å være ærlig og ikke pynte så mye på sannheten, da vet karene hva de får men det er uvant å se en på datingprogram som ikke er litt mer blid og imøtekommende 😂 Tror nok at så mye kameraer fort kan føre til at man oppfører seg litt stivere enn man er!

Man ser jo at hun ikke er helt komfortabel med kamera. Full forståelse for det. Synes det er fint at hun er seg selv, da er sjansen større for å finne en som matcher bedre da. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne ha jobbet som gårdshjelp med hester og søte voffser i noen mnd...en nydelig plass har han i halden, men alle hans friere forstår visst ikke at de må by på seg selv og snakke helt uten å måtte trues til det. Å stå der og være søt og taus, det blir det ikke noe resultat av, gutter. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jeg skulle gjerne ha jobbet som gårdshjelp med hester og søte voffser i noen mnd...en nydelig plass har han i halden, men alle hans friere forstår visst ikke at de må by på seg selv og snakke helt uten å måtte trues til det. Å stå der og være søt og taus, det blir det ikke noe resultat av, gutter. 

Synes de snakker jeg 🤔 men tror ikke det blir kjærlighet med noen av disse.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (2 minutter siden):

Synes de snakker jeg

Jo, det kommer noen ord, men det går sakte. Tatt i betraktning at de ikke har så god tid, så hadde jeg personlig
satt opp farten og brukt mine minutter på beste vis...men det er meg da. Kanskje jeg også hadde blitt litt taus
med kamera, lydmann og hele norge som tilskuere. :laugh: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Jo, det kommer noen ord, men det går sakte. Tatt i betraktning at de ikke har så god tid, så hadde jeg personlig
satt opp farten og brukt mine minutter på beste vis...men det er meg da. Kanskje jeg også hadde blitt litt taus
med kamera, lydmann og hele norge som tilskuere. :laugh: 

Det er akkurat det. En unaturlig setting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pluggen skrev (På 18.9.2022 den 16.07):

Man må jo tenke på at Tormod er rundt 60, og da er jo folk relativt gamle. Og i den alderen er det jo kanskje ikke utseende som teller mest, for andre kvaliteter vil være viktigere. Han har jo valgt de ut . 

Tormod var med på sjekkeprogrammet til Jan Thomas, så han er nok ikke upåvirket av det ytre. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silkedyne skrev (På 22.9.2022 den 10.37):

Haha ja hun er litt merkelig syns jeg. Når en spør om hun vil ha teppe "Nei takk.", når en spør om hun vil ha kaffe "Nei takk.", når en spør om hun liker å trene "Jeg hater å trene.". Bare tre av mange eksempler hun er så avvisende og negativ i hele måten hun svarer på når gutta prøver å bli kjent og gjøre noe hyggelig ilag. Greit nok å være ærlig og ikke pynte så mye på sannheten, da vet karene hva de får men det er uvant å se en på datingprogram som ikke er litt mer blid og imøtekommende 😂 Tror nok at så mye kameraer fort kan føre til at man oppfører seg litt stivere enn man er!

Trodde at alt var "artig" for henne 😂😂😂

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat passe skrev (På 22.9.2022 den 11.31):

Fanny, Jørgen sin frier, synes jeg det er noe kjent med? Eller ligner hun bare på noen? Vakker :)

Fanny minner om Vanessa Borgli som ung i tv-serien Offshore på NRK. Det er hun som spilte Sue Astrid i Hotel Cæsar senere. Fanny minner også om prinsesse Ingrid Alexandra. 🤷‍♀️😆 Det er i alle fall de to som dukker opp hos meg. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å skille frierne til Frank fra hverandre 🤔

Tipper Janne velger Morten, Thormod velger Atle og Hørgen velger Fanny.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes:

Tormod bør velge Sverre

Frank bør velge Cecilie (eller Marita)

Jørgen bør velge Fanny (eller Sofie)

Janne bør velge Morten 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, lin said:

Jeg synes:

Tormod bør velge Sverre

Frank bør velge Cecilie (eller Marita)

Jørgen bør velge Fanny (eller Sofie)

Janne bør velge Morten 

 

Håper han velger Sverre!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år har det vært litt kjedelig. Vet ikke~  men alt fremgår så sakte. Ikke ser jeg at deltagerne har den store kjemien heller. Men hvem vet ~ kanskje :) 
Den jeg har mest tro på, som kan finne kjærligheten er Jørgen.

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (54 minutter siden):

I år har det vært litt kjedelig. Vet ikke~  men alt fremgår så sakte. Ikke ser jeg at deltagerne har den store kjemien heller. Men hvem vet ~ kanskje :) 
Den jeg har mest tro på, som kan finne kjærligheten er Jørgen.

Likevel bedre enn forrige sesong. Den var heftig rotete og hoppet fram og tilbake i et voldsomt tempo 🤪

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, pusevalpen said:

Er det bare meg, eller sier Jørgen navnet til Sofie først hver gang det er valg?

Han velger nok henne til slutt

Tror jeg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Frank driver med healing er greit nok det, men ble ganske pussig at han ville heale dem alle tre, på en to tre? Det er vel ikke akkurat slik man skal heale, uten grunn liksom? Jentene bare lå det helt ukomfortable og ble «tvunget» til å si at de «merka noe». Please ikke si at det var slik det fremstod. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...