Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2022


chouette

Anbefalte innlegg

Ja, er dere klare? 😀 Premiere mandag 6. september. Så ut som noen skikkelig koselige bønder! Kjenner at jeg heier ekstra på Tormod. Han var jo deltaker i Jan Thomas' datingprogram og fremstår som en utrolig bra mann. Heia kjærligheten 💓

https://www.tv2.no/underholdning/kjent-fjes-blant-arets-jakten-pa-kjaerligheten-bonder/14645137/

  • Liker 9
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

toothfairy skrev (På 30.8.2022 den 11.08):

Ja, er dere klare? 😀 Premiere mandag 6. september. Så ut som noen skikkelig koselige bønder! Kjenner at jeg heier ekstra på Tormod. Han var jo deltaker i Jan Thomas' datingprogram og fremstår som en utrolig bra mann. Heia kjærligheten 💓

https://www.tv2.no/underholdning/kjent-fjes-blant-arets-jakten-pa-kjaerligheten-bonder/14645137/

Så enig, Tormod virker som en utrolig bra fyr! Det begynner jo i dag - gleder meg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner å få være med på åpningen av brevene og utvelgelse. Og synes det hopper litt vel mye mellom deltakerne. Og savnet intromusikken.

Men blir nok en hyggelig sesong 😊❤️

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også med og ønsker alle lykke til, selv om resultatet jo altså er et faktum her vi sitter. ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til alle som er med...men de vet jo hva resultatet ble, så...da får vi bare vente og se. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (På 12.9.2022 den 21.52):

Spent på om Tormod ender opp med kjæreste.. virker som en fin fyr, men usikker på om det blir match..

Tror nok ingen av frierne var noe for han nei. Føler han er en 10er, kjekk og oppegående og snill og pent kledd. Skal ikke si så mye om frierne, men har han valgt helt feil folk ut ifra brevene eller var utvalget såpass dårlig?

Ingen av dem når Tormod til ankelen engang. Stakkars fyr!

Men han viser hvor bra menneske han er ved å ikke bare trekke seg fra hele greia. Det hadde jeg ønsket å gjøre. Tordmod søkte jo etter reelle friere, ikke jobb som støttekontakt...

Endret av Blåttvann
  • Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (12 timer siden):

Tror nok ingen av frierne var noe for han nei. Føler han er en 10er, kjekk og oppegående og snill og pent kledd. Skal ikke si så mye om frierne, men har han valgt helt feil folk ut ifra brevene eller var utvalget såpass dårlig?

Er nok ikke mange homofile menn i den alderen som tør å bli med på et slikt program. For en flott fyr Tormod er! 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går nå tregt i år også det her.. Eller er det bare meg? 😆 De har vel egentlig speedet ting litt opp, men det føles fortsatt langsomt. Men de klarer å få meg til å se på uansett, da. 🤷‍♀️🤣

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Julemarsipan skrev (3 timer siden):

Hvis noen av de mennene skal passe Tormod , så må det jo bli Sverre som driver egen blomsterbutikk :) 

Hva med han yngste, da? Magne? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (2 timer siden):

Hva med han yngste, da? Magne? 

Husker desverre ikke han yngste , jeg legger tydeligvis mest merke til de jeg syns passer best ilag 😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (11 timer siden):

Hva med han yngste, da? Magne? 

Jeg tror også han yngste - Magne, er den beste kandidaten her… men har en følelse av at det ikke blir full klaff med noen av dem, dessverre….

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...